35.
Chapters On Witnesses
٣٥-
كتاب الشهادات عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


1
Chapter: What Has Been Related About Witnesses And Which Of Them Are Best

١
باب مَا جَاءَ فِي الشُّهَدَاءِ أَيُّهُمْ خَيْرٌ ‏

Jami` at-Tirmidhi 2295

Zaid bin Khalid Al-Juhani (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘shall I not inform you of the best of witnesses? (The best witness is that) the one who comes with his testimony before being asked for it.


Grade: Sahih

زید بن خالد جہنی رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”کیا میں تمہیں سب سے اچھے گواہ کے بارے میں نہ بتا دوں؟ سب سے اچھا گواہ وہ آدمی ہے جو گواہی طلب کیے جانے سے پہلے گواہی دے“ ۔

Zayd bin Khalid Jahni (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: “Kya main tumhein sab se achchhe gawaah ke baare mein nah bata doon? Sab se achchha gawaah woh aadmi hai jo gawahi talab kiye jaane se pehle gawahi de” 1؎.

حَدَّثَنَا الْأَنْصَارِيُّ، حَدَّثَنَا مَعْنٌ، حَدَّثَنَا مَالِكٌ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي بَكْرِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرِو بْنِ حَزْمٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرِو بْنِ عُثْمَانَ، عَنْ أَبِي عَمْرَةَ الْأَنْصَارِيِّ، عَنْ زَيْدِ بْنِ خَالِدٍ الْجُهَنِيِّ، أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:‏‏‏‏ أَلَا أُخْبِرُكُمْ بِخَيْرِ الشُّهَدَاءِ ؟ الَّذِي يَأْتِي بِالشَّهَادَةِ قَبْلَ أَنْ يُسْأَلَهَا .

Jami` at-Tirmidhi 2296

(Another chain) from Malik in which he said: Ibn Abi 'Amrah. Imam Tirmidhi says: 1- "This Hadith is good." 2- "Most narrators mention Abdul Rahman bin Abi Umayrah in their transmissions." 3- "There is a difference among Malik's students in narrating this Hadith. Some narrators attribute it to Abi Umayrah, while others to Ibn Abi Umayrah, whose name is Abdul Rahman bin Abi Umayrah Ansari. Ibn Abi Umayrah's narration is more reliable, as besides Malik, other narrators have mentioned 'from Abdul Rahman bin Abi Umayrah from Zaid bin Khalid.' Apart from this chain, there are also other narrations, which are authentic Hadiths. Abu Umayrah Zaid bin Khalid Jahni was a freed slave, and the Hadith of Gholool is narrated through Khalid via Abu Umayrah. Most people attribute it to Abdul Rahman bin Abi Umayrah."


Grade: Sahih

اس سند سے بھی اسی جیسی حدیث مروی ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن ہے، ۲- اکثر لوگوں نے اپنی روایت میں عبدالرحمٰن بن ابی عمرہ کہا ہے۔ ۳- اس حدیث کی روایت کرنے میں مالک کے شاگردوں کا اختلاف ہے، بعض راویوں نے اسے ابی عمرہ سے روایت کیا ہے، اور بعض نے ابن ابی عمرہ سے، ان کا نام عبدالرحمٰن بن ابی عمرہ انصاری ہے، ابن ابی عمرہ زیادہ صحیح ہے، کیونکہ مالک کے سوا دوسرے راویوں نے «عن عبدالرحمٰن بن أبي عمرة عن زيد بن خالد» کہا ہے «عن ابن أبي عمرة عن زيد بن خالد» کی سند سے اس کے علاوہ دوسری حدیث بھی مروی ہے، اور وہ صحیح حدیث ہے، ابو عمرہ زید بن خالد جہنی کے آزاد کردہ غلام تھے، اور ابو عمرہ کے واسطہ سے خالد سے حدیث غلول مروی ہے، اکثر لوگ عبدالرحمٰن بن ابی عمرہ ہی کہتے ہیں ۔

