Jabir bin Abdullah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘a servnt (of Allah) shall not (fully) believe until he believes in Al-Qadar, its good and its bad, such that he knows that what struck him would not have missed him, and that what missed him would not have struck him." Imam Tirmidhi said, there are narrations on this topic from Ubadah, Jãbir, and 'Abdullãh bin 'Amr (رضي الله تعالى عنهم). This Hadith is Gharib as a narration of Jãbir (رضي الله تعالى عنه) as we do not know of it except as a narration of 'Abdullah bin Maimun; and Abdulläh bin Maimun is Munkar in Hadith.
Grade: Sahih
جابر بن عبداللہ رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”کوئی بندہ مومن نہیں ہو سکتا یہاں تک کہ اچھی اور بری تقدیر پر ایمان لے آئے، اور یہ یقین کر لے کہ جو کچھ اسے لاحق ہوا ہے چوکنے والا نہ تھا اور جو کچھ چوک گیا ہے اسے لاحق ہونے والا نہ تھا“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے، ہم اسے صرف عبداللہ بن میمون کی روایت سے جانتے ہیں، ۲- عبداللہ بن میمون منکر حدیث ہیں، ۳- اس باب میں عبادہ، جابر اور عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔
Jaber bin 'Abdillah Radi Allahu 'Anhuma kehte hain ke Rasool Allah Sallallahu 'Alaihi Wasallam ne farmaya: "Koi banda Momin nahin ho sakta yahaan tak ke acchi aur buri taqdeer par emaan le aaye, aur yeh yaqeen kar le ke jo kuchh usse lahaq hua hai chaukne wala nah tha aur jo kuchh chauk gaya hai usse lahaq hone wala nah tha"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Yeh hadees gharib hai, hum isse sirf 'Abdillah bin Maymoon ki riwayat se jaante hain, 2- 'Abdillah bin Maymoon munkir hadees hain, 3- Is bab mein 'ibadat, Jaber aur 'Abdillah bin 'Amru Radi Allahu 'Anhum se bhi ahadees aai hain.
حَدَّثَنَا أَبُو الْخَطَّابِ زِيَادُ بْنُ يَحْيَى الْبَصْرِيُّ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَيْمُونٍ، عَنْ جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: لَا يُؤْمِنُ عَبْدٌ حَتَّى يُؤْمِنَ بِالْقَدَرِ خَيْرِهِ وَشَرِّهِ حَتَّى يَعْلَمَ أَنَّ مَا أَصَابَهُ لَمْ يَكُنْ لِيُخْطِئَهُ، وَأَنَّ مَا أَخْطَأَهُ لَمْ يَكُنْ لِيُصِيبَهُ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: وَفِي الْبَابِ عَنْ عُبَادَةَ، وَجَابِرٍ، وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، وَهَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ لَا نَعْرِفُهُ، إِلَّا مِنْ حَدِيثِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ مَيْمُونٍ، وَعَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَيْمُونٍ مُنْكَرُ الْحَدِيثِ.