19.
The Book on Sacrifices
١٩-
كتاب الأضاحى عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
22
Chapter: To Avoid Removing One's Hair For Those Who Want To Offer Sacrifice
٢٢
باب تَرْكِ أَخْذِ الشَّعْرِ لِمَنْ أَرَادَ أَنْ يُضَحِّيَ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
umm slmh | Umm Salama, wife of the Prophet | Companion |
sa‘īd bn al-musayyab | Sa'id ibn al-Musayyib al-Qurashi | One of the most knowledgeable and greatest jurists |
‘amrūun aw ‘umar bn muslimin | Amr ibn Muslim al-Laythi | Saduq (truthful), Hasan al-Hadith (good in Hadith) |
mālik bn anasin | Malik ibn Anas al-Asbahi | Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous |
shu‘bah | Shu'bah ibn al-Hajjaj al-'Ataki | Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), pious, devout |
muḥammad bn ja‘farin | Muhammad bin Ja'far Al-Hudhali | Trustworthy |
aḥmad bn al-ḥakam al-baṣrī | Ahmad ibn Abdullah al-Hashmi | Thiqah |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أُمِّ سَلَمَةَ | أم سلمة زوج النبي | صحابية |
سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيَّبِ | سعيد بن المسيب القرشي | أحد العلماء الأثبات الفقهاء الكبار |
عَمْرٍو أَوْ عُمَرَ بْنِ مُسْلِمٍ | عمرو بن مسلم الليثي | صدوق حسن الحديث |
مَالِكِ بْنِ أَنَسٍ | مالك بن أنس الأصبحي | رأس المتقنين وكبير المتثبتين |
شُعْبَةَ | شعبة بن الحجاج العتكي | ثقة حافظ متقن عابد |
مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ | محمد بن جعفر الهذلي | ثقة |
أَحْمَدُ بْنُ الْحَكَمِ الْبَصْرِيُّ | أحمد بن عبد الله الهاشمي | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 1523
Ummul Momineen Umm Salamah ( رضي الله تعالى عنها) narrated that the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘whoever sees the crescent of Dhul-Hijjah and wants to slaughter a sacrifice he should not trim his hair or nails (until he sacrificed on the day of Eid). Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih. What is correct (in the chain) is Amr bin Muslim, Muhammad bin Amr bin Alqamah and others narrated from him. This Hadith has been reported from Sa'eed bin Al-Musayyab, from Ummul Momineen Umm Salamah (رضي الله تعالى عنها), from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), through routes other than this and it is similar in meaning. This is the saying of some of the people of knowledge, and it is the view of Sa'eed bin Al-Musayyab, and Ahmad and Is-haq went with this Hadith. Some of the people of knowledge permitted it and said that there is no harm if he removes his hair and his nails. This is the view of Ash-Shãfi'i, and he used the Hadith of Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) as proof that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) would dispatch from Madinah with the Hadi and he would not avoid anything that the Muhrim would avoid.