Is sind se bhi isi jaisi hadees marwi hai. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- yeh hadees hasan hai, 2- aksar logoon ne apni riwayat mein Abdul Rahman bin Abi Umrah kaha hai. 3- is hadees ki riwayat karne mein Malik ke shagirdon ka ikhtilaf hai, baaz rawiyon ne ise Abi Umrah se riwayat kiya hai, aur baaz ne ibn Abi Umrah se, in ka naam Abdul Rahman bin Abi Umrah Ansari hai, ibn Abi Umrah ziada sahih hai, kyonki Malik ke swa dusre rawiyon ne «عن عبدالرحمٰن بن أبي عمرة عن زيد بن خالد» kaha hai «عن ابن أبي عمرة عن زيد بن خالد» ki sind se is ke alawa dusri hadees bhi marwi hai, aur woh sahih hadees hai, Abu Umrah Zaid bin Khalid Jahni ke aazad kiye gaye ghulam the, aur Abu Umrah ke wastay se Khalid se hadees Ghulul marwi hai, aksar log Abdul Rahman bin Abi Umrah hi kehte hain 1؎.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ الْحَسَنِ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَسْلَمَةَ، عَنْ مَالِكٍ نَحْوَهُ، ‏‏‏‏‏‏وَقَالَ ابْنُ أَبِي عَمْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ، ‏‏‏‏‏‏وَأَكْثَرُ النَّاسِ، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُونَ:‏‏‏‏ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي عَمْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَاخْتَلَفُوا عَلَى مَالِكٍ فِي رِوَايَةِ هَذَا الْحَدِيثِ، ‏‏‏‏‏‏فَرَوَى بَعْضُهُمْ عَنْ أَبِي عَمْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَرَوَى بَعْضُهُمْ عَنْ ابْنِ أَبِي عَمْرَةَ وَهُوَ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي عَمْرَةَ الْأَنْصَارِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَهَذَا أَصَحُّ لِأَنَّهُ قَدْ رُوِيَ مِنْ غَيْرِ حَدِيثِ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي عَمْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ زَيْدِ بْنِ خَالِدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رُوِيَ عَنِ ابْنِ أَبِي عَمْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ زَيْدِ بْنِ خَالِدٍ غَيْرُ هَذَا الْحَدِيثِ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ حَدِيثٌ صَحِيحٌ أَيْضًا، ‏‏‏‏‏‏وَأَبُو عَمْرَةَ مَوْلَى زَيْدِ بْنِ خَالِدٍ الْجُهَنِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَلَهُ حَدِيثُ الْغُلُولِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَكْثَرُ النَّاسِ، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُونَ:‏‏‏‏ عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي عَمْرَةَ.

Jami` at-Tirmidhi 2297

Zaid bin Khalid Al-Juhani narrated that the Messenger of Allah(s.a.w) said: The best of witnesses is the one who gives his testimony before being asked for it. Imam Tirmidhi says: "This Hadith is Hasan Ghareeb through this chain."


Grade: Sahih

زید بن خالد جہنی رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ انہوں نے رسول اللہ ﷺ کو فرماتے سنا: ”سب سے بہتر گواہ وہ ہے جو گواہی طلب کیے جانے سے پہلے اپنی گواہی کا فریضہ ادا کر دے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: یہ حدیث اس سند سے حسن غریب ہے۔

Zayd bin Khalid Jahni (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke unhon ne rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko farmate suna: "Sab se behtar gawaah woh hai jo gawahi talab kiye jane se pehle apni gawahi ka farizah ada kar de"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: yeh hadith is sand se hasan gharib hai.

حَدَّثَنَا بِشْرُ بْنُ آدَمَ ابْنُ بِنْتِ أَزْهَرَ السَّمَّانِ، حَدَّثَنَا زَيْدُ بْنُ الْحُبَابِ، حَدَّثَنَا أُبَيُّ بْنُ عَبَّاسِ بْنِ سَهْلِ بْنِ سَعْدٍ، حَدَّثَنِي أَبُو بَكْرِ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرِو بْنِ حَزْمٍ، حَدَّثَنِي عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عَمْرِو بْنِ عُثْمَانَ، حَدَّثَنِي خَارِجَةُ بْنُ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ، حَدَّثَنِي عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ أَبِي عَمْرَةَ، حَدَّثَنِي زَيْدُ بْنُ خَالِدٍ الْجُهَنِيُّ، أَنَّهُ سَمِعَ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ:‏‏‏‏ خَيْرُ الشُّهَدَاءِ مَنْ أَدَّى شَهَادَتَهُ قَبْلَ أَنْ يُسْأَلَهَا ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ مِنْ هَذَا الْوَجْهِ.