1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


34
Chapter: What Has Been Related About Wudu Three times (For Each Limb)

٣٤
باب مَا جَاءَ فِي الْوُضُوءِ ثَلاَثًا ثَلاَثًا

NameFameRank
‘alīyin Ali ibn Abi Talib al-Hashimi Sahabi
abī ḥayyah Amr ibn Abdullah al-Hamdani Acceptable
abī isḥāq Abu Ishaq al-Subayee Trustworthy, Abundant Narrator
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
‘abd al-raḥman bn mahdīyin Abd al-Rahman ibn Mahdi al-Anbari Trustworthy, Upright, حافظ (Preserver), Knowledgeable of Narrators and Hadith
muḥammad bn bashshārin Muhammad ibn Bashshar al-Abdi Trustworthy Hadith Scholar

Jami` at-Tirmidhi 44

Hadhrat Ali (رضي الله تعالى عنه) narrated that : "The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) performed Wudu three times (for each limb)." Imam Tirmidhi said the Hadith of Hadhrat Ali (رضي الله تعالى عنه) is the best thing on this topic and the most correct. There are narrations on this topic from Uthman, Ar-Rubay, Ibn Umar, Ummul Momineen Aisha, Abu Umamah, Abu Rafi, Abdullah bin Amr, Muawiya, Abu Huraira, Jabir, Abdullah bin Zaid, and Ubayy bin Ka'b (رضئ هللا تعالی عنہماجمعين).


Grade: Sahih

علی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم نے اعضائے وضو تین تین بار دھوئے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس باب میں عثمان، عائشہ، ربیع، ابن عمر، ابوامامہ، ابورافع، عبداللہ بن عمرو، معاویہ، ابوہریرہ، جابر، عبداللہ بن زید اور ابی بن کعب رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۲- علی رضی الله عنہ کی حدیث اس باب میں سب سے عمدہ اور صحیح ہے کیونکہ یہ علی رضی الله عنہ سے اور بھی سندوں سے مروی ہے، ۳- اہل علم کا اس پر عمل ہے کہ اعضائے وضو کو ایک ایک بار دھونا کافی ہے، دو دو بار افضل ہے اور اس سے بھی زیادہ افضل تین تین بار دھونا ہے، اس سے آگے کی گنجائش نہیں، ابن مبارک کہتے ہیں: جب کوئی اعضائے وضو کو تین بار سے زیادہ دھوئے تو مجھے اس کے گناہ میں پڑنے کا خطرہ ہے، امام احمد اور اسحاق بن راہویہ کہتے ہیں: تین سے زائد بار اعضائے وضو کو وہی دھوئے گا جو ( دیوانگی اور وسوسہ ) میں مبتلا ہو گا ۔

Ali (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Azaye Wuzu teen teen bar dhuye. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Is bab mein Usman, Aisha, Rabi, Ibn Umar, Abu Aamah, Abu Raaf, Abdullah ibn Amr, Muawiyah, Abu Hurayrah, Jaber, Abdullah ibn Zaid aur Abi ibn Ka'b (رضي الله تعالى عنه) se bhi Ahadith aayi hain, 2. Ali (رضي الله تعالى عنه) ki Hadith is bab mein sab se aamdah aur sahih hai kyunke yeh Ali (رضي الله تعالى عنه) se aur bhi sandoon se marvi hai, 3. Ahl-e-Ilm ka is par amal hai ke Azaye Wuzu ko ek ek bar dhona kaafi hai, do do bar afzal hai aur is se bhi ziada afzal teen teen bar dhona hai, is se aage ki gunjaish nahi, Ibn Mubarak kehte hain: Jab koi Azaye Wuzu ko teen bar se ziada dhuye to mujhe is ke gunah mein padne ka khatra hai, Imam Ahmed aur Ishaq ibn Rahawiyah kehte hain: Teen se ziada bar Azaye Wuzu ko wahi dhuye ga jo ( Diwanagi aur Waswasah ) mein mubtala ho ga 1؎.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ أَبِي إِسْحَاق، عَنْ أَبِي حَيَّةَ، عَنْ عَلِيٍّ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تَوَضَّأَ ثَلَاثًا ثَلَاثًا . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ عُثْمَانَ، ‏‏‏‏‏‏وَعَائِشَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَالرُّبَيِّعِ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي أُمَامَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي رَافِعٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْروٍ، ‏‏‏‏‏‏وَمُعَاوِيَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبِي هُرَيْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَعَبْدِ اللَّهِ بْنِ زَيْدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَأُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ عَلِيٍّ أَحْسَنُ شَيْءٍ فِي هَذَا الْبَابِ وَأَصَحُّ، ‏‏‏‏‏‏لِأَنَّهُ قَدْ رُوِيَ مِنْ غَيْرِ وَجْهٍ عَنْ عَلِيٍّ رِضْوَانُ اللَّهِ عَلَيْهِ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ عَامَّةِ أَهْلِ الْعِلْمِ أَنَّ الْوُضُوءَ يُجْزِئُ مَرَّةً مَرَّةً، ‏‏‏‏‏‏وَمَرَّتَيْنِ أَفْضَلُ، ‏‏‏‏‏‏وَأَفْضَلُهُ ثَلَاثٌ، ‏‏‏‏‏‏وَلَيْسَ بَعْدَهُ شَيْءٌ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ ابْنُ الْمُبَارَكِ:‏‏‏‏ لَا آمَنُ إِذَا زَادَ فِي الْوُضُوءِ عَلَى الثَّلَاثِ أَنْ يَأْثَمَ،‏‏‏‏ وقَالَ أَحْمَدُ،‏‏‏‏ وَإِسْحَاق:‏‏‏‏ لَا يَزِيدُ عَلَى الثَّلَاثِ إِلَّا رَجُلٌ مُبْتَلًى.