16.
The Book on Blood Money
١٦-
كتاب الديات عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
2
Chapter: What Has Been Related About Blood-Money, How Many Dirham Is It ?
٢
باب مَا جَاءَ فِي الدِّيَةِ كَمْ هِيَ مِنَ الدَّرَاهِمِ
Jami` at-Tirmidhi 1389
(Another chain) from 'Ikrimah from the Prophet (ﷺ) and it is similar but he did not mention from Ibn 'Abbas in it. There is much more criticism than this for (this) narration of Ibn 'Uyainah. Imam Tirmidhi says: 1- In our knowledge, no one except Muhammad bin Muslim has mentioned the mention of "Ibn Abbas" in this Hadith. 2- According to some scholars, this Hadith is acted upon. Ahmad and Ishaq bin Rahwayh also hold the same opinion. 3- And according to some scholars, the amount is ten thousand (dirhams). This is the opinion of Sufyan Thawri and the people of Kufa. 4- Imam Shafi'i says: We consider the principal debt only as a camel and that is one hundred camels or its value.
Grade: Da'if
ہم سے سعید بن عبدالرحمٰن المخزومی نے بیان کیا، وہ کہتے ہیں کہ ہم سے سفیان بن عیینہ نے عمرو بن دینار کے واسطے سے بیان کیا، عمرو بن دینار نے عکرمہ سے اور عکرمہ نے نبی اکرم ﷺ سے اسی طرح روایت کیا ہے، لیکن انہوں نے اس روایت میں ابن عباس کا ذکر نہیں کیا، ابن عیینہ کی روایت میں محمد بن مسلم طائفی کی روایت کی بنسبت کچھ زیادہ باتیں ہیں۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ہمارے علم میں محمد بن مسلم کے علاوہ کسی نے اس حدیث میں ”ابن عباس“ کے واسطہ کا ذکر نہیں کیا ہے، ۲- بعض اہل علم کے نزدیک اسی حدیث پر عمل ہے، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی یہی قول ہے، ۳- اور بعض اہل اعلم کے نزدیک دیت دس ہزار ( درہم ) ہے، سفیان ثوری اور اہل کوفہ کا یہی قول ہے، ۴- امام شافعی کہتے ہیں: ہم اصل دیت صرف اونٹ کو سمجھتے ہیں اور وہ سو اونٹ یا اس کی قیمت ہے۔
Hum se Saeed bin Abdul Rahman al-Makhzumi ne bayan kiya, woh kehte hain ke hum se Sufyan bin Uyayna ne Amr bin Dinar ke wastay se bayan kiya, Amr bin Dinar ne Ikramah se aur Ikramah ne Nabi e Akram Sallallahu Alaihi wa Sallam se isi tarah riwayat ki hai, lekin unhon ne is riwayat mein ibn Abbas ka zikr nahi kiya, Ibn Uyayna ki riwayat mein Muhammad bin Muslim Taifi ki riwayat ki nisbat kuchh zyada baatein hain. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Hamare ilm mein Muhammad bin Muslim ke alawa kisi ne is hadith mein "Ibn Abbas" ke wastay ka zikr nahi kiya hai, 2. Baaz ahl e ilm ke nazdeek isi hadith per amal hai, Ahmad aur Ishaq bin Rahawiya ka bhi yahi qoul hai, 3. Aur baaz ahl e aalam ke nazdeek deet das hazar (darham) hai, Sufyan Thauri aur ahl e Kufah ka yahi qoul hai, 4. Imam Shafi'i kehte hain: Hum asal deet sirf ont ko samajhte hain aur woh so ont ya us ki qimat hai.
حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ الْمَخْزُومِيُّ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ بْنُ عُيَيْنَةَ، عَنْ عَمْرِو بْنِ دِينَارٍ، عَنْ عِكْرِمَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوَهُ، وَلَمْ يَذْكُرْ فِيهِ عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، وَفِي حَدِيثِ ابْنِ عُيَيْنَةَ كَلَامٌ أَكْثَرُ مِنْ هَذَا. قَالَ أَبُو عِيسَى: وَلَا نَعْلَمُ أَحَدًا يَذْكُرُ فِي هَذَا الْحَدِيثِ عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ غَيْرَ مُحَمَّدِ بْنِ مُسْلِمٍ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا الْحَدِيثِ عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ، وَهُوَ قَوْلُ: أَحْمَدَ، وَإِسْحَاق، وَرَأَى بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ الدِّيَةَ عَشْرَةَ آلَافٍ، وَهُوَ قَوْلُ: سُفْيَانَ الثَّوْرِيِّ، وَأَهْلِ الْكُوفَةِ، وقَالَ الشَّافِعِيُّ: لَا أَعْرِفُ الدِّيَةَ إِلَّا مِنَ الْإِبِلِ، وَهِيَ مِائَةٌ مِنَ الْإِبِلِ أَوْ قِيمَتُهَا.