9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


17
Chapter: What Has Been Related About The Mawaqit For Ihram For Each Region's People

١٧
باب مَا جَاءَ فِي مَوَاقِيتِ الإِحْرَامِ لأَهْلِ الآفَاقِ

Jami` at-Tirmidhi 831

Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) narrated that a man said, ‘where should we begin our Hil (Ihram) O Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم)?’ He said, ‘the people of Al-Madinah begin their Hil (Ihram) from Dhul-Hulaifah, the people from Ash-Sham from Al-Juhfah, and the people of Najd from Qarn.’ And he (Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه)) said, ‘and the people of Yemen from Yalamlam.’ There are narrations on this topic from Ibn Abbas, Jabir bin Abdullah, Abdullah bin Amr (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Ibn Umar (رضي الله تعالى عنه) is a Hasan Sahih Hadith. This is acted upon according to the people of knowledge.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عمر رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ ایک شخص نے عرض کیا: اللہ کے رسول! ہم احرام کہاں سے باندھیں؟ آپ نے فرمایا: ”اہل مدینہ ذی الحلیفہ ۲؎ سے احرام باندھیں، اہل شام جحفہ ۳؎ سے اور اہل نجد قرن سے ۴؎۔ اور لوگوں کا کہنا ہے کہ اہل یمن یلملم سے ۵؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عمر کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابن عباس، جابر بن عبداللہ اور عبداللہ بن عمر رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اہل علم کا اسی پر عمل ہے۔

``Abd-al-Llah bin Umar ( (رضي الله تعالى عنه) aa se riwayat hai ke aik shakhs ne arz kiya: Allah ke Rasool! Hum ihram kahan se bandhen? Aap ne farmaya: ''Ahl-e Madina, Dhi al-Hilifa 2؎ se ihram bandhen, ahl-e Sham, Jahfa 3؎ se aur ahl-e Najd, Qurn se 4؎. Aur logoon ka kahna hai ke ahl-e Yaman, Yalamlam se 5؎. `` Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Ibn Umar ki hadith hasan sahih hai, 2- is bab mein Ibn Abbas, Jabir bin Abd-al-Llah aur Abd-al-Llah bin Umar (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadith aai hain, 3- ahl-e ilm ka isi per amal hai.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل بْنُ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ أَيُّوبَ، عَنْ نَافِعٍ، عَنْ ابْنِ عُمَرَ، أَنَّ رَجُلًا، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ مِنْ أَيْنَ نُهِلُّ يَا رَسُولَ اللَّهِ ؟ قَالَ:‏‏‏‏ يُهِلُّ أَهْلُ الْمَدِينَةِ مِنْ ذِي الْحُلَيْفَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَهْلُ الشَّامِ مِنْ الْجُحْفَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَأَهْلُ نَجْدٍ مِنْ قَرْنٍ . قَالَ:‏‏‏‏ وَيَقُولُونَ:‏‏‏‏ وَأَهْلُ الْيَمَنِ مِنْ يَلَمْلَمَ. قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ ابْنِ عُمَرَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ.

Jami` at-Tirmidhi 832

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) made Al-Aqiq the Miqat for the people of the west. Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan. Muhammad bin Ali (one of the narrators) is Abu Ja'far. Muhammad bin Ali bin Husain bin Ali bin Abi Talib (رضي الله تعالى عنه).


Grade: Da'if

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے اہل مشرق کی میقات عقیق ۱؎ مقرر کی۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن ہے، ۲- محمد بن علی ہی ابو جعفر محمد بن علی بن حسین بن علی ابن ابی طالب ہیں۔

Abdullah bin Abbas radi Allahu anhuma se riwayat hai keh Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ne ahl mashriq ki miqat Aqiq muqarrar ki. Imam Tirmidhi kehte hain: 1- Yeh hadees hasan hai, 2- Muhammad bin Ali hi Abu Ja'far Muhammad bin Ali bin Husain bin Ali ibn Abi Talib hain.

حَدَّثَنَا أَبُو كُرَيْبٍ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي زِيَادٍ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَلِيٍّ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَقَّتَ لِأَهْلِ الْمَشْرِقِ الْعَقِيقَ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ، ‏‏‏‏‏‏وَمُحَمَّدُ بْنُ عَلِيٍّ هُوَ أبُو جَعْفَرٍ مُحمَّدُ بنُ عَلِيِّ بنِ حُسَيْنِ بنِ عَلِيِّ بنِ أبِي طَالبٍ.