1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


35
Chapter: What Has Been Related About Wudu One Time, Two Times And Three Times

٣٥
باب مَا جَاءَ فِي الْوُضُوءِ مَرَّةً وَمَرَّتَيْنِ وَثَلاَثًا

Jami` at-Tirmidhi 46

Thabit bin Abi Safiyyah said, :"I asked Abu Ja'far : 'Did Jabir (رضي الله تعالى عنه) narrate to you that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) performed Wudu one time each?" He said: "Yes." Imam Tirmidhi said this Hadith is more correct than the Hadith of Sharik (# 45 above) because narrations like that of Wali have been reported from more than one route to Thabit. And Sharik has many mistakes. Thabit bin Abi Safiyyah is Abu Hamza Ath-Thumali.


Grade: Sahih

یہ حدیث وکیع نے ثابت بن ابی صفیہ سے روایت کی ہے، میں نے ابو جعفر (محمد بن علی بن حسین الباقر) سے پوچھا کہ آپ سے جابر رضی الله عنہما نے یہ بیان کیا ہے کہ نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم نے اعضائے وضو کو ایک بار دھو دیا، انہوں نے جواب دیا: جی ہاں۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اور یہ شریک کی روایت سے زیادہ صحیح ہے کیونکہ یہ ثابت سے وکیع کی روایت کی طرح اور بھی کئی سندوں سے مروی ہے، ۲- اور شریک کثیر الغلط راوی ہیں۔

yeh hadis wakee' ne sabit bin abi safiyah se riwayat ki hai, main ne abu ja'far (muhammad bin ali bin husein al baqir) se poocha ke aap se jabir radhiallahu anhuma ne yeh bayan kiya hai ke nabi akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ne azaye wazu ko ek bar dho diya, unhon ne jawab diya: jee han. imam tirmizi kehte hain: 1. aur yeh sharik ki riwayat se ziyada sahih hai kyonke yeh sabit se wakee' ki riwayat ki tarah aur bhi kai sundon se marwi hai, 2. aur sharik kثیر الغلط ravi hain.

قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَرَوَى وَكِيعٌ هَذَا الْحَدِيثَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ثَابِتِ بْنِ أَبِي صَفِيَّةَ قَالَ:‏‏‏‏ قُلْتُ لِأَبِي جَعْفَرٍ:‏‏‏‏ حَدَّثَكَ 26 جَابِرٌ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ تَوَضَّأَ مَرَّةً مَرَّةً ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ نَعَمْ. وحَدَّثَنَا بِذَلِكَ هَنَّادٌ،‏‏‏‏ وَقُتَيْبَةُ،‏‏‏‏ قَالَا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ ثَابِتِ بْنِ أَبِي صَفِيَّة، قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَهَذَا أَصَحُّ مِنْ حَدِيثِ شَرِيكٍ، ‏‏‏‏‏‏لِأَنَّهُ قَدْ رُوِيَ مِنْ غَيْرِ وَجْهٍ هَذَا، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ثَابِتٍ نَحْوَ رِوَايَةِ وَكِيعٍ،‏‏‏‏ وَشَرِيكٌ كَثِيرُ الْغَلَطِ، ‏‏‏‏‏‏وَثَابِتُ بْنُ أَبِي صَفِيَّةَ هُوَ أَبُو حَمْزَةَ الثُّمَالِيُّ.