9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


112
Chapter: What Has Been Related About Talking During Tawaf

١١٢
باب مَا جَاءَ فِي الْكَلاَمِ فِي الطَّوَافِ

Jami` at-Tirmidhi 960

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘Tawaf around the House is similar to Salat except that you talk during it. So whoever talks in it, then let him not say but good.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith has been reported from Ibn Tawas (رضي الله تعالى عنه) and others, from Tawus, from Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) in Mawquf form.’ We do not know of it being Marfu' except in the narration of Ata bin As-Sa'ib. This is acted upon according to most of the people of knowledge. They consider it recommended that a man not speak during Tawaf except when necessary, or for remembrance of Allah, or when it is regarding knowledge.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”بیت اللہ کے گرد طواف نماز کے مثل ہے۔ البتہ اس میں تم بول سکتے ہو ( جب کہ نماز میں تم بول نہیں سکتے ) تو جو اس میں بولے وہ زبان سے بھلی بات ہی نکالے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث ابن طاؤس وغیرہ نے ابن عباس سے موقوفاً روایت کی ہے۔ ہم اسے صرف عطاء بن سائب کی روایت سے مرفوع جانتے ہیں، ۲- اسی پر اکثر اہل علم کا عمل ہے، یہ لوگ اس بات کو مستحب قرار دیتے ہیں کہ آدمی طواف میں بلا ضرورت نہ بولے ( اور اگر بولے ) تو اللہ کا ذکر کرے یا پھر علم کی کوئی بات کہے۔

Abdul-Allah bin Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke Nabi-e-Akram salla-llahu alaihi wa sallam ne farmaya: "Bait-ul-lah ke gard tawaf namaz ke misal hai. Albatta is mein tum bol sakte ho ( jab ke namaz mein tum bol nahin sakte ) to jo is mein bole woh zaban se bhali baat hi nikale"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Yeh hadith Ibn Tao's wa-ghairah ne Ibn Abbas se mauqoofan rowayat ki hai. Hum isay sirf Atta bin Saib ki rowayat se marfoo jante hain, 2. Isi par aksar ahl-e-ilm ka amal hai, yeh log is baat ko mustahab qarar dete hain ke aadmi tawaf mein bila zarurat nah bole ( aur agar bole ) to Allah ka zikr kare ya phir ilm ki koi baat kahe.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا جَرِيرٌ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ السَّائِبِ، عَنْ طَاوُسٍ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ الطَّوَافُ حَوْلَ الْبَيْتِ مِثْلُ الصَّلَاةِ إِلَّا أَنَّكُمْ تَتَكَلَّمُونَ فِيهِ، ‏‏‏‏‏‏فَمَنْ تَكَلَّمَ فِيهِ، ‏‏‏‏‏‏فَلَا يَتَكَلَّمَنَّ إِلَّا بِخَيْرٍ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَقَدْ رُوِيَ هَذَا الْحَدِيثُ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ طَاوُسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَغَيْرُهُ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ طَاوُسٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ مَوْقُوفًا، ‏‏‏‏‏‏وَلَا نَعْرِفُهُ مَرْفُوعًا، ‏‏‏‏‏‏إِلَّا مِنْ حَدِيثِ عَطَاءِ بْنِ السَّائِبِ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ يَسْتَحِبُّونَ، ‏‏‏‏‏‏أَنْ لَا يَتَكَلَّمَ الرَّجُلُ فِي الطَّوَافِ إِلَّا لِحَاجَةٍ، ‏‏‏‏‏‏أَوْ يَذْكُرُ اللَّهَ تَعَالَى، ‏‏‏‏‏‏أَوْ مِنَ الْعِلْمِ