36.
Chapters On Zuhd
٣٦-
كتاب الزهد عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


54
Chapter: What Has Been Related About Praising Others Is Disliked,And Those Who Praise Others

٥٤
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ الْمِدْحَةِ وَالْمَدَّاحِينَ

NameFameRank
al-miqdād Al-Miqdad ibn Al-Aswad Al-Kindi Companion
abī ma‘marin Abdullah ibn Sakhbara al-Azdi Trustworthy
mujāhidin Mujahid ibn Jabr al-Qurashi Trustworthy Imam in Tafsir and knowledge
ḥabīb bn abī thābitin Habib ibn Abi Thabit al-Asadi Trustworthy, Jurist, Great
ibn ‘abbāsin Abdullah bin Abbas Al-Qurashi Companion
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
mujāhidin Mujahid ibn Jabr al-Qurashi Trustworthy Imam in Tafsir and knowledge
‘abd al-raḥman bn mahdīyin Abd al-Rahman ibn Mahdi al-Anbari Trustworthy, Upright, حافظ (Preserver), Knowledgeable of Narrators and Hadith
yazīd bn abī zīādin Yazid ibn Abi Ziad al-Hashimi Weak Narrator
zā’idah Zaeedah Ibn Qudaamah Al-Thaqafi Trustworthy, Upright
muḥammad bn bashshārin Muhammad ibn Bashshar al-Abdi Trustworthy Hadith Scholar

Jami` at-Tirmidhi 2393

Abu Ma'mar said, a man stood and praised one of the Amirs so Al-Miqdad bin Al-Aswad ( رضي الله تعالى عنه) threw dust on his face and said, 'the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ordered us to throw dust on the faces of those who praise others.' Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih. Za'idah reported it from Yazid bin Abi Ziyad, from Mujahid, from Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) from Al-Miqdad, and the narration of Mujahid from Abu Ma'mar is more authentic. Abu Ma'mar's name is Abdullah bin Sakhbarah, and Al-Miqdad bin Al-Aswad is A1-Miqdad the son of Amr Al-Kindi, whose Kunyah is Abu Ma'bad, and he was only attributed to Al-Aswad bin Abd Yaghuth because he adopted him when he was very young.


Grade: Sahih

ابومعمر عبداللہ بن سخبرہ کہتے ہیں کہ ایک شخص نے کھڑے ہو کر ایک امیر کی تعریف شروع کی تو مقداد بن عمرو کندی رضی الله عنہ اس کے چہرے پر مٹی ڈالنے لگے، اور کہا: رسول اللہ ﷺ نے ہمیں حکم دیا ہے کہ تعریف کرنے والوں کے منہ میں مٹی ڈال دیں ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- زائدہ نے یہ حدیث مجاہد سے، مجاہد نے ابن عباس رضی الله عنہما سے روایت کی ہے حالانکہ مجاہد کی روایت جو ابومعمر سے ہے وہ زیادہ صحیح ہے، ۳- ابومعمر کا نام عبداللہ بن سخبرہ ہے اور مقداد بن اسود مقداد بن عمرو الکندی ہیں، جن کی کنیت ابو معبد ہے۔ اسود بن عبدیغوث کی طرف ان کی نسبت اس لیے کی گئی کیونکہ انہوں نے مقداد کو لڑکپن میں اپنا متبنی بیٹا بنا لیا تھا، ۴- اس باب میں ابوہریرہ رضی الله عنہ سے بھی روایت ہے۔

Abu Umar 'Abd-ul-Laah bin Sakhra kehte hain ke aik shakhs ne khare ho kar aik ameer ki tarif shuru ki to Miqdaad bin 'Amr Kindi (رضي الله تعالى عنه) us ke chehre par mitti dalne lage aur kaha: Rasool-Allah Salla Allahu alaihi wa sallam ne hamen hukm diya hai ke tarif karne walon ke munh mein mitti daal dein 1،. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. yeh hadeeth hasan sahih hai, 2. Zaidah ne yeh hadeeth Mujahid se, Mujahid ne Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a se riwayat ki hai halanki Mujahid ki riwayat jo Abu Umar se hai woh ziyada sahih hai, 3. Abu Umar ka naam 'Abd-ul-Laah bin Sakhra hai aur Miqdaad bin Aswad Miqdaad bin 'Amr al-Kindi hain, jin ki kinyat Abu Ma'bad hai. Aswad bin 'Abdighuth ki taraf in ki nisbat is liye ki gayi ke unhon ne Miqdaad ko larkpan mein apna mutabni beta bana liya tha, 4. is bab mein Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) se bhi riwayat hai.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ حَبِيبِ بْنِ أَبِي ثَابِتٍ، عَنْ مُجَاهِدٍ، عَنْ أَبِي مَعْمَرٍ، قَالَ:‏‏‏‏ قَامَ رَجُلٌ فَأَثْنَى عَلَى أَمِيرٍ مِنَ الْأُمَرَاءِ، ‏‏‏‏‏‏فَجَعَلَ الْمِقْدَادُ يَحْثُو فِي وَجْهِهِ التُّرَابَ، ‏‏‏‏‏‏وَقَالَ:‏‏‏‏ أَمَرَنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنْ نَحْثُوَ فِي وُجُوهِ الْمَدَّاحِينَ التُّرَابَ ،‏‏‏‏ وفي الباب عن أَبِي هُرَيْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَقَدْ رَوَى زَائِدَةُ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي زِيَادٍ، عَنْ مُجَاهِدٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، وَحَدِيثُ مُجَاهِدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي مَعْمَرٍ أَصَحُّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبُو مَعْمَرٍ اسْمُهُ:‏‏‏‏ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ سَخْبَرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَالْمِقْدَادُ بْنُ الْأَسْوَدِ هُوَ الْمِقْدَادُ بْنُ عَمْرٍو الْكِنْدِيُّ وَيُكْنَى:‏‏‏‏ أَبَا مَعْبَدٍ وَإِنَّمَا نُسِبَ إِلَى الْأَسْوَدِ بْنِ عَبْدِ يَغُوثَ لِأَنَّهُ كَانَ قَدْ تَبَنَّاهُ وَهُوَ صَغِيرٌ.