5.
The Book on the Two Eids
٥-
أَبْوَابُ الْعِيدَيْنِ عَنْ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ


36
Chapter: About The Women Going Out For The Two Eid

٣٦
باب مَا جَاءَ فِي خُرُوجِ النِّسَاءِ فِي الْعِيدَيْنِ

Jami` at-Tirmidhi 539

Umm Atiyyah (رضي الله تعالى عنها) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) would order the virgins, the mature women, the secluded and the menstruating to go out for the two Eid. As for the menstruating women, they were to stay away from the Musalla and participate in the Muslims supplications.' One of them said : 'O Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم)! What if she does not have a Jilbab (Chador) ? He said: 'Then let her sister lend her a Chador.'


Grade: Sahih

ام عطیہ رضی الله عنہا کہتی ہیں کہ رسول اللہ ﷺ عیدین میں کنواری لڑکیوں، دوشیزاؤں، پردہ نشیں اور حائضہ عورتوں کو بھی لے جاتے تھے۔ البتہ حائضہ عورتیں عید گاہ سے دور رہتیں اور مسلمانوں کی دعا میں شریک رہتیں۔ ایک عورت نے عرض کیا: اللہ کے رسول! اگر کسی عورت کے پاس چادر نہ ہو تو کیا کرے؟ آپ نے فرمایا: ”اس کی بہن کو چاہیئے کہ اسے اپنی چادروں میں سے کوئی چادر عاریۃً دیدے“ ۔

Umme Atiyyah Radiyallahu Anha kehti hain ke Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) Eidon mein kunwari larsiyon, doshizaon, pardah nishen aur haizah aurton ko bhi le jate the. Albatta haizah aurtien Eidgah se door rehti aur musalmanon ki dua mein sharek rehti. Ek aurat ne arz kiya: Allah ke Rasool! Agar kisi aurat ke pas chadar na ho to kia kare? Aap ne farmaya: ”Is ki bahan ko chahiye ke use apni chadaroo mein se koi chadar aaritatn de de“ 1؎.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ، أَخْبَرَنَا مَنْصُورٌ هُوَ ابْنُ زَاذَانَ، عَنْ ابْنِ سِيرِينَ، عَنْ أُمِّ عَطِيَّةَ، أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يُخْرِجُ الْأَبْكَارَ وَالْعَوَاتِقَ وَذَوَاتِ الْخُدُورِ وَالْحُيَّضَ فِي الْعِيدَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏فَأَمَّا الْحُيَّضُ فَيَعْتَزِلْنَ الْمُصَلَّى وَيَشْهَدْنَ دَعْوَةَ الْمُسْلِمِينَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَتْ إِحْدَاهُنَّ:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ إِنْ لَمْ يَكُنْ لَهَا جِلْبَاب ؟ قَالَ:‏‏‏‏ فَلْتُعِرْهَا أُخْتُهَا مِنْ جَلَابِيبِهَا .

Jami` at-Tirmidhi 540

There is a similar narration from Umm Atiyyah (رضي الله تعالى عنها), with another chain. Imam Tirmidhi said the Hadith of Umm Atiyyah (رضي الله تعالی عنہا) is a Hasan Sahih Hadith. Some of the people of knowledge followed this Hadith, permitting the women to go out to the two Eid. However, some of them disliked it. It has been reported that Abdullah bin Al-Mubarak said, today it is disliked for the women to go out for the two Eid. If a woman insists on going out, then her husband should permit her to go out in her modest clothing without any adornments but if she refuses to go out like that, then her husband is to prevent her from leaving. It is reported that Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) said, If Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) saw what has happened to the women, then he would prevent them from going to the mosque just as the women of the children of Israil were prevented. It has been reported that Sufyan Ath-Thawri disliked the women of today to go out for the Eid.


