7.
The Book on Zakat
٧-
كتاب الزكاة عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


14
Chapter: What Has Been Related About Charity On What Is Watered By Rivers Or Otherwise

١٤
باب مَا جَاءَ فِي الصَّدَقَةِ فِيمَا يُسْقَى بِالأَنْهَارِ وَغَيْرِهِ

Jami` at-Tirmidhi 639

Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘for what is watered by the heavens and steams, the Ushr is due, and for what is watered by irrigation, half of the Ushr.’ There are narrations on this topic from Anas bin Malik, Ibn Umar, and Jabir (رضي الله تعالى عنهم). Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith was narrated in Mursal form by Bukair bin Abdullah Al-Ashajj, from Sulaiman bin Yasar and Busr bin Sa'eed from the Prophet ( صلى الله عليه وآله وسلم) , and it is as if this narration is more correct. The Hadith of Ibn Umar ( رضي الله تعالى عنه) on this topic from the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) is authentic, and it is acted upon according to the Fuqaha in general.


Grade: Sahih

ابوہریرہ رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”جس فصل کی سینچائی بارش یا نہر کے پانی سے کی گئی ہو، اس میں زکاۃ دسواں حصہ ہے، اور جس کی سینچائی ڈول سے کھینچ کر کی گئی ہو تو اس میں زکاۃ دسویں حصے کا آدھا یعنی بیسواں حصہ ۱؎ ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- اس باب میں انس بن مالک، ابن عمر اور جابر سے بھی احادیث آئی ہیں، ۲- یہ حدیث بکیر بن عبداللہ بن اشج، سلیمان بن یسار اور بسر بن سعید سے بھی روایت کی گئی ہے، اور ان سب نے اسے نبی اکرم ﷺ سے مرسلاً روایت کی ہے، گویا یہ زیادہ صحیح ہے، ۳- اور اس باب میں ابن عمر کی حدیث بھی صحیح ہے جسے انہوں نے نبی اکرم ﷺ سے روایت کی ہے ۲؎، ۴- اور اسی پر بیشتر فقہاء کا عمل ہے۔

Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) kahte hain ke Rasoolullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Jis fasl ki sinchaai barsh ya nahir ke pani se ki gai ho, us mein zakat daswan hissa hai, aur jis ki sinchaai dol se kheench kar ki gai ho to us mein zakat daswen hisse ka aadha yani biswan hissa 1؎ hai. Imam Tirmidhi kahte hain: 1. Is bab mein Anas bin Malik, Ibn Umar aur Jaber se bhi ahadith aai hain, 2. Yeh hadith Bakir bin Abdillah bin Ashj, Sulaiman bin Yasar aur Basar bin Saeed se bhi riwayat ki gai hai, aur in sab ne isse Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se mursalan riwayat ki hai, goya yeh ziada sahih hai, 3. Aur is bab mein Ibn Umar ki hadith bhi sahih hai jise unhon ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se riwayat ki hai 2؎, 4. Aur isi par beshtar fuqaha ka amal hai.

حَدَّثَنَا أَبُو مُوسَى الْأَنْصَارِيُّ، حَدَّثَنَا عَاصِمُ بْنُ عَبْدِ الْعَزِيزِ الْمَدَنِيُّ، حَدَّثَنَا الْحَارِثُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي ذُبَاب، عَنْ سُلَيْمَانَ بْنِ يَسَارٍ، وَبُسْرِ بْنِ سَعِيدٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ فِيمَا سَقَتِ السَّمَاءُ وَالْعُيُونُ الْعُشْرُ، ‏‏‏‏‏‏وَفِيمَا سُقِيَ بِالنَّضْحِ نِصْفُ الْعُشْرِ . قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏وَابْنِ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَجَابِرٍ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ وَقَدْ رُوِيَ هَذَا الْحَدِيثُ عَنْ بُكَيْرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْأَشَجِّ، ‏‏‏‏‏‏وَعَنْ سُلَيْمَانَ بْنِ يَسَارٍ، ‏‏‏‏‏‏وَبُسْرِ بْنِ سَعِيدٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مُرْسَلًا، ‏‏‏‏‏‏وَكَأَنَّ هَذَا أَصَحُّ وَقَدْ صَحَّ حَدِيثُ ابْنِ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي هَذَا الْبَاب، ‏‏‏‏‏‏وَعَلَيْهِ الْعَمَلُ عِنْدَ عَامَّةِ الْفُقَهَاءِ.