34.
Chapters On Dreams
٣٤-
كتاب الرؤيا عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


6
Chapter: What Has Been Related About Interpreting Dreams

٦
باب مَا جَاءَ فِي تَعْبِيرِ الرُّؤْيَا ‏

Jami` at-Tirmidhi 2278

Waki bin Udus narrated that Abu Razin Al-Uqaili (رضي الله تعالى عنه) said the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the believer's dreams are a portion of the forty portions of Prophet-hood. And it is (as if it is) on the leg of a bird, if it is not spoken of. But when it is spoken of it drops.’ I think he said, and it should not be discussed except with an intelligent one or a beloved one.’


Grade: Sahih

ابورزین عقیلی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”مومن کا خواب نبوت کا چالیسواں حصہ ہے اور خواب کی جب تک تعبیر نہ بیان کی جائے وہ ایک پرندے کے پنجہ میں ہوتا ہے، پھر جب تعبیر بیان کر دی جاتی ہے تو وہ واقع ہو جاتا ہے ۱؎“، ابورزین کہتے ہیں: میرا خیال ہے آپ نے یہ بھی فرمایا: ”خواب صرف اس سے بیان کرو جو عقلمند ہو یا جس سے تمہاری دوستی ہو“۔

Abur-Zain Aqeely (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Farmaya: "Momin ka khwab Nubuwwat ka chaaliswa hissa hai aur khwab ki jab tak tabeer na bayan ki jaaye woh ek parinde ke panja mein hota hai, phir jab tabeer bayan kar di jati hai to woh waqea ho jata hai 1؎", Abur-Zain kehte hain: Mera khayal hai aap ne yeh bhi Farmaya: "Khwab sirf us se bayan karo jo aqalmand ho ya jis se tumhari dosti ho".

حَدَّثَنَا مَحْمُودُ بْنُ غَيْلَانَ، حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ، قَالَ:‏‏‏‏ أَنْبَأَنَا شُعْبَةُ، قَالَ:‏‏‏‏ أَخْبَرَنِي يَعْلَى بْنُ عَطَاءٍ، قَال:‏‏‏‏ سَمِعْتُ وَكِيعَ بْنَ عُدُسٍ، عَنْ أَبِي رَزِينٍ الْعُقَيْلِيِّ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ رُؤْيَا الْمُؤْمِنِ جُزْءٌ مِنْ أَرْبَعِينَ جُزْءًا مِنَ النُّبُوَّةِ، ‏‏‏‏‏‏وَهِيَ عَلَى رِجْلِ طَائِرٍ مَا لَمْ يَتَحَدَّثْ بِهَا، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا تَحَدَّثَ بِهَا سَقَطَتْ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وَأَحْسَبُهُ قَالَ:‏‏‏‏ وَلَا يُحَدِّثُ بِهَا إِلَّا لَبِيبًا أَوْ حَبِيبًا .

Jami` at-Tirmidhi 2279

Waki bin Udus narrated from Abu Razin (رضي الله تعالى عنه) that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the Muslim's dreams are a portion of the forty-six portions of Prophet-hood. And it is (as if it is) on the leg of a bird, as long as it is not spoken of. But when it is spoken of it falls.’ Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih. Abu Razin Al-Uqaili's name is Laqit bin Amir. Hammãd bin Salamah narrated it from Ya'la bin Ata from Waki bin Hudus. Shu'bah, Abu Awanah and Hushaim narrated from Ya'la bin Ata, from Waki bin Hudus. This is more correct.


Grade: Sahih

ابورزین رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”مسلمان کا خواب نبوت کا چھیالیسواں حصہ ہوتا ہے اور خواب کی جب تک تعبیر نہ بیان کی جائے وہ ایک پرندے کے پنجہ میں ہوتا ہے پھر جب تعبیر بیان کر دی جاتی ہے تو وہ واقع ہو جاتا ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- ابورزین عقیلی کا نام لقیط بن عامر ہے، ۳- حماد بن سلمہ نے اسے یعلیٰ بن عطاء سے روایت کرتے ہوئے ”وكيع بن حدس“ کہا ہے جب کہ شعبہ، ابو عوانہ اور ہشیم نے اسے یعلیٰ بن عطاء سے روایت کرتے ہوئے ”وكيع بن عدس“ کہا ہے اور یہ زیادہ صحیح ہے۔

Aburzeen (رضي الله تعالى عنه) say riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Musalman ka khwab nubuwat ka chheyaliswa hissa hota hai aur khwab ki jab tak tabeer na bayan ki jaye woh ek parnde ke panja mein hota hai phir jab tabeer bayan kar di jati hai to woh waqea ho jata hai"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. Aburzeen Aqeeli ka naam Laqit bin Aamer hai, 3. Hammad bin Salma ne isay Ya'la bin Ata say riwayat karte huwe "Wakie' bin Hads" kaha hai jab ke Shab'ah, Abu Awana aur Hashim ne isay Ya'la bin Ata say riwayat karte huwe "Wakie' bin Adas" kaha hai aur yeh ziada sahih hai.

حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ الْخَلَّالُ، حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، أَخْبَرَنَا شُعْبَةُ، عَنْ يَعْلَى بْنِ عَطَاءٍ، عَنْ وَكِيعِ بْنِ عُدُسٍ، عَنْ عَمِّهِ أَبِي رَزِينٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:‏‏‏‏ رُؤْيَا الْمُسْلِمِ جُزْءٌ مِنْ سِتَّةٍ وَأَرْبَعِينَ جُزْءًا مِنَ النُّبُوَّةِ وَهِيَ عَلَى رِجْلِ طَائِرٍ مَا لَمْ يُحَدِّثْ بِهَا، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا حَدَّثَ بِهَا وَقَعَتْ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبُو رَزِينٍ الْعُقَيْلِيُّ اسْمُهُ لَقِيطُ بْنُ عَامِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَرَوَى حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ يَعْلَى بْنِ عَطَاءٍ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ عَنْ وَكِيعِ بْنِ حُدُسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَقَالَ شُعْبَةُ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبُو عَوَانَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَهُشَيْمٌ:‏‏‏‏ عَنْ يَعْلَى بْنِ عَطَاءٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ وَكِيعِ بْنِ عُدُسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَهَذَا أَصَحُّ.