1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
42
Chapter: On Wudu With A Mudd
٤٢
باب فِي الْوُضُوءِ بِالْمُدِّ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
safīnah | Servant of the Prophet | Companion |
abī rayḥānah | Abdullah ibn Mutar al-Basri | Saduq Hasan al-Hadith |
ismā‘īl āibn ‘ulayyah | Isma'il ibn 'Ulya al-Asadi | Trustworthy, Authoritative Hadith Scholar, Preserver |
wa‘alī bn ḥujrin | Ali ibn Hajar al-Sa'di | Trustworthy Hafez |
aḥmad bn manī‘in | Ahmad ibn Mani' al-Baghdadi | Trustworthy Hadith Scholar |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
سَفِينَةَ | سفينة مولى النبي | صحابي |
أَبِي رَيْحَانَةَ | عبد الله بن مطر البصري | صدوق حسن الحديث |
إِسْمَاعِيل ابْنُ عُلَيَّةَ | إسماعيل بن علية الأسدي | ثقة حجة حافظ |
وَعَليُّ بْنُ حُجْرٍ | علي بن حجر السعدي | ثقة حافظ |
أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ | أحمد بن منيع البغوي | ثقة حافظ |
Jami` at-Tirmidhi 56
Safinah (رضي الله تعالى عنه) narrated, the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) would perform Wudu with a Mudd, and he would perform Ghusl with a Sa'." (Mudd and Sa are measurements.) Imam Tirmidhi said this Hadith is Hasan Sahih. There are narrations on this topic from Ummul Momineen Aisha, Jabir and Anas bin Malik ( رضي الله تعالى عنهم).
Grade: Sahih
سفینہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم صلی الله علیہ وسلم ایک مد پانی سے وضو اور ایک صاع پانی سے غسل فرماتے تھے ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- سفینہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں عائشہ، جابر اور انس بن مالک رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- بعض اہل علم کی رائے یہی ہے کہ ایک مد پانی سے وضو کیا جائے اور ایک صاع پانی سے غسل، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ کہتے ہیں کہ اس حدیث کا مقصود تحدید نہیں ہے کہ اس سے زیادہ یا کم جائز نہیں بلکہ مطلب یہ ہے کہ یہ مقدار ایسی ہے جو کافی ہوتی ہے ۲؎۔
Safi'nah radhiallahu anhu kehte hain ke Nabi-e-Akram sallaAllahu alaihi wa sallam ek mud pani se wudu aur ek saa' pani se ghusl farmaate the 1،،،،،،۔ Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Safi'nah ki hadees hasan sahih hai, 2. Is bab mein Ayesha, Jabir aur Anas bin Malik radhiallahu anhum se bhi ahadees aayi hain, 3. Baz ahle ilm ki raay yahi hai ke ek mud pani se wudu kiya jaaye aur ek saa' pani se ghusl, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahawayah kehte hain ke is hadees ka maqsud tahdid nahin hai ke is se ziyada ya kam jaiz nahin balke matlab yeh hai ke yeh miqdar aisi hai jo kafi hoti hai 2،،،،،،۔
وحَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ، وَعَليُّ بْنُ حُجْرٍ، قَالَا: حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل ابْنُ عُلَيَّةَ، عَنْ أَبِي رَيْحَانَةَ، عَنْ سَفِينَةَ، أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يَتَوَضَّأُ بِالْمُدِّ وَيَغْتَسِلُ بِالصَّاعِ . قال: وَفِي الْبَاب عَنْ عَائِشَةَ، وَجَابِرٍ، وَأَنَسِ بْنِ مَالِكٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ سَفِينَةَ، حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَأَبُو رَيْحَانَةَ اسْمُهُ: عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَطَرٍ، وَهَكَذَا رَأَى بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ: الْوُضُوءَ بِالْمُدِّ وَالْغُسْلَ بِالصَّاعِ، وقَالَ الشَّافِعِيُّ، وَأَحْمَدُ، وَإِسْحَاق: لَيْسَ مَعْنَى هَذَا الْحَدِيثِ عَلَى التَّوَقِّي أَنَّهُ لَا يَجُوزُ أَكْثَرُ مِنْهُ وَلَا أَقَلُّ مِنْهُ وَهُوَ قَدْرُ مَا يَكْفِي.