8.
The Book on Fasting
٨-
كتاب الصوم عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


62
Chapter: What Has Been Related About Al-Wisal (Continuous) Fasting Is Disliked

٦٢
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ الْوِصَالِ لِلصَّائِمِ

Jami` at-Tirmidhi 778

Anas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘do not perform Wisal’.They said, ‘but you perform Wisal, ‘O Apostle of Allah ( صلى هللا عليه وآله وسلم).’ He said, ‘I am not like you are, indeed my Lord feeds me and gives me to drink.’ There are narrations on this topic from Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها), Ali, Abu Hurairah, Ibn Umar, Jabir, Abu Sa'eed, and Bashir bin Al Khasasiyyah (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Anas (رضئ هللا تعالی عنہ) is a Hasan Sahih Hadith.’ This is acted upon according to some of the people of knowledge, they dislike fasting, and, it has been reported that Abdullah bin Az-Zubair would fast continuously for days without interruption.


Grade: Sahih

انس رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”صوم وصال ۱؎ مت رکھو“، لوگوں نے عرض کیا: آپ تو رکھتے ہیں؟ اللہ کے رسول! آپ نے فرمایا: ”میں تمہاری طرح نہیں ہوں۔ میرا رب مجھے کھلاتا پلاتا ہے“ ۲؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- انس کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں علی، ابوہریرہ، عائشہ، ابن عمر، جابر، ابو سعید خدری، اور بشیر بن خصاصیہ رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اہل علم کا اسی پر عمل ہے، وہ بغیر افطار کیے لگاتار روزے رکھنے کو مکروہ کہتے ہیں، ۴- عبداللہ بن زبیر رضی الله عنہما سے مروی ہے کہ وہ کئی دنوں کو ملا لیتے تھے ( درمیان میں ) افطار نہیں کرتے تھے۔

Anas (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Som wa sal 1. Mat rakhun", logon ne arz kiya: Aap to rakhte hain? Allah ke Rasool! Aap ne farmaya: "Mai tumhari tarah nahi hun. Mera Rab mujhe khilata pilata hai" 2.. Imam Tirmizi kehte hain: 1. Ins ki hadees Hasan sahih hai, 2. Is bab mein Ali, Abu Hurairah, Aisha, Ibn Umar, Jabir, Abu Saeed Khudri, aur Bashir bin Khassasiah (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aai hain, 3. Ahl e ilm ka isi par amal hai, woh baghair iftaar kiye lagatar roze rakhne ko makruh kehte hain, 4. Abdullah bin Zubair ( (رضي الله تعالى عنه) a se marwi hai ke woh kai dinon ko mila lete the (darmiyan mein) iftaar nahi karte the.

حَدَّثَنَا نَصْرُ بْنُ عَلِيٍّ الْجَهْضَمِيُّ، حَدَّثَنَا بِشْرُ بْنُ الْمُفَضَّلِ، وَخَالِدُ بْنُ الْحَارِثِ، عَنْ سَعِيدٍ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ أَنَسٍ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ لَا تُوَاصِلُوا ، ‏‏‏‏‏‏قَالُوا:‏‏‏‏ فَإِنَّكَ تُوَاصِلُ يَا رَسُولَ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ إِنِّي لَسْتُ كَأَحَدِكُمْ، ‏‏‏‏‏‏إِنَّ رَبِّي يُطْعِمُنِي وَيَسْقِينِي . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ عَلِيٍّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي هُرَيْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَعَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي سَعِيدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَبَشِيرِ ابْنِ الْخَصَاصِيَةِ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَنَسٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ كَرِهُوا الْوِصَالَ فِي الصِّيَامِ، ‏‏‏‏‏‏وَرُوِيَ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الزُّبَيْرِ أَنَّهُ كَانَ يُوَاصِلُ الْأَيَّامَ وَلَا يُفْطِرُ.