Grade: Sahih
ام المؤمنین ام سلمہ رضی الله عنہا سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”جو ماہ ذی الحجہ کا چاند دیکھے اور قربانی کرنا چاہتا ہو وہ ( جب تک قربانی نہ کر لے ) اپنا بال اور ناخن نہ کاٹے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- ( عمرو اور عمر میں کے بارے میں ) صحیح عمرو بن مسلم ہے، ان سے محمد بن عمرو بن علقمہ اور کئی لوگوں نے حدیث روایت کی ہے، دوسری سند سے اسی جیسی حدیث سعید بن مسیب سے آئی ہے، سعید بن مسیب ابوسلمہ سے اور ابوسلمہ نبی اکرم ﷺ سے روایت کرتے ہیں، ۳- بعض اہل علم کا یہی قول ہے، سعید بن مسیب بھی اسی کے قائل ہیں، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا مسلک بھی اسی حدیث کے موافق ہے، ۴- بعض اہل علم نے اس سلسلے میں رخصت دی ہے، وہ لوگ کہتے ہیں: بال اور ناخن کاٹنے میں کوئی حرج نہیں ہے، شافعی کا یہی قول ہے، وہ عائشہ رضی الله عنہا کی اس حدیث سے استدلال کرتے ہیں، نبی اکرم ﷺ قربانی کا جانور مدینہ روانہ کرتے تھے اور محرم جن چیزوں سے اجتناب کرتا ہے، آپ ان میں سے کسی چیز سے بھی اجتناب نہیں کرتے تھے ۔
Am-ul-Momineen Umm-e-Salma ( (رضي الله تعالى عنه) ا) se Riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Farmaya: "Jo mah-e-dhi-ul-hijjah ka Chand dekhe aur Qurbani karna chahta ho wo (jab tak Qurbani na kar le) apna baal aur nakhoon na kaate"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Ye Hadith Hasan Sahih hai, 2. (Amro aur Umar mein ke bare mein) Sahih Amro bin Muslim hai, in se Muhammad bin Amro bin Alqama aur kayi logoon ne Hadith Riwayat ki hai, Doosri sand se isi jaisi Hadith Saeed bin Maseeb se aayi hai, Saeed bin Maseeb Abuslama se aur Abuslama Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se Riwayat karte hain, 3. Baaz ahl-e-ilm ka yehi Qoul hai, Saeed bin Maseeb bhi isi ke Qael hain, Ahmad aur Ishaq bin Rahwayah ka Maslak bhi isi Hadith ke muwafiq hai, 4. Baaz ahl-e-ilm ne is silsile mein rukhsat di hai, wo log kehte hain: baal aur nakhoon kaatne mein koi harj nahi hai, Shafi'i ka yehi Qoul hai, wo Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) ki is Hadith se Istidlal karte hain, Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) Qurbani ka jaanwar Madina Rawana karte the aur Muharram jin cheezon se ijtenab karta hai, Aap in mein se kisi cheez se bhi ijtenab nahi karte the 1؎۔
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ الْحَكَمِ الْبَصْرِيُّ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ، عَنْ شُعْبَةَ، عَنْ مَالِكِ بْنِ أَنَسٍ، عَنْ عَمْرٍو أَوْ عُمَرَ بْنِ مُسْلِمٍ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيَّبِ، عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ: مَنْ رَأَى هِلَالَ ذِي الْحِجَّةِ، وَأَرَادَ أَنْ يُضَحِّيَ، فَلَا يَأْخُذَنَّ مِنْ شَعْرِهِ، وَلَا مِنْ أَظْفَارِهِ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَالصَّحِيحُ هُوَ عَمْرُو بْنُ مُسْلِمٍ، قَدْ رَوَى عَنْهُ مُحَمَّدُ بْنُ عَمْرِو بْنِ عَلْقَمَةَ، وَغَيْرُ وَاحِدٍ، وَقَدْ رُوِيَ هَذَا الْحَدِيثُ عَنْ سَعِيدِ بْنِ الْمُسَيَّبِ، عَنْ أُمِّ سَلَمَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِنْ غَيْرِ هَذَا الْوَجْهِ نَحْوَ هَذَا، وَهُوَ قَوْلُ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ، وَبِهِ كَانَ يَقُولُ سَعِيدُ بْنُ الْمُسَيَّبِ، وَإِلَى هَذَا الْحَدِيثِ ذَهَبَ أَحْمَدُ، وَإِسْحَاق، وَرَخَّصَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ فِي ذَلِكَ، فَقَالُوا: لَا بَأْسَ أَنْ يَأْخُذَ مِنْ شَعَرِهِ وَأَظْفَارِهِ، وَهُوَ قَوْلُ الشَّافِعِيِّ، وَاحْتَجَّ بِحَدِيثِ عَائِشَةَ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يَبْعَثُ بِالْهَدْيِ مِنْ الْمَدِينَةِ، فَلَا يَجْتَنِبُ شَيْئًا مِمَّا يَجْتَنِبُ مِنْهُ الْمُحْرِمُ.