21.
The Book on Military Expeditions
٢١-
كتاب السير عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


29
Chapter: What Has Been Related About Cessation For Arbitration

٢٩
باب مَا جَاءَ فِي النُّزُولِ عَلَى الْحُكْمِ

NameFameRank
‘aṭīyat al-quraẓī Atiyyah al-Qurazi Companion
‘abd al-malik bn ‘umayrin Abd al-Malik ibn Umair al-Lakhmi Saduq Hasan al-Hadith
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
wakī‘un Wakee' ibn al-Jarrah al-Ra'asi Trustworthy Hafez Imam
hannādun Hannad ibn al-Sari al-Tamimi Trustworthy

Jami` at-Tirmidhi 1584

Atiyyah Al-Qurazi narrated that we were presented to the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) on the day of (the battle of) Quraizah. Whoever had pubic hair was killed and whoever did not, was left to his way. I was of those who did not have pubic hair, so I was left to my way.’ Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih. This is acted upon according to some of the people of knowledge. They consider pubic hair an indication of the age of responsibility, if it is not known whether he has had a wet dream, or his age. This is the view of Ahmad and Ishaq.


Grade: Sahih

عطیہ قرظی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ ہمیں قریظہ کے دن نبی اکرم ﷺ کے سامنے پیش کیا گیا، تو جس کے ( زیر ناف کے ) بال نکلے ہوئے تھے اسے قتل کر دیا جاتا اور جس کے نہیں نکلے ہوتے اسے چھوڑ دیا جاتا، چنانچہ میں ان لوگوں میں سے تھا جن کے بال نہیں نکلے تھے، لہٰذا مجھے چھوڑ دیا گیا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے، اگر بلوغت اور عمر معلوم نہ ہو تو وہ لوگ ( زیر ناف کے ) بال نکلنے ہی کو بلوغت سمجھتے تھے، احمد اور اسحاق بن راہویہ کا یہی قول ہے۔

Atiya Qurzi (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke hamen Quraizah ke din Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke samne pesh kiya gaya, to jis ke (zeer naaf ke) baal nikle hue the usay qatl kar diya jata aur jis ke nahin nikle hote usay chhod diya jata, chananch main in logoon mein se tha jin ke baal nahin nikle the, lahaza mujhe chhod diya gaya. Imam Tirmizi kehte hain: 1. yeh hadees hasan sahih hai, 2. baaz ahl e ilm ka isi par amal hai, agar baloght aur umr maloom na ho to woh log (zeer naaf ke) baal nikalne hi ko baloght samjhte the, Ahmad aur Ishaq bin Rahaviyah ka yehi qoul hai.

حَدَّثَنَا حَدَّثَنَا هَنَّادٌ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ عَبْدِ الْمَلِكِ بْنِ عُمَيْرٍ، عَنْ عَطِيَّةَ الْقُرَظِيِّ، قَالَ:‏‏‏‏ عُرِضْنَا عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَوْمَ قُرَيْظَةَ، ‏‏‏‏‏‏فَكَانَ مَنْ أَنْبَتَ قُتِلَ، ‏‏‏‏‏‏وَمَنْ لَمْ يُنْبِتْ خُلِّيَ سَبِيلُهُ، ‏‏‏‏‏‏فَكُنْتُ مِمَّنْ لَمْ يُنْبِتْ فَخُلِّيَ سَبِيلِي ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ:‏‏‏‏ أَنَّهُمْ يَرَوْنَ الْإِنْبَاتَ بُلُوغًا، ‏‏‏‏‏‏إِنْ لَمْ يُعْرَفْ احْتِلَامُهُ وَلَا سِنُّهُ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ قَوْلُ أَحْمَدَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق.