31.
Chapters On Wala' And Gifts
٣١-
كتاب الولاء والهبة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


5
Chapter: What has been Related About The Qaif (Those Who Are Experts On Heredity)

٥
باب مَا جَاءَ فِي الْقَافَةِ ‏

Jami` at-Tirmidhi 2129b

Sufyan bin Uyainah reported this Hadith from Az-Zuhri, from 'Urwah, from Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) and he added in it, ‘do not you see that the Mujazziz passed by Zaid bin Harithah and Usamah bin Zaid (رضي الله تعالى عنهما) while their heads were covered, and their feet were exposed, and he said, 'these feet belong to each other.' This is how Sa'eed bin Abdur Rahman and more than one narrator, narrated this Hadith from Sufyan bin Uyanah, from Az-Zuhri, from 'Urwah, from Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها). And this Hadith is Hasan Sahih. Some of the people of knowledge used this Hadith to support the case of Qa'if.

سفیان بن عیینہ نے اس حدیث کو زہری سے، عروہ سے، ام المؤمنین عائشہ (رضئ اللہ تعالی عنہا) سے روایت کیا اور اس میں اضافہ کیا، 'کیا آپ نہیں دیکھتے کہ مجزز زید بن حارثہ اور اسامہ بن زید (رضئ اللہ تعالی عنہما) کے پاس سے گزرے جبکہ ان کے سر ڈھکے ہوئے تھے، اور ان کے پاؤں کھلے ہوئے تھے، اور انہوں نے کہا، 'یہ پاؤں ایک دوسرے کے ہیں۔' اسی طرح سعید بن عبدالرحمن اور ایک سے زیادہ راویوں نے اس حدیث کو سفیان بن عیینہ سے، زہری سے، عروہ سے، ام المؤمنین عائشہ (رضئ اللہ تعالی عنہا) سے روایت کیا۔ اور یہ حدیث حسن صحیح ہے۔ کچھ اہل علم نے اس حدیث کو قائف کے معاملے کی تائید کے لیے استعمال کیا۔

Sufiyan bin Ayinah ne is hadees ko Zahri se, Urooh se, Umme-ul-Momineen Aisha (Radhiallahu Ta'ala Anha) se riwayat kiya aur is mein izafa kiya, 'Kya aap nahin dekhte ke Mujazziz Zaid bin Haritha aur Usama bin Zaid (Radhiallahu Ta'ala Anhuma) ke pass se guzre jabke unke sar dhakke hue they, aur unke paon khule hue they, aur unhon ne kaha, 'Yeh paon ek doosre ke hain.' Isi tarah Saeed bin Abdul Rahman aur ek se zyada raviyon ne is hadees ko Sufiyan bin Ayinah se, Zahri se, Urooh se, Umme-ul-Momineen Aisha (Radhiallahu Ta'ala Anha) se riwayat kiya. Aur yeh hadees hasan sahih hai. Kuchh ahl-e-ilm ne is hadees ko Qaif ke maamle ki ta'eed ke liye istemal kiya.

وَقَدْ رَوَى ابْنُ عُيَيْنَةَ، هَذَا الْحَدِيثَ عَنِ الزُّهْرِيِّ، عَنْ عُرْوَةَ، عَنْ عَائِشَةَ، وَزَادَ، فِيهِ ‏ "‏ أَلَمْ تَرَىْ أَنَّ مُجَزِّزًا مَرَّ عَلَى زَيْدِ بْنِ حَارِثَةَ وَأُسَامَةَ بْنِ زَيْدٍ قَدْ غَطَّيَا رُءُوسَهُمَا وَبَدَتْ أَقْدَامُهُمَا فَقَالَ إِنَّ هَذِهِ الأَقْدَامَ بَعْضُهَا مِنْ بَعْضٍ ‏"‏ ‏.‏ وَهَكَذَا حَدَّثَنَا سَعِيدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ وَغَيْرُ وَاحِدٍ عَنْ سُفْيَانَ بْنِ عُيَيْنَةَ هَذَا الْحَدِيثَ عَنِ الزُّهْرِيِّ عَنْ عُرْوَةَ عَنْ عَائِشَةَ ‏.‏ وَهَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ ‏.‏ وَقَدِ احْتَجَّ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ بِهَذَا الْحَدِيثِ فِي إِقَامَةِ أَمْرِ الْقَافَةِ ‏.‏