29.
Chapters On Inheritance
٢٩-
كتاب الفرائض عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


17
Chapter: What has been Related About Invalidating The Inheritance Of The Murderer

١٧
باب مَا جَاءَ فِي إِبْطَالِ مِيرَاثِ الْقَاتِلِ

Jami` at-Tirmidhi 2109

Abu Hurairah narrated that the Prophet(صلى الله عليه وآله وسلم) said: The murderer will not inherit. Imam Tirmidhi says: 1- This hadith is not authentic, it is known only through this chain of narration, 2- Some hadith scholars have abandoned the narration of Ishaq bin Abdullah bin Abi Farwah, among them is Ahmad bin Hanbal, 3- The scholars act upon this hadith that a killer will not inherit, whether the killing is intentional or accidental, 4- Some scholars say that if the killing is accidental, he will inherit.


Grade: Sahih

ابوہریرہ رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”قاتل ( مقتول کا ) وارث نہیں ہو گا“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث صحیح نہیں ہے، یہ صرف اسی سند سے جانی جاتی ہے، ۲- اسحاق بن عبداللہ بن ابی فروہ ( کی روایت ) کو بعض محدثین نے ترک کر دیا ہے، احمد بن حنبل انہیں لوگوں میں سے ہیں، ۳- اہل علم کا اس حدیث پر عمل ہے کہ قاتل وارث نہیں ہو گا، خواہ قتل قتل عمد ہو یا قتل خطا، ۴- بعض اہل علم کہتے ہیں: جب قتل قتل خطا ہو تو وہ وارث ہو گا۔

Abo Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Qatil (maqtool ka) waris nahin hoga"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees sahih nahin hai, yeh sirf isi sand se jaani jati hai, 2. Ishaq bin Abdillah bin Abi Faroah (ki riwayat) ko baaz muhaddiseen ne tark kar diya hai, Ahmad bin Hanbal inhen logon mein se hain, 3. Ahl-e-Ilm ka is hadees par amal hai ke qatil waris nahin hoga, khawah qatl qatl-e-amd ho ya qatl-e-khata, 4. baaz ahl-e-ilm kehte hain: jab qatl qatl-e-khata ho to woh waris hoga.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا اللَّيْثُ، عَنْ إِسْحَاق بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، عَنْ حُمَيْدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:‏‏‏‏ الْقَاتِلُ لَا يَرِثُ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ لَا يَصِحُّ وَلَا يُعْرَفُ إِلَّا مِنْ هَذَا الْوَجْهِ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي فَرْوَةَ قَدْ تَرَكَهُ بَعْضُ أَهْلِ الْحَدِيثِ، ‏‏‏‏‏‏مِنْهُمْ أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ أَنَّ الْقَاتِلَ لَا يَرِثُ كَانَ الْقَتْلُ عَمْدًا أَوْ خَطَأً وَقَالَ بَعْضُهُمْ:‏‏‏‏ إِذَا كَانَ الْقَتْلُ خَطَأً فَإِنَّهُ يَرِثُ وَهُوَ قَوْلُ مَالِكٍ.