1.
The Book on Purification
١-
كتاب الطهارة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
47
Chapter: What Has Been Related About It Being Disliked To Use The Leftover Water Of A Woman
٤٧
باب مَا جَاءَ فِي كَرَاهِيَةِ فَضْلِ طَهُورِ الْمَرْأَةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
rajulin | Anonymous Name | |
abī ḥājibin | Sawada ibn 'Asim al-'Anzi | Trustworthy |
sulaymān al-taymī | Sulayman ibn Tarkhan al-Taymi | Trustworthy |
sufyān | Sufyan al-Thawri | Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators |
wakī‘un | Wakee' ibn al-Jarrah al-Ra'asi | Trustworthy Hafez Imam |
maḥmūd bn ghaylān | Mahmud ibn Ghailan al-Adawi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
رَجُلٍ | اسم مبهم | |
أَبِي حَاجِبٍ | سوادة بن عاصم العنزي | ثقة |
سُلَيْمَانَ التَّيْمِيِّ | سليمان بن طرخان التيمي | ثقة |
سُفْيَانَ | سفيان الثوري | ثقة حافظ فقيه إمام حجة وربما دلس |
وَكِيعٌ | وكيع بن الجراح الرؤاسي | ثقة حافظ إمام |
مَحْمُودُ بْنُ غَيْلَانَ | محمود بن غيلان العدوي | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 63
Abu Hajib ( رضي الله تعالى عنه) narrated from a man from Banu Ghifar who said the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) prohibited using the leftover (water) of a woman's Purification." Imam Tirmidhi said some of the Fuqaha disliked Wudu with what is leftover from a woman's purification. This is the saying of Ahmad and Ishaq. They dislike using what is leftover, from her purification, but they do not see any harm in what is leftover from her drinking.
Grade: Sahih
قبیلہ بنی غفار کے ایک آدمی (حکم بن عمرو) رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ صلی الله علیہ وسلم نے عورت کے وضو سے بچے ہوئے پانی سے ( وضو کرنے سے ) منع فرمایا ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس باب میں عبداللہ بن سرجس رضی الله عنہ سے بھی روایت ہے، ۲- بعض فقہاء نے عورت کے وضو سے بچے ہوئے پانی سے وضو کرنے کو مکروہ قرار دیا ہے، یہی احمد اور اسحاق بن راہویہ کا بھی قول ہے، ان دونوں نے عورت کے وضو سے بچے ہوئے پانی کو مکروہ کہا ہے لیکن اس کے جھوٹے کے استعمال میں ان دونوں نے کوئی حرج نہیں جانا۔
Qabila-e-Bani Ghaffar ke aik aadmi (Hukm bin Amr) (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne aurat ke wazu se bache hue pani se (wuzu karne se) mana farmaya hai. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Is bab mein Abdullah bin Sarjis (رضي الله تعالى عنه) se bhi riwayat hai, 2. Bazh fuqaha ne aurat ke wazu se bache hue pani se wazu karne ko makruh qarar diya hai, yahi Ahmad aur Ishaq bin Rahwaiyah ka bhi qoul hai, in dono ne aurat ke wazu se bache hue pani ko makruh kaha hai lekin is ke jhoote ke istemal mein in dono ne koi harj nahin jaana.
حَدَّثَنَا مَحْمُودُ بْنُ غَيْلَانَ، قَالَ: حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ سُلَيْمَانَ التَّيْمِيِّ، عَنْ أَبِي حَاجِبٍ، عَنْ رَجُلٍ مِنْ بَنِي غِفَارٍ، قَالَ: نَهَى رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنْ فَضْلِ طَهُورِ الْمَرْأَةِ . قال: وَفِي الْبَاب عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ سَرْجِسَ. قال أبو عيسى: وَكَرِهَ بَعْضُ الْفُقَهَاءِ الْوُضُوءَ بِفَضْلِ طَهُورِ الْمَرْأَةِ، وَهُوَ قَوْلُ أَحْمَدَ، وَإِسْحَاق: كَرِهَا فَضْلَ طَهُورِهَا وَلَمْ يَرَيَا بِفَضْلِ سُؤْرِهَا بَأْسًا.