38.
Chapters on the description of Paradise
٣٨-
كتاب صفة الجنة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
2
Chapter: What Has Been Related About the Description of Paradise and Its Bounties
٢
باب مَا جَاءَ فِي صِفَةِ الْجَنَّةِ وَنَعِيمِهَا
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī hurayrah | Abu Hurairah al-Dausi | Companion |
zīādin al-ṭā’ī | Ziyad Al-Ta'i | Unknown |
ḥamzat al-zayyāt | Hamzah ibn Habib al-Zayyat | Trustworthy |
muḥammad bn fuḍaylin | Muhammad ibn al-Fadil al-Dubi | Trustworthy, knowledgeable, accused of Shi'ism |
abū kuraybin | Muhammad ibn al-'Ala' al-Hamadani | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِي هُرَيْرَةَ | أبو هريرة الدوسي | صحابي |
زِيَادٍ الطَّائِيِّ | زياد الطائي | مجهول |
حَمْزَةَ الزَّيَّاتِ | حمزة بن حبيب الزيات | ثقة |
مُحَمَّدُ بْنُ فُضَيْلٍ | محمد بن الفضيل الضبي | صدوق عارف رمي بالتشيع |
أَبُو كُرَيْبٍ | محمد بن العلاء الهمداني | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 2526
Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated that we said, 'O Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم), ‘what is wrong with us that when we are with you our hearts are softened and we feel free of desire for this world, and we are of the people of the Hereafter. But when we depart from you and socialize with our families and our children, we do not recognize ourselves (we are changed persons)?' So, the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, 'if you were to be in that condition when you depart from me, the angels would have surely visited you in your houses. And if you did not sin, Allah would surely have brought anew creation that they may sin, so that then He may forgive them.’ I said, 'O Apostle of Allah (صلى هللا عليه و آله وسلم), from what was the creation created?' He said, 'from water.' We said, 'Paradise, what is it constructed of?' He said, 'bricks of silver and bricks of gold. Its mortar is musk of a strong fragrance, and its pebbles are pearls and rubies, and its earth is saffron. Whoever enters it shall live and shall not suffer, and shall feel joy and shall not die, nor shall their clothes wear out, nor shall their youth come to an end.' Then he said, 'three persons, their supplication is not rejected. These are, the just ruler, the fasting person when he breaks his fast, and the supplication of the wronged person. It is raised up above the clouds, and the gates of Heaven are opened for it, and the Lord, Blessed and Exalted says, I shall surely come to your aid, even if after a time.' Imam Tirmidhi said the chain for this Hadith is not that strong, and in my view, it is not connected. This Hadith has been related with another chain from Abu Hurairah.
Grade: Sahih
ابوہریرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ ہم نے عرض کیا: اللہ کے رسول! آخر کیا وجہ ہے کہ جب ہم آپ کی خدمت میں ہوتے ہیں تو ہمارے دلوں پر رقت طاری رہتی ہے اور ہم دنیا سے بیزار ہوتے ہیں اور آخرت والوں میں سے ہوتے ہیں، لیکن جب ہم آپ سے جدا ہو کر اپنے بال بچوں میں چلے جاتے ہیں اور ان میں گھل مل جاتے ہیں تو ہم اپنے دلوں کو بدلا ہوا پاتے ہیں؟ تو رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”اگر تم اسی حالت و کیفیت میں رہو جس حالت و کیفیت میں میرے پاس سے نکلتے ہو تو تم سے فرشتے تمہارے گھروں میں ملاقات کریں، اور اگر تم گناہ نہ کرو تو اللہ تعالیٰ دوسری مخلوق کو پیدا کرے گا جو گناہ کریں گے ۱؎، پھر اللہ تعالیٰ ان کے گناہ معاف فرمائے گا“۔ میں نے عرض کیا: اللہ کے رسول! مخلوق کو کس چیز سے پیدا کیا گیا؟ آپ نے فرمایا: ”پانی سے“، ہم نے عرض کیا: جنت کس چیز سے بنی ہے؟ آپ نے فرمایا: ”ایک اینٹ چاندی کی ہے اور ایک سونے کی اور اس کا گارا مشک اذفر کا ہے اور اس کے کنکر موتی اور یاقوت کے ہیں، اور زعفران اس کی مٹی ہے، جو اس میں داخل ہو گا وہ عیش و آرام کرے گا، کبھی تکلیف نہیں پائے گا اور اس میں ہمیشہ رہے گا اسے کبھی موت نہیں آئے گی، ان کے کپڑے پرانے نہیں ہوں گے اور ان کی جوانی کبھی فنا نہیں ہو گی“، پھر آپ نے فرمایا: ”تین لوگوں کی دعائیں رد نہیں کی جاتیں: پہلا امام عادل ہے، دوسرا روزہ دار جب وہ افطار کرے، اور تیسرا مظلوم جب کہ وہ بد دعا کرتا ہے، اللہ تعالیٰ ( اس کی بد دعا کو ) بادل کے اوپر اٹھا لیتا ہے، اس کے لیے آسمان کے دروازے کھول دیئے جاتے ہیں اور اللہ تعالیٰ کہتا ہے: قسم ہے میری عزت کی میں ضرور تیری مدد کروں گا اگرچہ کچھ دیر ہی سہی“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس حدیث کی سند قوی نہیں ہے اور نہ ہی میرے نزدیک یہ متصل ہے، ۲- یہ حدیث دوسری سند سے ابومدلہ کے واسطہ سے بھی آئی ہے جسے وہ ابوہریرہ رضی الله عنہ سے اور ابوہریرہ نبی اکرم ﷺ سے روایت کرتے ہیں۔
