7.
The Book on Zakat
٧-
كتاب الزكاة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


24
Chapter: (What Has Been Related About) The Indebted And Others For Whom Charity Is Lawful

٢٤
باب مَا جَاءَ مَنْ تَحِلُّ لَهُ الصَّدَقَةُ مِنَ الْغَارِمِينَ وَغَيْرِهِمْ

Jami` at-Tirmidhi 655

Abu Sa'eed Al-Khudri (رضي الله تعالى عنه) narrated that during the time of the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم), a man suffered a loss on fruits that he had sold, resulting in more debt. The Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘give him charity.’ So, the people gave him charity but it did not cover his debt. So, the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) said to his debtors, ‘take what you have and there is nothing for you but that.’ There are narrations on this topic from Ummul Momineen Aisha and Juwairiyah ( رضي الله تعالى عنهما), and Anas (رضي الله تعالى عنه). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Abu Sa'eed (رضي الله تعالى عنه) is a (Hasan) Sahih Hadith.’


Grade: Sahih

ابو سعید خدری رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ کے زمانے میں ایک شخص ۱؎ کے پھلوں میں جو اس نے خریدے تھے، کسی آفت کی وجہ سے جو اسے لاحق ہوئی نقصان ہو گیا اور اس پر قرض زیادہ ہو گیا، تو رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”اسے صدقہ دو“ چنانچہ لوگوں نے اسے صدقہ دیا، مگر وہ اس کے قرض کی مقدار کو نہ پہنچا، تو رسول اللہ ﷺ نے اس کے قرض خواہوں سے فرمایا: ”جتنا مل رہا ہے لے لو، اس کے علاوہ تمہارے لیے کچھ نہیں“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱-ابوسعید کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں عائشہ، جویریہ اور انس رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔

Abu Saeed Khudri (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke zamane mein ek shakhs 1 ke phaloun mein jo us ne khride the, kisi aafat ki wajah se jo usse lahaq hui nuqsan ho gaya aur us par qarz zyada ho gaya, to Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Isse sadaqa do" chanancha logoun ne usse sadaqa diya, magar woh us ke qarz ki miqdar ko nah pahuncha, to Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne us ke qarz khwahon se farmaya: "Jitna mil raha hai le lo, us ke alawa tumhare liye kuchh nahin"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1.Abu Saeed ki hadees hasan sahih hai, 2. Is bab mein Ayesha, Juwairiya aur Anas (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aayi hain.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا اللَّيْثُ، عَنْ بُكَيْرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْأَشَجِّ، عَنْ عِيَاضِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، قَالَ:‏‏‏‏ أُصِيبَ رَجُلٌ فِي عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي ثِمَارٍ ابْتَاعَهَا فَكَثُرَ دَيْنُهُ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ تَصَدَّقُوا عَلَيْهِ فَتَصَدَّقَ النَّاسُ عَلَيْهِ، ‏‏‏‏‏‏فَلَمْ يَبْلُغْ ذَلِكَ وَفَاءَ دَيْنِهِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لِغُرَمَائِهِ:‏‏‏‏ خُذُوا مَا وَجَدْتُمْ وَلَيْسَ لَكُمْ إِلَّا ذَلِكَ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ عَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَجُوَيْرِيَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَأَنَسٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَبِي سَعِيدٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ.