10.
The Book on Jana''iz (Funerals)
١٠-
كتاب الجنائز عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


39
Chapter: What Has Been Related About The Recitation OF Fatihatil-Kitab For The Funeral (Prayer)

٣٩
باب مَا جَاءَ فِي الْقِرَاءَةِ عَلَى الْجَنَازَةِ بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ

Jami` at-Tirmidhi 1027

Talhah bin Abdullah bin Awf (رضي الله تعالى عنه) narrated that Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) performed Salat for a funeral and he recited Fatihatil-Kitab. So I asked him about it and he said, ‘it is from the Sunnah’ or, ‘from the completeness of the Sunnah’.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih.’ This is acted upon according to some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. They preferred to recite Fatithatil-Kitab after the first Takbir. This is the view of Ash-Shafi'i, Ahmad and Ishaq. Some of the people of knowledge said that there is no recitation during the Salat for the funeral, it only consist of praising Allah (جَلَّ ذُو), sending Sa1at upon the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), and supplications for the deceased. This is the view of Sufyan Ath Thawri and others among the people of Al-Kufah. Talbah bin Abdullah bin Awf (رضي الله تعالى عنه) is the son of the brother of Abdur-Rahman bin Awf (رضي الله تعالى عنه) and Az-Zuhri reports from him.


Grade: Sahih

طلحہ بن عوف کہتے ہیں کہ ابن عباس رضی الله عنہما نے ایک نماز جنازہ پڑھایا تو انہوں نے سورۃ فاتحہ پڑھی۔ میں نے ان سے ( اس کے بارے میں ) پوچھا تو انہوں نے کہا: یہ سنت ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- طلحہ بن عبداللہ بن عوف، عبدالرحمٰن بن عوف کے بھتیجے ہیں۔ ان سے زہری نے روایت کی ہے، ۳- صحابہ کرام وغیرہم میں سے بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے یہ لوگ تکبیر اولیٰ کے بعد سورۃ فاتحہ پڑھنے کو پسند کرتے ہیں یہی شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی قول ہے، ۴- اور بعض اہل علم کہتے ہیں کہ نماز جنازہ میں سورۃ فاتحہ نہیں پڑھی جائے گی ۱؎ اس میں تو صرف اللہ کی ثنا، نبی اکرم ﷺ پر صلاۃ ( درود ) اور میت کے لیے دعا ہوتی ہے۔ اہل کوفہ میں سے ثوری وغیرہ کا یہی قول ہے۔

Talha bin Aouf kehte hain ke Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ne ek namaz janaza padhai to unhon ne Surah Fatiha padhi. Main ne un se (is ke bare mein) poochha to unhon ne kaha: yeh sunnat hai. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. Talha bin Abd-ul-Allah bin Aouf, Abd-ur-Rahman bin Aouf ke bhatijay hain. Un se Zahri ne riwayat ki hai, 3. sahaba kuram wagherahim mein se baaz ahl e ilm ka isi par amal hai yeh log takbir-e-ola ke baad Surah Fatiha padhne ko pasand karte hain yehi Shafi, Ahmad aur Ishaq bin Rahwiyah ka bhi qoul hai, 4. aur baaz ahl e ilm kehte hain ke namaz janaza mein Surah Fatiha nahin padhi jaaye gi 1؎ is mein to sirf Allah ki sana, nabi akram (صلى الله عليه وآله وسلم) par salat (durood) aur mayyit ke liye dua hoti hai. Ahl-e-Kufa mein se Suuri waghera ka yehi qoul hai.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ سَعْدِ بْنِ إِبْرَاهِيمَ، عَنْ طَلْحَةَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَوْفٍ، أَنَّ ابْنَ عَبَّاسٍ صَلَّى عَلَى جَنَازَةٍ فَقَرَأَ بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ . فَقُلْتُ لَهُ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ إِنَّهُ مِنَ السُّنَّةِ أَوْ مِنْ تَمَامِ السُّنَّةِ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏يَخْتَارُونَ أَنْ يُقْرَأَ بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ بَعْدَ التَّكْبِيرَةِ الْأُولَى، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ الشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ:‏‏‏‏ لَا يُقْرَأُ فِي الصَّلَاةِ عَلَى الْجَنَازَةِ، ‏‏‏‏‏‏إِنَّمَا هُوَ ثَنَاءٌ عَلَى اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏وَالصَّلَاةُ عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏وَالدُّعَاءُ لِلْمَيِّتِ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ الثَّوْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَغَيْرِهِ مِنْ أَهْلِ الْكُوفَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَطَلْحَةُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَوْفٍ هُوَ:‏‏‏‏ ابْنُ أَخِي عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عَوْفٍ، ‏‏‏‏‏‏رَوَى عَنْهُ الزُّهْرِيُّ.