Abo Hurairah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke hum ne arz kiya: Allah ke Rasool! Aakhir kya wajah hai ke jab hum aap ki khidmat mein hote hain to humare dilon par raqat tari rehti hai aur hum duniya se bezar hote hain aur akhirat walon mein se hote hain, lekin jab hum aap se judaa ho kar apne baal bachchon mein chale jaate hain aur un mein ghal mil jaate hain to hum apne dilon ko badla huwa pate hain? To Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Agar tum usi halat o kifiyat mein raho jis halat o kifiyat mein mere pass se nikalte ho to tum se farishte tumhare gharon mein mulaqat karen, aur agar tum gunaah na karo to Allah Ta'ala dosri makhluq ko paida karega jo gunaah karen ge 1؎, phir Allah Ta'ala un ke gunaah maaf farmayega"۔ Mein ne arz kiya: Allah ke Rasool! Makhluq ko kis cheez se paida kiya gaya? Aap ne farmaya: "Paani se", hum ne arz kiya: Jannat kis cheez se bani hai? Aap ne farmaya: "Ek eint chaandi ki hai aur ek sone ki aur is ka gara mishk azfar ka hai aur is ke kankar moti aur yaqut ke hain, aur za'faran is ki mitti hai, jo is mein daakhil hoga woh aish o aaram karega, kabhi takleef nahi payega aur is mein hamesha rahega use kabhi maut nahi aayegi, un ke kapde purane nahi honge aur un ki jawani kabhi fana nahi hogi", phir aap ne farmaya: "Teen logo ki duaaen rad nahi ki jaati: Pehla Imam Aadil hai, dusra roza daar jab woh iftaar kare, aur teesra mazloom jab keh woh bad duaa karta hai, Allah Ta'ala (is ki bad duaa ko) baadal ke upar uthaa leta hai, is ke liye aasmaan ke darwaze khol diye jaate hain aur Allah Ta'ala kehta hai: Qasam hai meri izzat ki main zarur teri madad karon ga agarche kuchh der hi sahi"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Is hadees ki sand qawi nahi hai aur na hi mere nazdeek ye muttasil hai, 2. Ye hadees dosri sand se Abumdallah ke waste se bhi aai hai jise woh Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) se aur Abu Hurairah Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat karte hain.
حَدَّثَنَا أَبُو كُرَيْبٍ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ فُضَيْلٍ، عَنْ حَمْزَةَ الزَّيَّاتِ، عَنْ زِيَادٍ الطَّائِيِّ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ: قُلْنَا: يَا رَسُولَ اللَّهِ، مَا لَنَا إِذَا كُنَّا عِنْدَكَ رَقَّتْ قُلُوبُنَا وَزَهِدْنَا فِي الدُّنْيَا وَكُنَّا مِنْ أَهْلِ الْآخِرَةِ، فَإِذَا خَرَجْنَا مِنْ عِنْدِكَ فَآنَسْنَا أَهَالِينَا وَشَمَمْنَا أَوْلَادَنَا أَنْكَرْنَا أَنْفُسَنَا ! فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: لَوْ أَنَّكُمْ تَكُونُونَ إِذَا خَرَجْتُمْ مِنْ عِنْدِي كُنْتُمْ عَلَى حَالِكُمْ ذَلِكَ لَزَارَتْكُمُ الْمَلَائِكَةُ فِي بُيُوتِكُمْ، وَلَوْ لَمْ تُذْنِبُوا لَجَاءَ اللَّهُ بِخَلْقٍ جَدِيدٍ كَيْ يُذْنِبُوا فَيَغْفِرَ لَهُمْ . (حديث موقوف) قَالَ: قَالَ: قُلْتُ: يَا رَسُولَ اللَّهِ، مِمَّ خُلِقَ الْخَلْقُ ؟ قَالَ: مِنَ الْمَاءِ ، قُلْنَا: الْجَنَّةُ مَا بِنَاؤُهَا ؟ قَالَ: لَبِنَةٌ مِنْ فِضَّةٍ وَلَبِنَةٌ مِنْ ذَهَبٍ وَمِلَاطُهَا الْمِسْكُ الْأَذْفَرُ وَحَصْبَاؤُهَا اللُّؤْلُؤُ وَالْيَاقُوتُ وَتُرْبَتُهَا الزَّعْفَرَانُ، مَنْ دَخَلَهَا يَنْعَمْ وَلَا يَبْأَسْ، وَيَخْلُدْ وَلَا يَمُوتْ، لَا تَبْلَى ثِيَابُهُمْ، وَلَا يَفْنَى شَبَابُهُمْ . (حديث قدسي) (حديث موقوف) ثُمَّ قَالَ: ثَلَاثَةٌ لَا تُرَدُّ دَعْوَتُهُمْ، الْإِمَامُ الْعَادِلُ، وَالصَّائِمُ حِينَ يُفْطِرُ، وَدَعْوَةُ الْمَظْلُومِ يَرْفَعُهَا فَوْقَ الْغَمَامِ، وَتُفَتَّحُ لَهَا أَبْوَابُ السَّمَاءِ، وَيَقُولُ الرَّبُّ عَزَّ وَجَلَّ: وَعِزَّتِي لَأَنْصُرَنَّكِ وَلَوْ بَعْدَ حِينٍ ، قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ لَيْسَ إِسْنَادُهُ بِذَاكَ الْقَوِيِّ وَلَيْسَ هُوَ عِنْدِي بِمُتَّصِلٍ، وَقَدْ رُوِيَ هَذَا الْحَدِيثُ بِإِسْنَادٍ آخَرَ، عَنْ أَبِي مُدِلَّةَ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ.