33.
Chapters On Al-Fitan
٣٣-
كتاب الفتن عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


38
Chapter: What Has Been Related About The Signs Of The Occurrence Of The Transformation And The Collapse Of The Earth

٣٨
باب مَا جَاءَ فِي عَلاَمَةِ حُلُولِ الْمَسْخِ وَالْخَسْفِ

Jami` at-Tirmidhi 2210

Ali bin Abi Talib (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, when my Ummah does fifteen things, the afflictions will occur in it.’ It was said, what are they O Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم)? He said, ‘when Al-Maghnam (the spoils of war) are distributed (preferentially), trust is usurped, Zakah is a fine, a man obeys his wife and disobeys his mother, he is kind to his friend and abandons his father, voices are raised in the Masajid, the leader of the people is the most despicable among them, the most honored man is the one whose evil the people are afraid of, intoxicants are drunk, silk is worn (by males), there is a fascination for singing slave-girls and music, and the end of this Ummah curses its beginning. When that occurs, anticipate a red wind, collapsing of the earth, and transformation.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Gharib as we do not know of it as a narration of Ali bin Abi Talib (رضي الله تعالى عنه) except through this route. We do not know anyone who reported this Hadith from Yaya bin Sa'id Al-Ansari other than Al-Faraj bin Fadalah. And A1-Faraj bin Fadalah was criticized by some of the scholars of Hadith and graded weak, due to his poor memory. Waki' and others among the A'immah reported from him.


Grade: Sahih

علی بن ابی طالب رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”جب میری امت پندرہ چیزیں کرنے لگے تو اس پر مصیبت نازل ہو گی“، عرض کیا گیا: اللہ کے رسول! وہ کون کون سی چیزیں ہیں؟ آپ نے فرمایا: ”جب مال غنیمت کو دولت، امانت کو غنیمت اور زکاۃ کو تاوان سمجھا جائے، آدمی اپنی بیوی کی فرمانبرداری کرے، اور اپنی ماں کی نافرمانی کرے گا، اپنے دوست پر احسان کرے اور اپنے باپ پر ظلم کرے، مساجد میں آوازیں بلند ہونے لگیں، رذیل آدمی قوم کا لیڈر بن جائے گا، شر کے خوف سے آدمی کی عزت کی جائے، شراب پی جائے، ریشم پہنا جائے، ( گھروں میں ) گانے والی لونڈیاں اور باجے رکھے جائیں اور اس امت کے آخر میں آنے والے پہلے والوں پر لعنت بھیجیں تو اس وقت تم سرخ آندھی یا زمین دھنسنے اور صورت تبدیل ہونے کا انتظار کرو“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث غریب ہے ہم اسے صرف اسی سند سے علی بن ابوطالب کی روایت سے جانتے ہیں، ۲- ہم فرج بن فضالہ کے علاوہ دوسرے کسی کو نہیں جانتے جس نے یہ حدیث یحییٰ بن سعید انصاری سے روایت کی ہو اور فرج بن فضالہ کے بارے میں کچھ محدثین نے کلام کیا ہے اور ان کے حافظے کے تعلق سے انہیں ضعیف کہا ہے، ان سے وکیع اور کئی ائمہ نے روایت حدیث کی ہے۔