Grade: Sahih

اس سند سے بھی ام عطیہ رضی الله عنہا سے اسی طرح مروی ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ام عطیہ رضی الله عنہا کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابن عباس اور جابر رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- بعض اہل علم اسی حدیث کی طرف گئے ہیں اور عیدین کے لیے عورتوں کو نکلنے کی رخصت دی ہے، اور بعض نے اسے مکروہ جانا ہے، ۴- عبداللہ بن مبارک کہتے ہیں کہ آج کل میں عیدین میں عورتوں کے جانے کو مکروہ سمجھتا ہوں، اگر کوئی عورت نہ مانے اور نکلنے ہی پر بضد ہو تو چاہیئے کہ اس کا شوہر اسے پرانے میلے کپڑوں میں نکلنے کی اجازت دے اور وہ زینت نہ کرے، اور اگر وہ اس طرح نکلنے پر راضی نہ ہو تو پھر شوہر کو حق ہے کہ وہ اسے نکلنے سے روک دے، ۵- عائشہ رضی الله عنہا سے نقل کیا ہے کہ اگر رسول اللہ ﷺ ان نئی چیزوں کو دیکھ لیتے جو اب عورتوں نے نکال رکھی ہیں تو انہیں مسجد جانے سے منع فرما دیتے جیسے بنی اسرائیل کی عورتوں کو منع کر دیا گیا تھا، ۶- سفیان ثوری سے بھی نقل کیا گیا ہے کہ آج کل کے دور میں انہوں نے بھی عورتوں کا عید کے لیے نکلنا مکروہ قرار دیا ۔

is sindh se bhi am atiyah (رضي الله تعالى عنها) se isi tarah marwi hai. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- am atiyah (رضي الله تعالى عنها) ki hadees hasan sahih hai, 2- is bab mein ibn Abbas aur Jaber (رضي الله تعالى عنه)um se bhi ahadees aayi hain, 3- baaz ahl e ilm isi hadees ki taraf gaye hain aur eidain ke liye auraton ko nikalne ki rukhsat di hai, aur baaz ne isse makruh jana hai, 4- Abdullah bin Mubarak kehte hain ke aaj kal mein eidain mein auraton ke jane ko makruh samjhata hun, agar koi aurat na mane aur nikalne hi per badh ho to chahie ke us ka shohar usse purane mile kapdon mein nikalne ki ijazat de aur woh zinat na kare, aur agar woh is tarah nikalne per razi na ho to phir shohar ko haq hai ke woh usse nikalne se rok de, 5- Aisha (رضي الله تعالى عنها) se nqal kiya hai ke agar rasool Allah sallAllahu alaihi wa sallam in nai chizon ko dekh lete jo ab auraton ne nikal rakhi hain to unhein masjid jane se mana farma dete jese bani Israel ki auraton ko mana kar diya gaya tha, 6- Sufyan Thauri se bhi nqal kiya gaya hai ke aaj kal ke dor mein unhon ne bhi auraton ka eid ke liye nikalna makruh qarar diya 1؎.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ، عَنْ هِشَامِ بْنِ حَسَّانَ، عَنْ حَفْصَةَ بِنْتِ سِيرِينَ، عَنْ أُمِّ عَطِيَّةَ بِنَحْوِهِ. قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَحَدِيثُ أُمِّ عَطِيَّةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ. وَقَدْ ذَهَبَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ إِلَى هَذَا الْحَدِيثِ، ‏‏‏‏‏‏وَرَخَّصَ لِلنِّسَاءِ فِي الْخُرُوجِ إِلَى الْعِيدَيْنِ وَكَرِهَهُ بَعْضُهُمْ. وَرُوِي عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْمُبَارَكِ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهُ قَالَ:‏‏‏‏ أَكْرَهُ الْيَوْمَ الْخُرُوجَ لِلنِّسَاءِ فِي الْعِيدَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏فَإِنْ أَبَتِ الْمَرْأَةُ إِلَّا أَنْ تَخْرُجَ فَلْيَأْذَنْ لَهَا زَوْجُهَا أَنْ تَخْرُجَ فِي أَطْمَارِهَا الْخُلْقَانِ وَلَا تَتَزَيَّنْ، ‏‏‏‏‏‏فَإِنْ أَبَتْ أَنْ تَخْرُجَ كَذَلِكَ فَلِلزَّوْجِ أَنْ يَمْنَعَهَا عَنِ الْخُرُوجِ. وَيُرْوَى عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا، ‏‏‏‏‏‏قَالَتْ:‏‏‏‏ لَوْ رَأَى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَا أَحْدَثَ النِّسَاءُ لَمَنَعَهُنَّ الْمَسْجِدَ كَمَا مُنِعَتْ نِسَاءُ بَنِي إِسْرَائِيلَ. وَيُرْوَى عَنْ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ أَنَّهُ كَرِهَ الْيَوْمَ الْخُرُوجَ لِلنِّسَاءِ إِلَى الْعِيدِ