Abdullah bin Buraidah narrated from his father : 'The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) would not leave on the Day of Fitr until he ate, and he would not eat on the day of Adha until he prayed.' Imam Tirmidhi said the Hadith of Buraidah bin Husaib Al-Aslami is a Gharib Hadith. Muhammad said, he does not know of a Hadith from Thawab bin Utbah other than this. There are those among the people of knowledge who consider it recommended that one should not go out on the day of Fitr until he has eaten something. It is recommended that dates are used for that. They also recommend that he does not eat on the day of Adha until he returns.
Grade: Sahih
بریدہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ عید الفطر کے دن جب تک کھا نہ لیتے نکلتے نہیں تھے اور عید الاضحی کے دن جب تک نماز نہ پڑھ لیتے کھاتے نہ تھے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- بریدہ بن حصیب اسلمی رضی الله عنہ کی حدیث غریب ہے، ۲- محمد بن اسماعیل بخاری کہتے ہیں کہ ثواب بن عتبہ کی اس کے علاوہ کوئی حدیث مجھے نہیں معلوم، ۳- اس باب میں علی اور انس رضی الله عنہما سے بھی احادیث آئی ہیں، ۴- بعض اہل علم نے مستحب قرار دیا ہے کہ آدمی عید الفطر کی نماز کے لیے کچھ کھائے بغیر نہ نکلے اور اس کے لیے مستحب یہ ہے کہ وہ کھجور ۱؎ کا ناشتہ کرے اور عید الاضحی کے دن نہ کھائے جب تک کہ لوٹ کر نہ آ جائے۔
Bareedah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) Eid-ul-Fitr ke din jab tak kha na lete nikalte nahin the aur Eid-ul-Adha ke din jab tak namaz nahin padh lete khate nahin the. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Bareedah bin Haseeb Aslami (رضي الله تعالى عنه) ki hadees gharib hai, 2. Muhammad bin Ismail Bukhari kehte hain ke Sawab bin Utbah ki is ke alawa koi hadees mujhe nahin maloom, 3. is bab mein Ali aur Anas ( (رضي الله تعالى عنه) a se bhi ahadees aayi hain, 4. baaz ahl-e-ilm ne mustahab qarar diya hai ke aadmi Eid-ul-Fitr ki namaz ke liye kuchh khaye baghair nahin nikle aur is ke liye mustahab yeh hai ke woh khajoor 1؎ ka nashta kare aur Eid-ul-Adha ke din nahin khaye jab tak ke loot kar nahin aa jaye.
حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ الصَّبَّاحِ الْبَزَّارُ الْبَغْدَادِيُّ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الصَّمَدِ بْنُ عَبْدِ الْوَارِثِ، عَنْ ثَوَابِ بْنِ عُتْبَةَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ بُرَيْدَةَ، عَنْ أَبِيهِ، قَالَ: كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَا يَخْرُجُ يَوْمَ الْفِطْرِ حَتَّى يَطْعَمَ وَلَا يَطْعَمُ يَوْمَ الْأَضْحَى حَتَّى يُصَلِّيَ . قَالَ: وَفِي الْبَاب عَنْ عَلِيٍّ، وَأَنَسٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ بُرَيْدَةَ بْنِ حُصَيْبٍ الْأَسْلَمِيِّ حَدِيثٌ غَرِيبٌ. وقَالَ مُحَمَّدٌ: لَا أَعْرِفُ لِثَوَابِ بْنِ عُتْبَةَ غَيْرَ هَذَا الْحَدِيثِ، وَقَدِ اسْتَحَبَّ قَوْمٌ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ أَنْ لَا يَخْرُجَ يَوْمَ الْفِطْرِ حَتَّى يَطْعَمَ شَيْئًا وَيُسْتَحَبُّ لَهُ أَنْ يُفْطِرَ عَلَى تَمْرٍ، وَلَا يَطْعَمَ يَوْمَ الْأَضْحَى حَتَّى يَرْجِعَ.