47.
Chapters on Tafsir
٤٧-
كتاب تفسير القرآن عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
33
Chapter: Regarding Surat As-Sajdah
٣٣
باب وَمِنْ سُورَةِ السَّجْدَةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
anas bn mālikin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
yaḥyá bn sa‘īdin | Yahya ibn Sa'id al-Ansari | Trustworthy, Firm |
sulaymān bn bilālin | Sulayman ibn Bilal al-Qurashi | Trustworthy |
‘abd al-‘azīz bn ‘abd al-lah al-uwaysī | Abd al-Aziz ibn Abd Allah al-Awaisi | Thiqah |
‘abd al-lah bn abī zīādin | Abdullah ibn Abi Ziyad Al-Qattan | Trustworthy |
Jami` at-Tirmidhi 3196
Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) said about this Ayah – [Their backs do not rest on their beds, and they pray to their Lord in fear and hope] (As-Sajdah - 16) that it was revealed about waiting for the Salat which you call Al-Atamah (Isha). Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih Gharib. We do not know of it except through this route.
Grade: Sahih
انس بن مالک رضی الله عنہ سے روایت ہے کہ یہ آیت «تتجافى جنوبهم عن المضاجع» ”ان کے پہلو خواب گاہوں سے جدا رہتے ہیں“ ( السجدۃ: ۱۶ ) ، اس نماز کا انتظار کرنے والوں کے حق میں اتری ہے جسے رات کی پہلی تہائی کی نماز کہتے ہیں، یعنی نماز عشاء ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: یہ حدیث حسن صحیح غریب ہے، اس حدیث کو ہم صرف اسی سند سے جانتے ہیں۔
Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) say riwayat hai kay yeh ayat «Tatjafi junubuhum an al-mudajia» "In kay pahlu khaab gaaho se juda rahte hain" ( Al-Sajda: 16 ), is namaz ka intezar karne walo kay haq mein utri hai jise raat ki pahli tahai ki namaz kahte hain, yani namaz e isha 1؎. Imam Tirmidhi kahte hain: yeh hadees hasan sahih gharib hai, is hadees ko hum sirf isi sand se jaante hain.
حَدَّثَنَا حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَبِي زِيَادٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْعَزِيزِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْأُوَيْسِيُّ، عَنْ سُلَيْمَانَ بْنِ بِلَالٍ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ، عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، أَنَّ هَذِهِ الْآيَةَ: تَتَجَافَى جُنُوبُهُمْ عَنِ الْمَضَاجِعِ سورة السجدة آية 16 نَزَلَتْ فِي انْتِظَارِ الصَّلَاةِ الَّتِي تُدْعَى الْعَتَمَةَ . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ غَرِيبٌ، لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ هَذَا الْوَجْهِ.