Amr bin Abi Sufyan narrated that Amr bin Abdullah bin Safwan informed him, that Kaladah bin Hanbal had informed him, that Safwan bin Umayyah sent him to bring some milk, colostrum, and Daghabis (a type of herb) to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) while he was in the upper valley. (He said), ‘I entered the tent without seeking permission nor giving Salam. The Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, 'go back and say, As-Salamu Alaykum, may I enter?' And that was after Safwan had accepted Islam. 'Amr said, ‘Umayyah bin Safwan (also) informed me of this Hadith, but he did not mention that he actually heard it from Kaladah.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Gharib. We do not know of it except through the narration of Ibn Juraij. Abu 'Asim also reported it from Ibn Juraij similarly. And Daghabis ( ُضَغَابِيس) refers to herbs which are eaten.
Grade: Sahih
کلدہ بن حنبل رضی الله عنہ نے بیان کیا کہ صفوان بن امیہ نے انہیں دودھ، پیوسی اور ککڑی کے ٹکڑے دے کر نبی اکرم ﷺ کے پاس بھیجا اور آپ اس وقت مکہ کے اونچائی والے حصہ میں تھے، میں آپ کے پاس اجازت لیے اور سلام کئے بغیر چلا گیا تو آپ ﷺ نے فرمایا: ”واپس باہر جاؤ، پھر کہو «السلام علیکم»، کیا میں اندر آ سکتا ہوں؟“ یہ اس وقت کی بات ہے جب صفوان اسلام لا چکے تھے۔ عمرو بن عبداللہ کہتے ہیں: یہ حدیث امیہ بن صفوان نے مجھ سے بیان کی ہے لیکن انہوں نے یہ نہیں کہا کہ یہ حدیث میں نے کلدہ سے سنی ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن غریب ہے، ۲- اسے ہم صرف ابن جریج کی روایت ہی سے جانتے ہیں، ۳- ابوعاصم نے بھی ابن جریج سے اسی طرح روایت کی ہے۔
Kalda bin Hanbal (رضي الله تعالى عنه) ne bayan kiya ke Safwan bin Umayya ne unhen doodh, peosi aur khakri ke tukre de kar Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke pas bheja aur aap is waqt Makkah ke oonchai walay hisse mein thay, main aap ke pas ijazat liye aur salam kiye baghair chala gaya to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Wapas bahar jao, phir kaho «Assalamu alaikum», kya main andar aa sakta hun?" yeh is waqt ki baat hai jab Safwan Islam aa chuke thay. Amr bin Abdullah kahte hain: yeh hadees Umayya bin Safwan ne mujh se bayan ki hai lekin unhon ne yeh nahi kaha ke yeh hadees maine Kalda se suni hai. Imam Tirmidhi kahte hain: 1. yeh hadees hasan gharib hai, 2. isse hum sirf Ibn Jareej ki riwayat hi se jante hain, 3. Abu Aasim ne bhi Ibn Jareej se isi tarah riwayat ki hai.
حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ وَكِيعٍ، حَدَّثَنَا رَوْحُ بْنُ عُبَادَةَ، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ، أَخْبَرَنِي عَمْرُو بْنُ أَبِي سُفْيَانَ، أَنَّ عَمْرَو بْنَ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ صَفْوَانَ أَخْبَرَهُ، أَنَّ كَلَدَةَ بْنَ حَنْبَلٍ أَخْبَرَهُ، أَنَّ صَفْوَانَ بْنَ أُمَيَّةَ بَعَثَهُ بِلَبَنٍ وَلِبَإٍ وَضَغَابِيسَ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَالنَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِأَعْلَى الْوَادِي، قَالَ: فَدَخَلْتُ عَلَيْهِ وَلَمْ أُسَلِّمْ وَلَمْ أَسْتَأْذِنْ، فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: ارْجِعْ فَقُلِ السَّلَامُ عَلَيْكُمْ أَأَدْخُلُ ؟ وَذَلِكَ بَعْدَ مَا أَسْلَمَ صَفْوَانُ، قَالَ عَمْرٌو: وَأَخْبَرَنِي بِهَذَا الْحَدِيثِ أُمَيَّةُ بْنُ صَفْوَانَ وَلَمْ يَقُلْ سَمِعْتُهُ مِنْ كَلَدَةَ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ، لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ ابْنِ جُرَيْجٍ، وَرَوَاهُ أَبُو عَاصِمٍ أَيْضًا، عَنِ ابْنِ جُرَيْجٍ مِثْلَ هَذَا، وَضَغَابِيسُ هُوَ: حَشِيشٌ يُوكَلُ.