Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated a similar narration as above. There are narrations on this topic from Sa'eed bin Zaid and the grandfather of Harb bin Ubaidullah Ath-Thaqafi.
Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) was reported from Qabus bin Abi Zibyan, from his father, from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) in Mursal form. This is acted upon according to the people of knowledge in general, that the Christian, when he accepts Islam, then the Jizyah is removed from his neck. As for the saying of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), “There is no Ushur Jizyah taken from the Muslims,” it only refers to the individual Jizyah, and there is a Hadith that explains this, where he (Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘the Ushur is only required from the Jews and Christians, there is no Ushur required from the Muslims.’
Grade: Sahih
اس سند سے بھی قابوس سے اسی طرح مروی ہے۔
امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عباس کی حدیث قابوس بن ابی ظبیان سے مروی ہے جسے انہوں نے اپنے والد سے اور ان کے والد نے نبی اکرم ﷺ سے مرسلاً روایت کی ہے، ۲- اس باب میں سعید بن زید اور حرب بن عبیداللہ ثقفی کے دادا سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اہل علم کا عمل اسی پر ہے کہ نصرانی جب اسلام قبول کر لے تو اس کی اپنی گردن کا جزیہ معاف کر دیا جائے گا، اور نبی اکرم ﷺ کے فرمان «ليس على المسلمين عشور» ”مسلمانوں پر عشر نہیں ہے“ کا مطلب بھی گردن کا جزیہ ہے، اور حدیث میں بھی اس کی وضاحت کر دی گئی ہے جیسا کہ آپ نے فرمایا: ”عشر صرف یہود و نصاریٰ پر ہے، مسلمانوں پر کوئی عشر نہیں“ ۔
Is sand se bhi Qaboos se isi tarah marwi hai.
Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ibn Abbas ki hadees Qaboos bin Abi Zubaian se marwi hai jise unhon ne apne walid se aur un ke walid ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se mursalan riwayat ki hai, 2. Is bab mein Saeed bin Zaid aur Harb bin Ubaidullah Thaqfi ke dada se bhi ahadees aai hain, 3. Ahl-e-ilm ka amal isi par hai ke Nasrani jab Islam qabool kar le to us ki apni gardan ka jizya maaf kar diya jayega, aur Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke farman «Lies a'la al-Muslimeen 'ushur» “Musalmano par 'ushur nahin hai” ka matlab bhi gardan ka jizya hai, aur hadees mein bhi is ki wajhat kar di gai hai jaisa ke aap ne farmaya: “'ushur sirf Yahood o Nasara par hai, Musalmano par koi 'ushur nahin” 1؎.