6.
The Book on Traveling
٦-
أَبْوَابُ السَّفَرِ
47
Chapter: What Has Been Related About Locations In The Qur'an Where One Is To Prostrate
٤٧
باب مَا جَاءَ فِي سُجُودِ الْقُرْآنِ
Jami` at-Tirmidhi 569
Another chain in which) Abu Ad-Darda (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘I performed eleven prostrations with the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم), among them was that which is in Surat An-Najm.’ And this is more correct than the (previous 026) narration of Sufyan bin Waki from Abdullah bin Wahb. Imam Tirmidhi says: 1- This narration is more authentic than that of Sufyan bin Waki'. It is narrated by Abdullah bin Wahb. 2- In this chapter, there are also narrations from Ali, Ibn Abbas, Abu Huraira, Ibn Mas'ud, Zaid bin Thabit, and Amr bin al-Aas (may Allah be pleased with them). 3- The narration of Abu ad-Darda is strange; we know it only through the narration of Sa'id bin Abi Hilal, and Sa'id narrated it from Umar ad-Dimashqi.
Grade: صحيح
اس سند سے بھی ابو الدرداء رضی الله عنہ سے روایت ہے وہ نبی اکرم ﷺ سے اسی طرح انہیں الفاظ کے ساتھ روایت کرتے ہیں۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ سفیان بن وکیع کی حدیث سے زیادہ صحیح ہے جسے انہوں نے عبداللہ بن وہب سے روایت کی ہے ۱؎، ۲- اس باب میں علی، ابن عباس، ابوہریرہ، ابن مسعود، زید بن ثابت اور عمرو بن العاص رضی الله عنہم سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- ابو الدرداء کی حدیث غریب ہے، ہم اسے صرف سعید بن ابی ہلال کی روایت سے جانتے ہیں، اور سعید نے عمر دمشقی سے روایت کی ہے۔
Is sindh se bhi Abu al-Darda (رضي الله تعالى عنه) se riwayat hai woh Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se isi tarah inhen alfaaz ke sath riwayat karte hain. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Yah Sufiyan bin Wakee ki hadees se ziyada sahih hai jise unhon ne Abdullah bin Wahb se riwayat ki hai 1‼, 2. Is bab mein Ali, Ibn Abbas, Abu Hurayrah, Ibn Masood, Zaid bin Thabit aur Amr bin al-Aas (رضي الله تعالى عنه) se bhi ahadees aai hain, 3. Abu al-Darda ki hadees gharib hai, hum ise sirf Saeed bin Abi Hilal ki riwayat se jante hain, aur Saeed ne Umar Damshiqi se riwayat ki hai.
حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ صَالِحٍ، حَدَّثَنَا اللَّيْثُ بْنُ سَعْدٍ، عَنْ خَالِدِ بْنِ يَزِيدَ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ أَبِي هِلَالٍ، عَنْ عُمَرَ وَهُوَ ابْنُ حَيَّانَ الدِّمَشْقِيُّ قَال: سَمِعْتُ مُخْبِرًا يُخْبِرُ عَنْ أُمِّ الدَّرْدَاءِ، عَنْ أَبِي الدَّرْدَاءِ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَحْوَهُ بِلَفْظِهِ. قَالَ أَبُو عِيسَى: وَهَذَا أَصَحُّ مِنْ حَدِيثِ سُفْيَانَ بْنِ وَكِيعٍ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ وَهْبٍ، قَالَ: وَفِي الْبَاب عَنْ عَلِيٍّ، وَابْنِ عَبَّاسٍ، وَأَبِي هُرَيْرَةَ، وَابْنِ مَسْعُودٍ، وَزَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ، وَعَمْرِو بْنِ الْعَاصِ. قَالَ أَبُو عِيسَى: حَدِيثُ أَبِي الدَّرْدَاءِ حَدِيثٌ غَرِيبٌ، لَا نَعْرِفُهُ إِلَّا مِنْ حَدِيثِ سَعِيدِ بْنِ أَبِي هِلَالٍ، عَنْ عُمَرَ الدِّمَشْقِيِّ.