19.
The Book on Sacrifices
١٩-
كتاب الأضاحى عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


10
Chapter: What Has Been Reported About: One Sheep Will Suffice For The People In The Household

١٠
باب مَا جَاءَ أَنَّ الشَّاةَ الْوَاحِدَةَ تُجْزِئُ عَنْ أَهْلِ الْبَيْتِ

Jami` at-Tirmidhi 1505

Ata bin Yasar narrated that he asked Abu Abyub Al-Ansari (رضي الله تعالى عنه) how the slaughtering was done during the time of the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم). He said, 'a man would sacrifice a sheep for himself and the people in his household. They would eat from it and feed others, until the people (later) would boast about it and it became as you see now. Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih. Umarah bin Abdullah (one of the narrators) is from Madinah. Malik bin Anas reported from him. This is acted upon according to some of the people of knowledge. It is the view of Ahmad and Is-haq. They used the Hadith of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) as proof, which says that he would offer a horned sheep as a sacrifice and say, ‘this is for whoever did not offer a sacrifice in my Ummah.’ Some of the people of knowledge said that one sheep is not accepted for anyone but himself alone. This is the view of Abdullah bin Al-Mubarak and others among the people of knowledge.


Grade: Sahih

عطاء بن یسار کہتے ہیں کہ میں نے ابوایوب انصاری رضی الله عنہ سے پوچھا: رسول اللہ ﷺ کے زمانے میں قربانیاں کیسے ہوتی تھی؟ انہوں نے کہا: ایک آدمی اپنی اور اپنے گھر والوں کی طرف سے ایک بکری قربانی کرتا تھا، وہ لوگ خود کھاتے تھے اور دوسروں کو کھلاتے تھے یہاں تک کہ لوگ ( کثرت قربانی پر ) فخر کرنے لگے، اور اب یہ صورت حال ہو گئی جو دیکھ رہے ہو ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- راوی عمارہ بن عبداللہ مدنی ہیں، ان سے مالک بن انس نے بھی روایت کی ہے، ۳- بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی یہی قول ہے، ان دونوں نے نبی اکرم ﷺ کی اس حدیث سے استدلال کیا ہے کہ آپ نے ایک مینڈھے کی قربانی کی اور فرمایا: ”یہ میری امت کے ان لوگوں کی طرف سے ہے، جنہوں نے قربانی نہیں کی ہے“، ۴- بعض اہل علم کہتے ہیں: ایک بکری ایک ہی آدمی کی طرف سے کفایت کرے گی، عبداللہ بن مبارک اور دوسرے اہل علم کا یہی قول ہے ( لیکن راجح پہلا قول ہے ) ۔

Ataa bin Yasar kehte hain ke main ne Abu Ayyub Ansari (رضي الله تعالى عنه)u se poocha: Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ke zamane mein qurbaniyan kaise hoti thi? Unhon ne kaha: Ek aadmi apni aur apne ghar walon ki taraf se ek bakri qurbani karta tha, woh log khud khate the aur dusron ko khilate the yahaan tak ke log (kasrat qurbani par) fakhr karne lage, aur ab yeh surat hal ho gai jo dekh rahe ho 1؎. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. rawi Amara bin Abdullah Madni hain, in se Malik bin Anas ne bhi riwayat ki hai, 3. baaz ahl e ilm ka isi par amal hai, Ahmad aur Ishaq bin Rahaviya ka bhi yehi qoul hai, in dono ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ki is hadees se istidlal kiya hai ke aap ne ek mendhe ki qurbani ki aur farmaya: "yeh meri ummat ke un logoon ki taraf se hai, jin hon ne qurbani nahi ki hai", 4. baaz ahl e ilm kehte hain: ek bakri ek hi aadmi ki taraf se kafiyat karegi, Abdullah bin Mubarak aur dusre ahl e ilm ka yehi qoul hai (lekin raajih pehla qoul hai) .

حَدَّثَنِي يَحْيَى بْنُ مُوسَى،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ الْحَنَفِيُّ، حَدَّثَنَا الضَّحَّاكُ بْنُ عُثْمَانَ،‏‏‏‏ حَدَّثَنِي عُمَارَةُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ،‏‏‏‏ قَال:‏‏‏‏ سَمِعْتُ عَطَاءَ بْنَ يَسَارٍ،‏‏‏‏ يَقُولُ:‏‏‏‏ سَأَلْتُ أَبَا أَيُّوبَ الْأَنْصَارِيَّ:‏‏‏‏ كَيْفَ كَانَتِ الضَّحَايَا عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ؟ فَقَالَ:‏‏‏‏ كَانَالرَّجُلُ يُضَحِّي بِالشَّاةِ عَنْهُ،‏‏‏‏ وَعَنْ أَهْلِ بَيْتِهِ،‏‏‏‏ فَيَأْكُلُونَ،‏‏‏‏ وَيُطْعِمُونَ،‏‏‏‏ حَتَّى تَبَاهَى النَّاسُ،‏‏‏‏ فَصَارَتْ كَمَا تَرَى ،‏‏‏‏ قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ،‏‏‏‏ وَعُمَارَةُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ هُوَ:‏‏‏‏ مَدَنِيٌّ،‏‏‏‏ وَقَدْ رَوَى عَنْهُ مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ،‏‏‏‏ وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ،‏‏‏‏ وَهُوَ قَوْلُ أَحْمَدَ،‏‏‏‏ وَإِسْحَاق:‏‏‏‏ وَاحْتَجَّا بِحَدِيثِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ ضَحَّى بِكَبْشٍ،‏‏‏‏ فَقَالَ:‏‏‏‏ هَذَا عَمَّنْ لَمْ يُضَحِّ مِنْ أُمَّتِي ،‏‏‏‏ وَقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ:‏‏‏‏ لَا تُجْزِي الشَّاةُ إِلَّا عَنْ نَفْسٍ وَاحِدَةٍ،‏‏‏‏ وَهُوَ قَوْلُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْمُبَارَكِ:‏‏‏‏ وَغَيْرِهِ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ.