20.
The Book on Vows and Oaths
٢٠-
كتاب النذور والأيمان عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


2
Chapter: Whoever Vows To Obey Allah, Then He Should Obey Him

٢
باب مَنْ نَذَرَ أَنْ يُطِيعَ اللَّهَ فَلْيُطِعْهُ ‏

Jami` at-Tirmidhi 1526b

Another Chain with similar meanings. Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih. Yahya bin Abi Kathir reported it from Al-Qasim bin Muhammad. It is the view of some of the people of knowledge among the Companions of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and others. It is the saying of Malik, and Ash-Shafi'i. They said, he should not disobey Allah, and there is no atonement of an oath when his vow was for disobedience.

امام ترمذی نے کہا کہ یہ حدیث حسن صحیح ہے۔ یحییٰ بن ابی کثیر نے القاسم بن محمد سے یہ روایت کی ہے۔ اسے حضرت رسول اللہ (صلى الله عليه و آله وسلم) کے صحابیوں اور دوسرے علماء کی نظریات میں سے کچھ لوگوں کی رائے ہے۔ یہ مالک اور اشعفعی کا کہنا ہے۔ انہوں نے کہا، وہ اللہ کی نافرمانی نہیں کرنا چاہئے، اور جب اس کا وعدہ نافرمانی کے لئے ہو تو وعدے کا کفارہ نہیں ہے۔

Imaam Tirmidhi ne kaha ki yeh hadees hasan sahih hai. Yahya bin Abi Kaseer ne alqasim bin Muhammad se yeh riwayat ki hai. Use Hazrat Rasul Allah ((صلى الله عليه وآله وسلم)) ke sahabiyon aur dusre ulama ki nazariyat mein se kuch logon ki raae hai. Yeh Malik aur Ash'afi ka kehna hai. Unhon ne kaha, woh Allah ki nafarmani nahin karna chahiye, aur jab uska waada nafarmani ke liye ho to waade ka kaffara nahin hai.

حَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ عَلِيٍّ الْخَلاَّلُ، حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ نُمَيْرٍ، عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ، عَنْ طَلْحَةَ بْنِ عَبْدِ الْمَلِكِ الأَيْلِيِّ، عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ، عَنْ عَائِشَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم نَحْوَهُ ‏.‏ قَالَ أَبُو عِيسَى هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ ‏.‏ وَقَدْ رَوَاهُ يَحْيَى بْنُ أَبِي كَثِيرٍ عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ ‏.‏ وَهُوَ قَوْلُ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ صلى الله عليه وسلم وَغَيْرِهِمْ وَبِهِ يَقُولُ مَالِكٌ وَالشَّافِعِيُّ قَالُوا لاَ يَعْصِي اللَّهَ وَلَيْسَ فِيهِ كَفَّارَةُ يَمِينٍ إِذَا كَانَ النَّذْرُ فِي مَعْصِيَةٍ ‏.‏