Ali ibn Abi Talib (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: “Jab meri ummat pandraah cheezein karne lage to is per musibat nazil hogi”, arz kiya gaya: Allah ke Rasool! Woh kon kon si cheezein hain? Aap ne farmaya: “Jab maal ghanimat ko daulat, amanat ko ghanimat aur zakat ko tawaan samjha jaye, aadmi apni biwi ki farmanbardi kare, aur apni maam ki nafarmani karega, apne dost per ehsaan kare aur apne baap per zulm kare, masajid mein aawazein بلند hone lagiں, razil aadmi qoum ka leader ban jayega, shar ke khowf se aadmi ki izzat ki jaye, sharab pee jaye, resham pehna jaye, ( gharon mein ) gane wali laundiyaan aur bajay rakhe jaein aur is ummat ke aakhir mein aane walay pahle walon per lanat bhejen to us waqt tum surkh andhi ya zameen dhanasne aur surat tabdeeli ka intezaar karo”. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadith gharib hai hum ise sirf isi sand se Ali ibn Abi Talib ki riwayat se jante hain, 2. hum Faraj bin Fazala ke alawa doosre kisi ko nahin jante jis ne yeh hadith Yahya bin Saeed Ansari se riwayat ki ho aur Faraj bin Fazala ke bare mein kuch muhaddiseen ne kalam kiya hai aur unke hafze ke taluq se unhen zaif kaha hai, in se Wakee aur kai imaam ne riwayat hadith ki hai.

حَدَّثَنَا صَالِحُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ التِّرْمِذِيُّ، حَدَّثَنَا الْفَرَجُ بْنُ فَضَالَةَ أَبُو فَضَالَةَ الشَّامِيُّ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرِو بْنِ عَلِيٍّ، عَنْ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ إِذَا فَعَلَتْ أُمَّتِي خَمْسَ عَشْرَةَ خَصْلَةً حَلَّ بِهَا الْبَلَاءُ ، ‏‏‏‏‏‏فَقِيلَ:‏‏‏‏ وَمَا هُنَّ يَا رَسُولَ اللَّهِ ؟ قَالَ:‏‏‏‏ إِذَا كَانَ الْمَغْنَمُ دُوَلًا، ‏‏‏‏‏‏وَالْأَمَانَةُ مَغْنَمًا، ‏‏‏‏‏‏وَالزَّكَاةُ مَغْرَمًا، ‏‏‏‏‏‏وَأَطَاعَ الرَّجُلُ زَوْجَتَهُ وَعَقَّ أُمَّهُ، ‏‏‏‏‏‏وَبَرَّ صَدِيقَهُ وَجَفَا أَبَاهُ، ‏‏‏‏‏‏وَارْتَفَعَتِ الْأَصْوَاتُ فِي الْمَسَاجِدِ، ‏‏‏‏‏‏وَكَانَ زَعِيمُ الْقَوْمِ أَرْذَلَهُمْ، ‏‏‏‏‏‏وَأُكْرِمَ الرَّجُلُ مَخَافَةَ شَرِّهِ، ‏‏‏‏‏‏وَشُرِبَتِ الْخُمُورُ، ‏‏‏‏‏‏وَلُبِسَ الْحَرِيرُ، ‏‏‏‏‏‏وَاتُّخِذَتِ الْقَيْنَاتُ وَالْمَعَازِفُ، ‏‏‏‏‏‏وَلَعَنَ آخِرُ هَذِهِ الْأُمَّةِ أَوَّلَهَا، ‏‏‏‏‏‏فَلْيَرْتَقِبُوا عِنْدَ ذَلِكَ رِيحًا حَمْرَاءَ أَوْ خَسْفًا وَمَسْخًا ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ، ‏‏‏‏‏‏لَا نَعْرِفُهُ مِنْ حَدِيثِ عَلِيِّ بْنِ أَبِي طَالِبٍ إِلَّا مِنْ هَذَا الْوَجْهِ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا نَعْلَمُ أَحَدًا رَوَاهُ عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ الْأَنْصَارِيِّ غَيْرَ الْفَرَجِ بْنِ فَضَالَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَالْفَرَجُ بْنُ فَضَالَةَ قَدْ تَكَلَّمَ فِيهِ بَعْضُ أَهْلِ الْحَدِيثِ، ‏‏‏‏‏‏وَضَعَّفَهُ مِنْ قِبَلِ حِفْظِهِ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رَوَاهُ عَنْهُ وَكِيعٌ، ‏‏‏‏‏‏وَغَيْرُ وَاحِدٍ مِنَ الْأَئِمَّةِ.