8.
The Book on Fasting
٨-
كتاب الصوم عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


68
Chapter: What Has Been Related About The Woman Who Menstruated Makes Up The Fasts But Not The Salat

٦٨
باب مَا جَاءَ فِي قَضَاءِ الْحَائِضِ الصِّيَامَ دُونَ الصَّلاَةِ

Jami` at-Tirmidhi 787

Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) narrated, ‘we would menstruate during the time of the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم), then when we became pure we were ordered to make up the fasts but we were not ordered to make up the Salat.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan.’ It has also been reported by Mu'adhah from Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها). This is acted upon according to the people of knowledge, and we do not know of any disagreement among them; the menstruating woman makes up the fasts, but she does not make of the Salat. Imam Tirmidhi said, ‘Ubaidah (one of the narrators) is Ibn Mu'attib Ad Dabbi Al-Kufi, his Kunyah is Abu Abdul-Karim.’


Grade: Sahih

ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا کہتی ہیں کہ رسول اللہ ﷺ کے زمانے میں ہمیں حیض آتا پھر ہم پاک ہو جاتے تو آپ ہمیں روزے قضاء کرنے کا حکم دیتے اور نماز قضاء کرنے کا حکم نہیں دیتے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن ہے، ۲- یہ معاذہ سے بھی مروی ہے انہوں نے عائشہ سے روایت کی ہے، ۳- اور اسی پر اہل علم کا عمل ہے، ہم ان کے درمیان اس بات میں کوئی اختلاف نہیں جانتے کہ حائضہ عورت روزے کی قضاء کرے گی، نماز کی نہیں کرے گی۔

Am-ul-Momineen Aaishah ( (رضي الله تعالى عنه) ا) kehtee hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke zamane mein hamen hayz aata phir hum pak ho jaate to aap hamen roze qaza karne ka hukm dete aur namaz qaza karne ka hukm nahin dete. Imam Tirmizi kehtee hain: 1. yeh hadeeth hasan hai, 2. yeh Muazah se bhi marwi hai unhon ne Aaishah se riwayat ki hai, 3. aur isi par ahl ilm ka amal hai, hum in ke darmiyan is baat mein koi ikhtilaf nahin jaante ke haizah aurat roze ki qaza karegi, namaz ki nahin karegi.

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ حُجْرٍ، أَخْبَرَنَا عَلِيُّ بْنُ مُسْهِرٍ، عَنْ عُبَيْدَةَ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ الْأَسْوَدِ، عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ:‏‏‏‏ كُنَّا نَحِيضُ عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ثُمَّ نَطْهُرُ فَيَأْمُرُنَا بِقَضَاءِ الصِّيَامِ وَلَا يَأْمُرُنَا بِقَضَاءِ الصَّلَاةِ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رُوِيَ عَنْ مُعَاذَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَائِشَةَ أَيْضًا، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ لَا نَعْلَمُ بَيْنَهُمُ اخْتِلَافًا، ‏‏‏‏‏‏إِنَّ الْحَائِضَ تَقْضِي الصِّيَامَ وَلَا تَقْضِي الصَّلَاةَ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَعُبَيْدَةُ هُوَ ابْنُ مُعَتِّبٍ الضَّبِّيُّ الْكُوفِيُّ يُكْنَى أَبَا عَبْدِ الْكَرِيمِ.