9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم
59
Chapter: What Has Been Related About Stoning On The Day Of An-Nahr During Duha (The Morning Light)
٥٩
باب مَا جَاءَ فِي رَمْىِ يَوْمِ النَّحْرِ ضُحًى
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jābirin | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
abī al-zubayr | Muhammad ibn Muslim al-Qurashi | Truthful, but he practices Tadlis |
ibn jurayjin | Ibn Juraij al-Makki | Trustworthy |
‘īsá bn yūnus | Isa ibn Yunus al-Subay'i | Trustworthy, Reliable |
‘alī bn khashramin | Ali ibn Khushram al-Marwazi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جَابِرٍ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
أَبِي الزُّبَيْرِ | محمد بن مسلم القرشي | صدوق إلا أنه يدلس |
ابْنِ جُرَيْجٍ | ابن جريج المكي | ثقة |
عِيسَى بْنُ يُونُسَ | عيسى بن يونس السبيعي | ثقة مأمون |
عَلِيُّ بْنُ خَشْرَمٍ | علي بن خشرم المروزي | ثقة |
Jami` at-Tirmidhi 894
Jabir (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) would stone on the day of An-Nahr during the morning light, as for (the days) afterwards, then (he would do it) after the Zenith of the sun. Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih’. This (Hadith) is acted upon according to most of the people of knowledge: one is not to stone after the Day of An-Nazr except after the sun passes the Zenith.
Grade: Sahih
جابر رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ دسویں ذی الحجہ کو ( ٹھنڈی ) چاشت کے وقت رمی کرتے تھے اور اس کے بعد زوال کے بعد کرتے ۱؎۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- اکثر اہل علم کا اسی حدیث پر عمل ہے کہ وہ دسویں ذی الحجہ کے زوال بعد کے بعد ہی رمی کرے۔
Jabar Radi Allahu Anhu kahte hain ki Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam dasween Zul Hijjah ko thandi chasht ke waqt Rami karte the aur iske baad zawal ke baad karte. Imam Tirmidhi kahte hain: 1- Yah hadees hasan sahih hai, 2- aksar ahle ilm ka isi hadees par amal hai ki woh dasween Zul Hijjah ke zawal baad ke baad hi Rami kare.
حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ خَشْرَمٍ، حَدَّثَنَا عِيسَى بْنُ يُونُسَ، عَنْ ابْنِ جُرَيْجٍ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، عَنْ جَابِرٍ، قَالَ: كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَرْمِي يَوْمَ النَّحْرِ ضُحًى، وَأَمَّا بَعْدَ ذَلِكَ فَبَعْدَ زَوَالِ الشَّمْسِ . قَالَ أَبُو عِيسَى: هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا الْحَدِيثِ عِنْدَ أَكْثَرِ أَهْلِ الْعِلْمِ، أَنَّهُ لَا يَرْمِي بَعْدَ يَوْمِ النَّحْرِ إِلَّا بَعْدَ الزَّوَالِ.