14.
The Book on Business
١٤-
كتاب البيوع عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


15
Chapter: What Has Been Related About It Being Disliked To Sell Fruits Until They Began To Blossom

١٥
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ بَيْعِ الثَّمَرَةِ حَتَّى يَبْدُوَ صَلاَحُهَا

Jami` at-Tirmidhi 1227

With this (same as no. 1226) chain: The Prophet (ﷺ) prohibited selling ears (of grain) until they have whitened (shown their kernals) and are safe from blight, he forbade it for the seller and the buyer. [He said:] There are narrations on this topic from Anas, Ibn 'Abbas, Jabir, Abu Sa'eed, and Zaid bin Thabit. Imam Tirmidhi says: 1- The hadith of Ibn Umar, may Allah be pleased with both of them, is good and authentic, 2- In this chapter, there are also hadiths from Anas, Aisha, Abu Hurairah, Ibn Abbas, Jabir, Abu Sa'id Khudri, and Zaid bin Thabit, may Allah be pleased with them, 3- The learned among the Companions follow this view. They consider it disliked to sell fruit before its ripeness becomes apparent, which is also the opinion of Shafi'i, Ahmad, and Ishaq bin Rahawayh.


Grade: Sahih

اسی سند سے مروی ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے ( گیہوں اور جو وغیرہ کے ) خوشے بیچنے سے منع فرمایا یہاں تک کہ وہ پختہ ہو جائیں اور آفت سے مامون ہو جائیں، آپ نے بائع اور مشتری دونوں کو منع فرمایا ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابن عمر رضی الله عنہما کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں انس، عائشہ، ابوہریرہ، ابن عباس، جابر، ابو سعید خدری اور زید بن ثابت رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- صحابہ کرام میں سے اہل علم کا اسی پر عمل ہے۔ یہ لوگ پھل کی پختگی ظاہر ہونے سے پہلے اس کے بیچنے کو مکروہ سمجھتے ہیں، یہی شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی قول ہے۔

asi sand se marwi hai ke nabi akram salla-llahu alaihi wa sallam ne ( gehun aur jaw waghera ke ) khushe bechne se mana farmaya yehan tak ke woh pakta ho jaain aur aafat se mamun ho jaain, aap ne bai' aur mushteri dono ko mana farmaya hai. imam tirmidhi kehte hain: 1. ibn umar radhiyallahu anhuma ki hadith hasan sahih hai, 2. is bab mein ans, aisha, abu hurairah, ibn abbas, jabir, abu saeed khudri aur zayd bin thabit radhiyallahu anhum se bhi ahadith aai hain, 3. sahaba kuram mein se ahl e ilm ka isi par amal hai. yeh log phal ki paktagi zahir hone se pehle is ke bechne ko makruh samjhte hain, yahi shafi'i, ahmad aur ishaq bin rahaviyah ka bhi qoul hai.

وَبِهَذَا الْإِسْنَادِ، ‏‏‏‏‏‏وَبِهَذَا الْإِسْنَادِ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ نَهَى عَنْ بَيْعِ السُّنْبُلِ، ‏‏‏‏‏‏حَتَّى يَبْيَضَّ، ‏‏‏‏‏‏وَيَأْمَنَ الْعَاهَةَ نَهَى الْبَائِعَ، ‏‏‏‏‏‏وَالْمُشْتَرِيَ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَنَسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي هُرَيْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ عَبَّاسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي سَعِيدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَزَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ ابْنِ عُمَرَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَغَيْرِهِمْ، ‏‏‏‏‏‏كَرِهُوا بَيْعَ الثِّمَارِ قَبْلَ أَنْ يَبْدُوَ صَلَاحُهَا وَهُوَ قَوْلُ:‏‏‏‏ الشَّافِعِيِّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق.