1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


97
Chapter: What Has Been Related About The Menstruating Woman: That She Does Not Make Up The Missed Salat

٩٧
باب مَا جَاءَ فِي الْحَائِضِ أَنَّهَا لاَ تَقْضِي الصَّلاَةَ

Jami` at-Tirmidhi 130

Mu'adhah (رضي الله تعالى عنه) narrated that a woman asked Ummul Momineen Aishah (رضي الله تعالى عنها) shouldn't one of us make up her prayers the days of her menstruation?" She said, "Are you one of the Haruriyyah? Indeed, we would menstruate, and we were not ordered to make up." Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih. And it has been reported from more than one route from Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها), that the menstruating woman does not make up the prayer. This is the saying of the Fuqaha in general and there is no difference among them that the menstruating woman makes up the fasts, but she does not make up the prayers.


Grade: Sahih

معاذہ کہتی ہیں کہ ایک عورت نے عائشہ رضی الله عنہا سے پوچھا: کیا ہم حیض کے دنوں والی نماز کی قضاء کیا کریں؟ تو انہوں نے کہا: کیا تو حروریہ ۱؎ ہے؟ ہم میں سے ایک کو حیض آتا تھا تو اسے قضاء کا حکم نہیں دیا جاتا تھا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اور عائشہ سے اور کئی سندوں سے بھی مروی ہے کہ حائضہ نماز قضاء نہیں کرے گی، ۳- اکثر فقہاء کا یہی قول ہے۔ ان کے درمیان کوئی اختلاف نہیں کہ حائضہ روزہ قضاء کرے گی اور نماز قضاء نہیں کرے گی۔

Mu'azaah kahti hain ke aik aurat ne Aaishah radhiallahu anha se poocha: kya hum haiz ke dino wali namaz ki qazaa kiya karein? To unhon ne kaha: kya tu hururiyah 1٠ hai? Hum mein se aik ko haiz aata tha to usse qazaa ka hukm nahin diya jata tha. Imam Tirmizi kahte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. aur Aaishah se aur kai sundon se bhi marwi hai ke haizah namaz qazaa nahin karegi, 3. aksar fuqaha ka yahi qoul hai. Un ke darmiyan koi ikhtilaf nahin ke haizah roza qazaa karegi aur namaz qazaa nahin karegi.

حَدَّثَنَا حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ زَيدٍ، عَنْ أَيُّوبَ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ، عَنْ مُعَاذَةَ، أَنَّ امْرَأَةً سَأَلَتْ عَائِشَةَ، قَالَتْ:‏‏‏‏ أَتَقْضِي إِحْدَانَا صَلَاتَهَا أَيَّامَ مَحِيضِهَا ؟ فَقَالَتْ:‏‏‏‏ أَحَرُورِيَّةٌ أَنْتِ، ‏‏‏‏‏‏قَدْ كَانَتْ إِحْدَانَا تَحِيضُ فَلَا تُؤْمَرُ بِقَضَاءٍ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رُوِيَ عَنْ عَائِشَةَ مِنْ غَيْرِ وَجْهٍ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّ الْحَائِضَ لَا تَقْضِي الصَّلَاةَ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ عَامَّةِ الْفُقَهَاءِ، ‏‏‏‏‏‏لَا اخْتِلَافَ بَيْنَهُمْ فِي أَنَّ الْحَائِضَ تَقْضِي الصَّوْمَ وَلَا تَقْضِي الصَّلَاةَ.