47.
Chapters on Tafsir
٤٧-
كتاب تفسير القرآن عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


69
Chapter: Regarding Surat Al-Jinn

٦٩
باب وَمِنْ سُورَةِ الْجِنِّ

Jami` at-Tirmidhi 3324

Ibn Abbas (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Jinns used to ascend through the heavens, trying to listen about the Revelation. So, when they heard a statement, they would add nine to it. The statement that they heard would be true, while what they added was false. So, it was with the advent of the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) that they were prevented from their places. So, they mentioned that to Iblis, and the stars were not shot at them before that. So, Iblis said to them, ‘this is naught but an event that has occurred on the earth.’ So, he sent out his armies, and they found the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) standing in Salah between two mountains.’ (The narrator said) I think he said in Makkah.’ So, they (returned) to Iblis, and informed him. He said, ‘this is the event that has happened on the earth.’ Imam Tirmidhi said, this Hadith is Hasan Sahih.


Grade: Sahih

عبداللہ بن عباس رضی الله عنہما کہتے ہیں کہ جن آسمان کی طرف چڑھ کر وحی سننے جایا کرتے تھے، اور جب وہ ایک بات سن لیتے تو اس میں اور بڑھا لیتے، تو جو بات وہ سنتے وہ تو حق ہوتی لیکن جو بات وہ اس کے ساتھ بڑھا دیتے وہ باطل ہوتی، اور جب رسول اللہ ﷺ مبعوث فرما دیئے گئے تو انہیں ( جنوں کو ) ان کی نشست گاہوں سے روک دیا گیا تو انہوں نے اس بات کا ذکر ابلیس سے کیا: اس سے پہلے انہیں تارے پھینک پھینک کر نہ مارا جاتا تھا، ابلیس نے کہا: زمین میں کوئی نیا حادثہ وقوع پذیر ہوا ہے جبھی ایسا ہوا ہے، اس نے پتا لگانے کے لیے اپنے لشکر کو بھیجا، انہیں رسول اللہ ﷺ دو پہاڑوں کے درمیان کھڑے نماز پڑھتے ہوئے ملے۔ راوی کہتے ہیں: میرا خیال ہے کہ ابن عباس رضی الله عنہما نے کہا: یہ واقعہ مکہ میں پیش آیا، وہ لوگ آپ سے ملے اور جا کر اسے بتایا، پھر اس نے کہا یہی وہ حادثہ ہے جو زمین پر ظہور پذیر ہوا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: یہ حدیث حسن صحیح ہے۔

Abdul'lah ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a kahte hain ke jin aasman ki taraf chadh kar wahi sunne jate the, aur jab woh ek baat sun lete to us mein aur badha lete, to jo baat woh sunte woh to haq hoti lekin jo baat woh us ke sath badha dete woh batil hoti, aur jab Rasul-ul-Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) mabu'uth farma diye gaye to unhein (Junoon ko) un ki nasht gahon se rok diya gaya to unhon ne is baat ka zakr Iblis se kiya: is se pehle unhein tare phenk phenk kar nahin mara jata tha, Iblis ne kaha: zamin mein koi naya hadisa waqu'e pazir hua hai jabhi aisa hua hai, us ne pata lagane ke liye apne lashkar ko bheja, unhen Rasul-ul-Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) do pahadon ke darmiyan khare namaz padhte hue mile. Ravi kahte hain: mera khyal hai ke Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a ne kaha: yeh waqia Makka mein pesh aaya, woh log aap se mile aur ja kar use bataya, phir us ne kaha yahi woh hadisa hai jo zamin par zuhur pazir hua. Imam Tirmidhi kahte hain: yeh hadith hasan sahih hai.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يُوسُفَ، حَدَّثَنَا إِسْرَائِيلُ، حَدَّثَنَا أَبُو إِسْحَاق، عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ:‏‏‏‏ كَانَ الْجِنُّ يَصْعَدُونَ إِلَى السَّمَاءِ يَسْتَمِعُونَ الْوَحْيَ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا سَمِعُوا الْكَلِمَةَ زَادُوا فِيهَا تِسْعًا، ‏‏‏‏‏‏فَأَمَّا الْكَلِمَةُ فَتَكُونُ حَقًّا، ‏‏‏‏‏‏وَأَمَّا مَا زَادُوهُ فَيَكُونُ بَاطِلًا، ‏‏‏‏‏‏فَلَمَّا بُعِثَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مُنِعُوا مَقَاعِدَهُمْ، ‏‏‏‏‏‏فَذَكَرُوا ذَلِكَ لِإِبْلِيسَ، ‏‏‏‏‏‏وَلَمْ تَكُنِ النُّجُومُ يُرْمَى بِهَا قَبْلَ ذَلِكَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ لَهُمْ إِبْلِيسُ:‏‏‏‏ مَا هَذَا إِلَّا مِنْ أَمْرٍ قَدْ حَدَثَ فِي الْأَرْضِ، ‏‏‏‏‏‏فَبَعَثَ جُنُودَهُ فَوَجَدُوا رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَائِمًا يُصَلِّي بَيْنَ جَبَلَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏أُرَاهُ قَالَ:‏‏‏‏ بِمَكَّةَ فَلَقُوهُ فَأَخْبَرُوهُ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ هَذَا الَّذِي حَدَثَ فِي الْأَرْضِ . قَالَ:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ.