8.
The Book on Fasting
٨-
كتاب الصوم عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


26
Chapter: What Has Been Related About The Fasting Person Eating Or Drinking Forgetfully

٢٦
باب مَا جَاءَ فِي الصَّائِمِ يَأْكُلُ أَوْ يَشْرَبُ نَاسِيًا

Jami` at-Tirmidhi 722

Another chain) Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated with the same or similar Hadith as the above Hadith (Hadith # 040). There are narrations on this topic from Abu Sa'eed, and Umm Ishaq Al-Ghanawiyyah. Imam Tirmidhi said, ‘the Hadith of Abu Hurairah (رضئ هللا تعالی عنہ) is a Hasan Sahih Hadith. This is acted upon according to most of the people of knowledge. It is the saying of Sufyan Ath-Thawri, Ash Shafi'i, Ahmad and Ishaq. Malik bin Anas said, “When he eats forgetfully during Ramadan, then he has to make it up.” But the first view is more correct.


Grade: Sahih

اس سند سے بھی ابوہریرہ رضی الله عنہ نے نبی اکرم ﷺ سے اسی جیسی حدیث روایت کی ہے۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- ابوہریرہ رضی الله عنہ کی حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اس باب میں ابو سعید خدری اور ام اسحاق غنویہ رضی الله عنہما سے بھی احادیث آئی ہیں، ۳- اکثر اہل علم کا عمل اسی پر ہے۔ سفیان ثوری، شافعی، احمد اور اسحاق بن راہویہ اسی کے قائل ہیں، ۴- مالک بن انس کہتے ہیں کہ جب کوئی رمضان میں بھول کر کھا پی لے تو اس پر روزوں کی قضاء لازم ہے، پہلا قول زیادہ صحیح ہے۔

Is sand se bhi Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) ne Nabi Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) se isi jaisi hadees riwayat ki hai. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. Abu Hurayrah (رضي الله تعالى عنه) ki hadees hasan sahih hai, 2. Is bab mein Abu Saeed Khudri aur Umme Ishaq Ghnwiyah ( (رضي الله تعالى عنه) a se bhi ahadees aayi hain, 3. Aksar ahl-e-ilm ka amal isi par hai. Sufyan Thauri, Shafi'i, Ahmad aur Ishaq bin Rahawayyah isi ke qa'il hain, 4. Malik bin Anas kehte hain ke jab koi Ramadan mein bhool kar khaa pee le to us par rozon ki qaza lazim hai, pehla qoul ziyada sahih hai.

حَدَّثَنَا أَبُو سَعِيدٍ الْأَشَجُّ، حَدَّثَنَا أَبُو أُسَامَةَ، عَنْ عَوْفٍ، عَنْ ابْنِ سِيرِينَ، وَخَلَّاسٍ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِثْلَهُ أَوْ نَحْوَهُ. قَالَ:‏‏‏‏ وَفِي الْبَاب عَنْ أَبِي سَعِيدٍ، ‏‏‏‏‏‏وَأُمِّ إِسْحَاق الْغَنَوِيَّةِ. قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ حَدِيثُ أَبِي هُرَيْرَةَ حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ. وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ. وَبِهِ يَقُولُ سُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَالشَّافِعِيُّ، ‏‏‏‏‏‏وَأَحْمَدُ، ‏‏‏‏‏‏وَإِسْحَاق، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ:‏‏‏‏ إِذَا أَكَلَ فِي رَمَضَانَ نَاسِيًا فَعَلَيْهِ الْقَضَاءُ، ‏‏‏‏‏‏وَالْقَوْلُ الْأَوَّلُ أَصَحُّ.