23.
The Book on Jihad
٢٣-
كتاب الجهاد عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


1
Chapter: What Has Been Related About The People Who Have An Excuse Not To Participate

١
باب مَا جَاءَ فِي الرُّخْصَةِ لأَهْلِ الْعُذْرِ فِي الْقُعُودِ

Jami` at-Tirmidhi 1670

Narrated Al-Bara' bin 'Azib: That the Messenger of Allah (ﷺ) said: Bring me a shoulder blade or tablet. Then he wrote: Not equal are those of believers who sit. 'Amr bin Umm Maktum who was behind him said: Is there an exemption for me? So the following was revealed: Except those who are disabled. There are narrations on this topic from Ibn 'Abbas, Jabir and Zaid bin Thabit. This Hadith is Hasan Sahih and it is a Hadith that is Gharib from the narration of Sulaiman At-Taimi from Abu Ishaq. And Shu'bah and Ath-Thawri reported this Hadith from Abu Ishaq. Imam Tirmidhi says: 1- This hadith is graded as Hasan Sahih. 2- This hadith, narrated by "Sulaiman Al-Taymi from Abu Ishaq," is considered Ghareeb. This hadith is also narrated by Shu'bah and Thawri from Abu Ishaq. 3- In this chapter, hadiths are also narrated from Ibn Abbas, Jabir, and Zaid bin Thabit (may Allah be pleased with them).


Grade: Sahih

براء بن عازب رضی الله عنہما سے روایت ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”میرے پاس «شانہ» ( کی ہڈی ) یا تختی لاؤ، پھر آپ نے لکھوایا ۱؎: «لا يستوي القاعدون من المؤمنين» ”یعنی جہاد سے بیٹھے رہنے والے مومن ( مجاہدین کے ) برابر نہیں ہو سکتے ہیں نابینا صحابی“، عمرو ابن ام مکتوم رضی الله عنہ آپ کے پیچھے تھے، انہوں نے پوچھا: کیا میرے لیے اجازت ہے؟ چنانچہ ( آیت کا ) یہ ٹکڑا نازل ہوا: «غير أول الضرر» “، ( معذورین کے ) ۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- یہ حدیث بروایت «سليمان التيمي عن أبي إسحق» غریب ہے، اس حدیث کو شعبہ اور ثوری نے بھی ابواسحاق سے روایت کیا ہے، ۳- اس باب میں ابن عباس، جابر اور زید بن ثابت رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں۔

Baraa bin Aazib ( (رضي الله تعالى عنه) aa se riwayat hai ke Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Mere paas "Shaana" (ki haddi) ya takhti laao, phir aap ne likhwaya 1: "La yastawee al-qaaidoon min al-mu'mineen" yani jihad se baithe rehne walay momin (mujahideen ke) barabar nahin ho sakte hain. Nabina sahabi", Amr ibn Umm Maktum (رضي الله تعالى عنه) aap ke peeche thay, unhon ne poochha: Kya mere liye ijaazat hai? Chananch (aayt ka) yah tukra nazil hua: "Ghair awwal al-darr" (ma'zureen ke). Imam Tirmidhi kahte hain: 1. Yah hadith hasan sahih hai, 2. Yah hadith barwayat "Sulaiman al-Timi an Abi Ishaq" gharib hai, is hadith ko Sha'bah aur Thuri ne bhi Abu Ishaq se riwayat kiya hai, 3. Is bab mein Ibn Abbas, Jaber aur Zaid bin Thabit (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadith aayi hain.

حَدَّثَنَا نَصْرُ بْنُ عَلِيٍّ الْجَهْضَمِيُّ، حَدَّثَنَا الْمُعْتَمِرُ بْنُ سُلَيْمَانَ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ أَبِي إِسْحَاق، عَنْ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ، أَنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:‏‏‏‏ ائْتُونِي بِالْكَتِفِ أَوِ اللَّوْحِ، ‏‏‏‏‏‏فَكَتَبَ:‏‏‏‏ لا يَسْتَوِي الْقَاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ سورة النساء آية 95 ، ‏‏‏‏‏‏وَعَمْرُو بْنُ أُمِّ مَكْتُومٍ خَلْفَ ظَهْرِهِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ هَلْ لِي مِنْ رُخْصَةٍ ؟ فَنَزَلَتْ:‏‏‏‏ غَيْرُ أُولِي الضَّرَرِ سورة النساء آية 95، ‏‏‏‏‏‏وَفِي الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَزَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ، ‏‏‏‏‏‏وَهَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَهُوَ حَدِيثٌ غَرِيبٌ مِنْ حَدِيثِ سُلَيْمَانَ التَّيْمِيِّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي إِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رَوَى شُعْبَةُ، وَالثَّوْرِيُّ، عَنْ أَبِي إِسْحَاق، هَذَا الْحَدِيثَ.