Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) went out on the day of Al-Fitr, and prayed two Rak'a, then he did not pray before it nor after it. Imam Tirmidhi said the Hadith of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) is Hasan Sahih Hadith and it is acted upon according to some of the people of knowledge among the companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others and it is the view of Ash-Shafii, Ahmad and Ishaq. A group of the people of knowledge among the companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others thought one could pray after the two Eid prayers and before them and the first view is more correct.
Grade: Sahih
عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ عید الفطر کے دن نکلے، آپ نے دو رکعت نماز پڑھی، پھر آپ نے نہ اس سے پہلے کوئی نماز پڑھی اور نہ اس کے بعد۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عباس کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں عبداللہ بن عمر، عبداللہ بن عمرو اور ابوسعید سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- صحابہ کرام وغیرہم میں سے بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے، اور یہی شافعی، احمد، اور اسحاق بن راہویہ بھی کہتے ہیں، ۴- اور صحابہ کرام وغیرہم میں سے اہل علم کے ایک گروہ کا خیال ہے کہ عیدین کی نماز کے پہلے اور اس کے بعد نماز پڑھ سکتے ہیں لیکن پہلا قول زیادہ صحیح ہے۔
``'Abd-al-Llah bin ``'Abbas radiya Allahu ``'anhuma kehte hain ke Nabi-e-Akram salla Allahu ``'alaihi wa sallam ``'Eid-ul-Fitr ke din nikle, aap ne do rakat namaz parhi, phir aap ne na is se pehle koi namaz parhi aur na is ke baad. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Ibn ``'Abbas ki hadith hasan sahih hai, 2. is bab mein ``'Abd-al-Llah bin ``'Umar, ``'Abd-al-Llah bin ``'Amr aur Abu Sa``'id se bhi ahadith aai hain, 3. Sahaba-e-kuram waghera hum mein se baaz ahl-e-ilm ka isi par amal hai, aur yahi Shafi``'i, Ahmad, aur Ishaq bin Rahaviyah bhi kehte hain, 4. aur Sahaba-e-kuram waghera hum mein se ahl-e-ilm ke ek guruh ka khayal hai ke ``'Eidain ki namaz ke pehle aur is ke baad namaz parh sakte hain lekin pehla qoul ziyada sahih hai.
حَدَّثَنَا مَحْمُودُ بْنُ غَيْلَانَ، حَدَّثَنَا أَبُو دَاوُدَ الطَّيَالِسِيُّ، قَالَ: أَنْبَأَنَا شُعْبَةُ، عَنْ عَدِيِّ بْنِ ثَابِتٍ، قَال: سَمِعْتُ سَعِيدَ بْنَ جُبَيْرٍ يُحَدِّثُ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ خَرَجَ يَوْمَ الْفِطْرِ، فَصَلَّى رَكْعَتَيْنِ ثُمَّ لَمْ يُصَلِّ قَبْلَهَا وَلَا بَعْدَهَا . قَالَ: وَفِي الْبَاب عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، وَأَبِي سَعِيدٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ ابْنِ عَبَّاسٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَالْعَمَلُ عَلَيْهِ عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، وَبِهِ يَقُولُ الشَّافِعِيُّ، وَأَحْمَدُ، وَإِسْحَاق. وَقَدْ رَأَى طَائِفَةٌ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ الصَّلَاةَ بَعْدَ صَلَاةِ الْعِيدَيْنِ، وَقَبْلَهَا مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، وَالْقَوْلُ الْأَوَّلُ أَصَحُّ.