Eisa bin Talhah narrated that Mu'adh had written to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) to ask him about greens, which are ‘herbs’ - so he (Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘there is nothing due on them.’ Imam Tirmidhi said, ‘the chain for this Hadith is not Sahih. Nothing authentic is reported from the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) on this topic. This was only reported from Musa bin Tallah, from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) in Mursal form. This is acted upon according to the people of knowledge, in that there is no charity due on greens.’ Imam Tirmidhi said, ‘Al-Hasan (one of the narrators) is Ibn Ummarah, and he is weak according to the people of Hadith. Shu'bah and others considered him weak, and he was abandoned by Abdullah bin Al-Mubarak.’
Grade: Sahih
معاذ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ انہوں نے نبی اکرم ﷺ کو لکھا، وہ آپ سے سبزیوں کی زکاۃ کے بارے میں پوچھ رہے تھے تو آپ نے فرمایا: ”ان میں کوئی زکاۃ نہیں ہے“ ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس حدیث کی سند صحیح نہیں ہے، ۲- اور اس باب میں نبی اکرم ﷺ سے کوئی چیز صحیح نہیں ہے، اور اسے صرف موسیٰ بن طلحہ سے روایت کیا جاتا ہے اور انہوں نے نبی اکرم ﷺ سے مرسلاً روایت کی ہے، ۳- اسی پر اہل علم کا عمل ہے کہ سبزیوں میں زکاۃ نہیں ہے، ۴- حسن، عمارہ کے بیٹے ہیں، اور یہ محدثین کے نزدیک ضعیف ہیں۔ شعبہ وغیرہ نے ان کی تضعیف کی ہے، اور ابن مبارک نے انہیں متروک قرار دیا ہے۔
Mu'az (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke unhon ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ko likha, woh aap se sabziyon ki zakat ke bare mein puchh rahe the to aap ne farmaya: "In mein koi zakat nahin hai" 1†. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Is hadees ki sanad sahih nahin hai, 2. Aur is bab mein Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se koi cheez sahih nahin hai, aur isay sirf Musa bin Talha se riwayat kiya jata hai aur unhon ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se mursalan riwayat ki hai, 3. Isi par ahl-e-ilm ka amal hai ke sabziyon mein zakat nahin hai, 4. Hasan, Umarah ke bete hain, aur yeh muhaddiseen ke nazdeek zaeef hain. Sha'bah waghera ne in ki tad'eef ki hai, aur Ibn Mubarak ne inhen matrook qarar diya hai.
حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ خَشْرَمٍ، أَخْبَرَنَا عِيسَى بْنُ يُونُسَ، عَنْ الْحَسَنِ بْنِ عُمَارَةَ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عُبَيْدٍ، عَنْ عِيسَى بْنِ طَلْحَةَ، عَنْ مُعَاذٍ أَنَّهُ كَتَبَ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَسْأَلُهُ عَنْ الْخَضْرَاوَاتِ وَهِيَ الْبُقُولُ، فَقَالَ: لَيْسَ فِيهَا شَيْءٌ . قَالَ أَبُو عِيسَى: إِسْنَادُ هَذَا الْحَدِيثِ لَيْسَ بِصَحِيحٍ، وَلَيْسَ يَصِحُّ فِي هَذَا الْبَاب عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ شَيْءٌ، وَإِنَّمَا يُرْوَى هَذَا عَنْ مُوسَى بْنِ طَلْحَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مُرْسَلًا، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ أَنْ لَيْسَ فِي الْخَضْرَاوَاتِ صَدَقَةٌ، قَالَ أَبُو عِيسَى: وَالْحَسَنُ هُوَ ابْنُ عُمَارَةَ، وَهُوَ ضَعِيفٌ عِنْدَ أَهْلِ الْحَدِيثِ ضَعَّفَهُ شُعْبَةُ وَغَيْرُهُ وَتَرَكَهُ ابْنُ الْمُبَارَكِ