24.
The Book on Clothing
٢٤-
كتاب اللباس


42
Chapter: Wearing Turbans Over Caps

٤٢
باب الْعَمَائِمِ عَلَى الْقَلاَنِسِ

Jami` at-Tirmidhi 1784

Abu Ja'far bin Muhammad bin Rukanah narrated from his father that Rukanah (رضي الله تعالى عنه) wrestled the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) and the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) won the match. Rukanah (رضئ هللا تعالی عنہ) said, ‘I heard the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) saying, 'indeed what distinguishes between us and between the idolater is the turban over the cap.' Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Gharib. Its chain is not established, and we do not know of Abu Al-Hasan Al-Asqalani, nor Ibn Rukanah.


Grade: Sahih

محمد بن رکانہ سے روایت ہے کہ رکانہ نے نبی اکرم ﷺ سے کشتی لڑی تو نبی اکرم ﷺ نے اسے پچھاڑ دیا، رکانہ کہتے ہیں: میں نے رسول اللہ ﷺ کو کہتے ہوئے سنا: ”ہمارے اور مشرکوں کے درمیان فرق ٹوپیوں پر عمامہ باندھنے کا ہے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے، ۲- اس کی سند قائم ( صحیح ) نہیں ہے، ۳- ہم ابوالحسن عسقلانی اور ابن رکانہ کو نہیں جانتے ہیں۔

Muhammad bin Rukanah se riwayat hai ke Rukanah ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se kusti ladi to Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne usay pichhada diya, Rukanah kahte hain: main ne Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko kahte hue suna: ”Hamare aur mushrikon ke darmiyan farq topiyon par aama bandehnay ka hai“۔ Imam Tirmidhi kahte hain: 1. yeh hadees gharib hai, 2. is ki sanad qaim ( sahih ) nahi hai, 3. hum Abu-l-Hasan Asqalani aur Ibn Rukanah ko nahi jante hain.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ رَبِيعَةَ، عَنْ أَبِي الْحَسَنِ الْعَسْقَلَانِيِّ، عَنْ أَبِي جَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ رُكَانَةَ، عَنْ أَبِيهِ، أَنَّ رُكَانَةَ صَارَعَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَصَرَعَهُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ رُكَانَةُ:‏‏‏‏ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ:‏‏‏‏ إِنَّ فَرْقَ مَا بَيْنَنَا وَبَيْنَ الْمُشْرِكِينَ الْعَمَائِمُ عَلَى الْقَلَانِسِ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ وَإِسْنَادُهُ لَيْسَ بِالْقَائِمِ وَلَا نَعْرِفُ أَبَا الْحَسَنِ الْعَسْقَلَانِيَّ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا ابْنَ رُكَانَةَ.