41.
Chapters on Knowledge
٤١-
كتاب العلم عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


2
Chapter: The Virtue Of Seeking Knowledge

٢
باب مَا جَاءَ فِي فَضْلِ طَلَبِ الْعِلْمِ ‏

Jami` at-Tirmidhi 2648

Abdullah bin Sakhbarah narrated from (his father) Sakhbarah that the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘whoever seeks knowledge, he is atoning for what has passed (of wrongdoings).’ Imam Tirmidhi said, the chain of the narration of this Hadith is weak. Abu Dawood's (a narrator in the chain) name is Nufai A1-Ama, he was graded weak in Hadith, and we do not know of much from Abdullah bin Sakhbarah nor from his father.


Grade: Da'if

سخبرہ رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ نبی اکرم ﷺ نے فرمایا: ”جو علم حاصل کرے گا تو یہ اس کے پچھلے گناہوں کا کفارہ بن جائے گا“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس حدیث کی سند ضعیف ہے، ۲- راوی ابوداود نفیع اعمی حدیث بیان کرنے میں ضعیف ہیں، ۳- ہم عبداللہ بن سخبرہ سے مروی زیادہ حدیثیں نہیں جانتے اور نہ ان کے باپ کی ( یعنی یہ دونوں باپ بیٹے غیر معروف قسم کے لوگ ہیں ) ، ابوداؤد کا نام نفیع الاعمیٰ ہے۔ ان کے بارے میں قتادہ اور دوسرے بہت سے اہل علم نے کلام کیا ہے۔

Sakhra (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai ke Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Jo ilm hasil karega to yeh uske pichhle gunahon ka kaffara ban jayega"۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Is hadith ki sanad zaeef hai, 2. Ravi Abu Dawood Nifay Aami hadith bayan karne mein zaeef hain, 3. Hum Abdullah bin Sakhra se marwi ziada hadithen nahin jante aur nah in ke baap ki ( yani yeh dono baap bete ghair ma'roof qism ke log hain ), Abu Dawood ka naam Nifay al-Aami hai. In ke bare mein Qatada aur dusre bahut se ahl-e-ilm ne kalam kiya hai.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ حُمَيْدٍ الرَّازِيُّ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُعَلَّى، حَدَّثَنَا زِيَادُ بْنُ خَيْثَمَةَ، عَنْ أَبِي دَاوُدَ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سَخْبَرَةَ، عَنْ سَخْبَرَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:‏‏‏‏ مَنْ طَلَبَ الْعِلْمَ كَانَ كَفَّارَةً لِمَا مَضَى ،‏‏‏‏ قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ ضَعِيفُ الْإِسْنَادِ، ‏‏‏‏‏‏أَبُو دَاوُدَ يُضَعَّفُ فِي الْحَدِيثِ، ‏‏‏‏‏‏وَلَا نَعْرِفُ لِعَبْدِ اللَّهِ بْنِ سَخْبَرَةَ كَبِيرَ شَيْءٍ وَلَا لِأَبِيهِ، ‏‏‏‏‏‏وَاسْمُ أَبِي دَاوُدَ:‏‏‏‏ نُفَيْعٌ الْأَعْمَى تَكَلَّمَ فِيهِ قَتَادَةُ وَغَيْرُ وَاحِدٍ مِنْ أَهْلِ الْعِلْمِ.