8.
The Book on Fasting
٨-
كتاب الصوم عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


61
Chapter: What Has Been Related About Permission For That

٦١
باب مَا جَاءَ مِنَ الرُّخْصَةِ فِي ذَلِكَ

Jami` at-Tirmidhi 775

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) was cupped while he was fasting and in Ihram. Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Sahih.’ Wuhaib reported it similar to the narration of Abdul-Warith. Isma'il bin Ibrahim reported it from Ayyub, from Ikrimah in Mursal form, he did not mention from Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) in it.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے پچھنا لگوایا، آپ محرم تھے اور روزے سے تھے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث صحیح ہے، ۲- اسی طرح وہیب نے بھی عبدالوارث کی طرح روایت کی ہے، ۳- اسماعیل بن ابراہیم بن علیہ نے ایوب سے اور ایوب نے عکرمہ سے مرسلاً روایت کی ہے اور، عکرمہ نے اس میں ابن عباس کا ذکر نہیں کیا ہے۔

Abdul-Allah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne pachhna lagawaya, Aap Muharram the aur rozay se thay. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadith sahih hai, 2. isi tarah Wahib ne bhi Abdul-Warith ki tarah riwayat ki hai, 3. Ismail bin Ibraheem bin Aliyah ne Aiyub se aur Aiyub ne Uqrumah se mursalan riwayat ki hai aur, Uqrumah ne is mein bin Abbas ka zikr nahi kiya hai.

حَدَّثَنَا بِشْرُ بْنُ هِلَالٍ الْبَصْرِيُّ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَارِثِ بْنُ سَعِيدٍ، حَدَّثَنَا أَيُّوبُ، عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ:‏‏‏‏ احْتَجَمَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَهُوَ مُحْرِمٌ صَائِمٌ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ صَحِيحٌ. هَكَذَا رَوَى وَهِيبٌ نَحْوَ رِوَايَةِ عَبْدِ الْوَارِثِ، ‏‏‏‏‏‏وَرَوَى إِسْمَاعِيل بْنُ إِبْرَاهِيمَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَيُّوبَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عِكْرِمَةَ مُرْسَلًا وَلَمْ يَذْكُرْ فِيهِ عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ.

Jami` at-Tirmidhi 776

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) was cupped while he was fasting. Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Gharib from this route.’


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما سے کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے پچھنا لگوایا، آپ روزے سے تھے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: یہ حدیث اس سند سے حسن غریب ہے۔

Abdul-Allah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a se kehte hain ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne pachhna lagawaya, aap roze se the. Imam Tirmidhi kehte hain: yeh hadith is sind se hasan gharib hai.

حَدَّثَنَا أَبُو مُوسَى، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْأَنْصَارِيُّ، عَنْ حَبِيبِ بْنِ الشَّهِيدِ، عَنْ مَيْمُونِ بْنِ مِهْرَانَ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ احْتَجَمَ وَهُوَ صَائِمٌ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ غَرِيبٌ مِنْ هَذَا الْوَجْهِ.

Jami` at-Tirmidhi 777

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) was cupped somewhere between Makkah and Al-Madinah and he was fasting and in Ihram. There are narrations on this topic from Abu Sa'eed, Jabir, and Anas (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith.’ Some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet ( صلى اللهعليه و آله وسلم) and others, followed this Hadith, they did not see any harm in cupping for the fasting person. This is the view of Sufyan Ath-Thawri, Malik bin Anas, and Ash-Shafi'i.


Grade: Da'if

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے ایسے وقت میں پچھنا لگوایا جس میں آپ مکہ اور مدینہ کے درمیان تھے، آپ احرام باندھے ہوئے تھے اور روزے کی حالت میں تھے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عباس رضی الله عنہما کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابو سعید خدری، جابر اور انس رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- صحابہ کرام وغیرہم میں سے بعض اہل علم اسی حدیث کی طرف گئے ہیں، وہ صائم کے پچھنا لگوانے میں کوئی حرج نہیں سمجھتے۔ سفیان ثوری، مالک بن انس، اور شافعی کا بھی یہی قول ہے۔

Abdullah bin Abbas Raziallahu Anhuma kehte hain ke Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ne aise waqt mein pichna laguwaya jis mein aap Makkah aur Madinah ke darmiyan the, aap ehram bandhe huye the aur rozey ki halat mein the. Imam Tirmizi kehte hain: 1- Ibn Abbas Raziallahu Anhuma ki hadees hasan sahih hai, 2- Is baab mein Abu Saeed Khudri, Jabir aur Anas Raziallahu Anhum se bhi ahadees aayi hain, 3- Sahaba Kiram waghaira mein se baaz ahle ilm isi hadees ki taraf gaye hain, woh saim ke pichna laguwane mein koi harj nahin samajhte. Sufiyan Sauri, Malik bin Anas, aur Shafai ka bhi yahi qaul hai.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِدْرِيسَ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي زِيَادٍ، عَنْ مِقْسَمٍ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ احْتَجَمَ فِيمَا بَيْنَ مَكَّةَ وَالْمَدِينَةِ وَهُوَ مُحْرِمٌ صَائِمٌ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ أَبِي سَعِيدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وأَنَسٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ ابْنِ عَبَّاسٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ ذَهَبَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ إِلَى هَذَا الْحَدِيثِ، ‏‏‏‏‏‏وَلَمْ يَرَوْا بِالْحِجَامَةِ لِلصَّائِمِ بَأْسًا، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَمَالِكِ بْنِ أَنَسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيِّ.