14.
The Book on Business
١٤-
كتاب البيوع عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


22
Chapter: What Has Been Related About Buying A Slave In Exchange For Two Slaves

٢٢
باب مَا جَاءَ فِي شِرَاءِ الْعَبْدِ بِالْعَبْدَيْنِ

NameFameRank
jābirin Jabir ibn Abd Allah al-Ansari Sahabi
abī al-zubayr Muhammad ibn Muslim al-Qurashi Truthful, but he practices Tadlis
al-layth Al-Layth ibn Sa'd Al-Fahmi Trustworthy, Sound, Jurist, Imam, Famous
qutaybah Qutaybah ibn Sa'id al-Thaqafi Trustworthy, Firm

Jami` at-Tirmidhi 1239

Jabir ( رضي الله تعالى عنه) narrated that a slave came to give the pledge to the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) for Hijrah, but the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) did not realize that he was a slave. So, his master came to get him, and the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, 'sell him to me.' So, he purchased him for two black slaves. Then he would not pledge from anyone until he asked him if he was a slave.’ Imam Tirmidhi said, the Hadith of Jabir (رضي الله تعالى عنه) is Hasan Sahih. This is acted upon according to the people of knowledge. There is no harm in a slave for two slaves in hand-to-hand exchange, but they differ when it is on credit. There is something on this topic from Anas ( رضي الله تعالى عنه).


Grade: Sahih

جابر رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ ایک غلام آیا اور اس نے نبی اکرم ﷺ سے ہجرت پر بیعت کی، نبی اکرم ﷺ نہیں جان سکے کہ یہ غلام ہے۔ اتنے میں اس کا مالک آ گیا وہ اس کا مطالبہ رہا تھا، نبی اکرم ﷺ نے اس سے کہا: تم اسے مجھ سے بیچ دو، چنانچہ آپ نے اسے دو کالے غلاموں کے عوض خرید لیا، پھر اس کے بعد آپ کسی سے اس وقت تک بیعت نہیں لیتے تھے جب تک کہ اس سے دریافت نہ کر لیتے کہ کیا وہ غلام ہے؟ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- جابر رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں انس رضی الله عنہ سے بھی روایت ہے، ۳- اہل علم کا اسی حدیث پر عمل ہے کہ ایک غلام کو دو غلام سے نقدا نقد خریدنے میں کوئی حرج نہیں ہے اور جب ادھار ہو تو اس میں اختلاف ہے۔

Jibir Raziallahu Anhu kahte hain ke aik ghulam aaya aur usne Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam se hijrat per bai'at ki, Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam nahin jaan sake ke yeh ghulam hai, itne mein uska malik aa gaya woh uska mutalba kar raha tha, Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ne usse kaha: tum ise mujhse bech do, chunanche aap ne use do kale ghulamon ke awaz khareed liya, phir uske baad aap kisi se us waqt tak bai'at nahin lete the jab tak usse daryaft na kar lete ke kya woh ghulam hai? Imam Tirmizi kahte hain: 1- Jabir Raziallahu Anhu ki hadees hasan sahih hai, 2- is baab mein Anas Raziallahu Anhu se bhi riwayat hai, 3- ahle ilm ka is hadees per amal hai ke aik ghulam ko do ghulamon se naqdan naqd kharidne mein koi harj nahin hai aur jab udhaar ho to uss mein ikhtilaf hai.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، أَخْبَرَنَا اللَّيْثُ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، عَنْ جَابِرٍ، قَالَ:‏‏‏‏ جَاءَ عَبْدٌ فَبَايَعَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَلَى الْهِجْرَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا يَشْعُرُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ عَبْدٌ، ‏‏‏‏‏‏فَجَاءَ سَيِّدُهُ يُرِيدُهُ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ بِعْنِيهِ فَاشْتَرَاهُ بِعَبْدَيْنِ أَسْوَدَيْنِ ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ لَمْ يُبَايِعْ أَحَدًا بَعْدُ حَتَّى يَسْأَلَهُ أَعَبْدٌ هُوَ. قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَنَسٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ جَابِرٍ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَهْلِ الْعِلْمِ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهُ لَا بَأْسَ بِعَبْدٍ بِعَبْدَيْنِ يَدًا بِيَدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَاخْتَلَفُوا فِيهِ إِذَا كَانَ نَسِيئًا.