Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the Salat during the night and the day is two and two.’ Imam Tirmidhi said, ‘the companions of Shu'bah differed over the Hadith of Ibn Umar (رضئ هللا تعالی عنہ) some of them narrated it Marfu, and some of them Mawquf. It was reported from Aabdullah al-Umari, from Nafi', from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه), from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and it is similar to this. What is Sahih is the one that is reported from Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه), from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), that he said, ‘the Salat of the night is two and two.’ Trustworthy narrators reported it from Abdullah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and they did not mention the Salat of the night in it. It has been reported from Ubaidullah, from Nafi', from Ibn Umar (رضئ هللا تعالی عنہ), that he would pray during the night two and two, and during the day in fours. The people of knowledge differed about that, some of them thought that during the night and the day the Salat should be two and two, and this is the view of Ash-Shafi'i, and Ahmad. Some of them said that Salat in the night is two and two, and they thought that the voluntary Salat in the day is four, like the four before Zuhr or other voluntary prayers. This is the saying of Sufyan Ath-Thawri, Ibn AlMubärak, and Ishaq.
Grade: Sahih
عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”رات اور دن کی نماز دو دو رکعت ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عمر رضی الله عنہما کی حدیث میں شعبہ کے تلامذہ میں اختلاف ہے، بعض نے اسے مرفوعاً بیان کیا ہے اور بعض نے موقوفاً، ۲- عبداللہ عمری بطریق: «نافع عن ابن عمر عن النبي صلى الله عليه وسلم» روایت کی ہے۔ صحیح وہی ہے جو ابن عمر رضی الله عنہما سے مروی ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”رات کی نماز دو دو رکعت ہے“، ۳- ثقات نے عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما کے واسطے سے نبی اکرم ﷺ سے روایت کی ہے، اس میں ان لوگوں نے دن کی نماز کا ذکر نہیں کیا ہے ۱؎، ۴- عبیداللہ سے مروی ہے، انہوں نے نافع سے، اور نافع نے ابن عمر رضی الله عنہما سے روایت کی ہے کہ وہ رات کو دو دو رکعت پڑھتے تھے اور دن کو چار چار رکعت، ۵- اس مسئلہ میں اہل علم میں اختلاف ہے بعض کہتے ہیں رات اور دن دونوں کی نماز دو دو رکعت ہے، یہی شافعی اور احمد کا قول ہے، اور بعض کہتے ہیں: رات کی نماز دو دو رکعت ہے، ان کی رائے میں دن کی نفل نماز چار رکعت ہے مثلاً ظہر وغیرہ سے پہلے کی چار نفل رکعتیں، سفیان ثوری، ابن مبارک، اور اسحاق بن راہویہ کا یہی قول ہے۔
`Abdul`allah bin `Umar` radiyallahu `anhumaa se riwayat hai ke Nabi-e-Akram sallallahu `alaihi wa sallam ne farmaya: "Raat aur din ki namaz do do rakat hai"۔ Imam Tirmizi kehte hain: 1- Ibn `Umar` radiyallahu `anhumaa ki hadees mein Shua'bah ke talameez mein ikhtilaf hai, baaz ne ise marfu'an bayan kiya hai aur baaz ne mauqoofan, 2- `Abdul`allah `Umari` tariq: «Naafi` `an` Ibn `Umar` `an` an-Nabi sallallahu `alaihi wa sallam» riwayat ki hai. Sahih wahi hai jo Ibn `Umar` radiyallahu `anhumaa se marwi hai ke Nabi-e-Akram sallallahu `alaihi wa sallam ne farmaya: "Raat ki namaz do do rakat hai", 3- Thqaat ne `Abdul`allah bin `Umar` radiyallahu `anhumaa ke wastay se Nabi-e-Akram sallallahu `alaihi wa sallam se riwayat ki hai, is mein in logoon ne din ki namaz ka zikr nahin kiya hai 1؎, 4- `Ubaid`allah se marwi hai, unhon ne Naafi` se, aur Naafi` ne Ibn `Umar` radiyallahu `anhumaa se riwayat ki hai ke woh raat ko do do rakat padhte the aur din ko chaar chaar rakat, 5- is masle mein ahl-e-ilm mein ikhtilaf hai baaz kehte hain raat aur din dono ki namaz do do rakat hai, yahi Shaafi'i aur Ahmad ka qoul hai, aur baaz kehte hain: Raat ki namaz do do rakat hai, in ki raay mein din ki nafl namaz chaar rakat hai masalan zuhr waghera se pehle ki chaar nafl rakatyaan, Sufyan Thauri, Ibn Mubarak, aur Ishaq bin Raa'wiyah ka yahi qoul hai.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، عَنْ يَعْلَى بْنِ عَطَاءٍ، عَنْ عَلِيٍّ الْأَزْدِيِّ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: صَلَاةُ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ مَثْنَى مَثْنَى . قَالَ أَبُو عِيسَى: اخْتَلَفَ أَصْحَابُ شُعْبَةَ فِي حَدِيثِ ابْنِ عُمَرَ فَرَفَعَهُ بَعْضُهُمْ وَأَوْقَفَهُ بَعْضُهُمْ، وَرُوِي عَنْ عَبْدِ اللَّهِ الْعُمَرِيِّ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوُ هَذَا، وَالصَّحِيحُ مَا رُوِيَ عَنْ ابْنِ عُمَرَ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: صَلَاةُ اللَّيْلِ مَثْنَى مَثْنَى وَرَوَى الثِّقَاتُ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلَمْ يَذْكُرُوا فِيهِ صَلَاةَ النَّهَارِ، وَقَدْ رُوِيَ عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، أَنَّهُ كَانَ يُصَلِّي بِاللَّيْلِ مَثْنَى مَثْنَى وَبِالنَّهَارِ أَرْبَعًا وَقَدِ اخْتَلَفَ أَهْلُ الْعِلْمِ فِي ذَلِكَ فَرَأَى بَعْضُهُمْ أَنَّ صَلَاةَ اللَّيْلِ وَالنَّهَارِ مَثْنَى مَثْنَى، وَهُوَ قَوْلُ: الشَّافِعِيِّ، وَأَحْمَدَ، وقَالَ بَعْضُهُمْ: صَلَاةُ اللَّيْلِ مَثْنَى مَثْنَى، وَرَأَوْا صَلَاةَ التَّطَوُّعِ بِالنَّهَارِ أَرْبَعًا مِثْلَ الْأَرْبَعِ قَبْلَ الظُّهْرِ وَغَيْرِهَا مِنْ صَلَاةِ التَّطَوُّعِ، وَهُوَ قَوْلُ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، وَابْنِ الْمُبَارَكِ، وَإِسْحَاق.