42.
Chapters on Seeking Permission
٤٢-
كتاب الاستئذان والآداب عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


9
Chapter: What Has Been Related About Giving The Salam to Women

٩
باب مَا جَاءَ فِي التَّسْلِيمِ عَلَى النِّسَاءِ ‏‏

Jami` at-Tirmidhi 2697

Asma bint Yazid (رضئ هللا  تعالی عنہا) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) passed through the Masjid one day, and a group of women were sitting, so he motioned his hand with the Salam, Abdul Hamid (one of the narrators) gestured with his hand.   Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan.  Ahmad bin Hanbal said, ‘there is nothing wrong with the narration of Abdul Hamid bin Bahrain from Shahr bin Hawshab.’ Muhammad bin Isma'il (Al-Bukhari) said, Shahr is Hasan in Hadith. And he strengthened his case, he said, only Ibn Awn criticized him. Then he reported from Hilal bin Abi Zainab from Shahr bin Hashab.’ Abu Dawud Al-Masahifi Balkhi narrated that An-Nadhr bin Shumail reported from Ibn Awn that they stabbed Sharh.’ Abu Dawud said, An-Nadhr said, ‘they stabbed him meaning they reviled him.’ And they only reviled him because he worked for the Sultan.


Grade: Sahih

اسماء بنت یزید رضی الله عنہا بیان کرتی ہیں کہ رسول اللہ ﷺ ایک دن مسجد میں گزرے وہاں عورتوں کی ایک جماعت بیٹھی ہوئی تھی، چنانچہ آپ نے انہیں اپنے ہاتھ کے اشارے سے سلام کیا ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن ہے، ۲- عبدالحمید ( راوی ) نے بھی پتے ہاتھ سے اشارہ کیا ( کہ اس طرح ) ، ۳- احمد بن حنبل کہتے ہیں: شہر بن حوشب کے واسطہ سے عبدالحمید بن بہرام کی روایت میں کوئی حرج نہیں ہے، ۴- محمد بن اسماعیل بخاری کہتے ہیں: شہر حسن الحدیث ہیں اور ان کو روایت حدیث میں قوی بخاری کہتے ہیں: ان کے بارے میں ابن عون نے کلام کیا ہے۔ ابن عون کہتے ہیں: «إن شهرا نزكوه» کے واسطہ سے کہا: شہر کی شخصیت کو محدثین نے داغ دار بتایا ہے۔ ابوداؤد کہتے ہیں کہ نضر کہتے ہیں «نزكوه» کا مطلب یہ ہے کہ «طعنوا فيه» یعنی ان کی شخصیت کو داغ دار بتایا ہے، اور لوگوں نے ان پر جرح اس لیے کی ہے کہ وہ سلطان ( حکومت ) کے ملازم بن گئے ہیں۔

Asmaa bint Yazid ( (رضي الله تعالى عنه) ا) bayan karti hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ek din Masjid mein guzre, wahan auraton ki ek jamaat baithi hui thi, chanancha aap ne unhen apne hath ke ishare se salam kiya 1‍‍°. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh Hadith Hasan hai, 2. Abdul Hamid (ravi) ne bhi patte hath se ishara kiya (ke is tarah), 3. Ahmad bin Hanbal kehte hain: Shahr bin Haushab ke wastay se Abdul Hamid bin Bahram ki riwayat mein koi harj nahi hai, 4. Muhammad bin Ismail Bukhari kehte hain: Shahr Hasan al-Hadith hain aur unko riwayat hadith mein qawi Bukhari kehte hain: un ke bare mein Ibn Aun ne kalam kiya hai. Ibn Aun kehte hain: «In Shahra Nazkوه» ke wastay se kaha: Shahr ki shaksiyat ko muhaddiseen ne dagh dar bataya hai. Abu Dawood kehte hain ke Nadhar kehte hain «Nazkوه» ka matlab yeh hai ke «Ta'anوا Fihe» yani un ki shaksiyat ko dagh dar bataya hai, aur logoon ne un per jurh is liye ki hai ke woh Sultan (hukumat) ke mulazmi ban gaye hain.

حَدَّثَنَا سُوَيْدٌ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْمُبَارَكِ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ الْحَمِيدِ بْنُ بَهْرَامَ، أَنَّهُ سَمِعَ شَهْرَ بْنَ حَوْشَبٍ، يَقُولُ:‏‏‏‏ سَمِعْتُ أَسْمَاءَ بِنْتَ يَزِيدَ تُحَدِّثُ،‏‏‏‏ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَرَّ فِي الْمَسْجِدِ يَوْمًا وَعُصْبَةٌ مِنَ النِّسَاءِ قُعُودٌ فَأَلْوَى بِيَدِهِ بِالتَّسْلِيمِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَشَارَ عَبْدُ الْحَمِيدِ بِيَدِهِ ،‏‏‏‏ قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ لَا بَأْسَ بِحَدِيثِ عَبْدِ الْحَمِيدِ بْنِ بَهْرَامَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ شَهْرِ بْنِ حَوْشَبٍ، ‏‏‏‏‏‏وَقَالَ مُحَمَّدُ بْنُ إِسْمَاعِيل:‏‏‏‏ شَهْرٌ حَسَنُ الْحَدِيثِ،‏‏‏‏ وَقَوَّى أَمْرَهُ، ‏‏‏‏‏‏وَقَالَ:‏‏‏‏ إِنَّمَا تَكَلَّمَ فِيهِ ابْنُ عَوْنٍ ثُمَّ رَوَى عَنْ هِلَالِ بْنِ أَبِي زَيْنَبَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ شَهْرِ بْنِ حَوْشَبٍ، ‏‏‏‏‏‏أَنْبَأَنَا أَبُو دَاوُدَ الْمَصَاحِفِيُّ بَلْخِيٌّ، ‏‏‏‏‏‏أَخْبَرَنَا النَّضْرُ بْنُ شُمَيْلٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ ابْنِ عَوْنٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ إِنَّ شَهْرًا نَزَكُوهُ،‏‏‏‏ قَالَ أَبُو دَاوُدَ:‏‏‏‏ قَالَ النَّضْرُ:‏‏‏‏ نَزَكُوهُ أَيْ طَعَنُوا فِيهِ، ‏‏‏‏‏‏وَإِنَّمَا طَعَنُوا فِيهِ لِأَنَّهُ وَلِيَ أَمْرَ السُّلْطَانِ.