9.
The Book on Hajj
٩-
كتاب الحج عن رسول الله صلى الله عليه وسلم


69
Chapter: What Has Been Related About Garlanding The Hadi Fr The Resident

٦٩
باب مَا جَاءَ فِي تَقْلِيدِ الْهَدْىِ لِلْمُقِيمِ

Jami` at-Tirmidhi 908

Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) narrated, ‘I twisted the garlands for the Hadi (animal for sacrifice) of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم), then he did not assume Ihram, nor did he avoid any clothing.’ Imam Tirmidhi said, ‘this Hadith is Hasan Sahih.’ This is acted upon according to some of the people of knowledge, they said that when a man garlands his Hadi (animal for sacrifice), and he intends to perform Hajj, no clothing or perfume is unlawful for him until he assumes Ihram. Some of the people of knowledge said that when a man garlands the Hadi (animal for sacrifice), then whatever is required of the Muhrim is required from him.


Grade: Sahih

ام المؤمنین عائشہ رضی الله عنہا کہتی ہیں کہ میں نے رسول اللہ ﷺ کی ہدی کے قلادے بٹے، پھر آپ نہ محرم ہوئے اور نہ ہی آپ نے کوئی کپڑا پہننا چھوڑا۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- بعض اہل علم کا اسی پر عمل ہے، وہ کہتے ہیں کہ جب آدمی ہدی ( کے جانور ) کو قلادہ پہنا دے اور وہ حج کا ارادہ رکھتا ہو تو اس پر کپڑا پہننا یا خوشبو لگانا حرام نہیں ہوتا جب تک کہ وہ احرام نہ باندھ لے، ۳- اور بعض اہل علم کا کہنا ہے کہ جب آدمی اپنے ہدی ( کے جانور ) کو قلادہ پہنا دے تو اس پر وہ سب واجب ہو جاتا ہے جو ایک محرم پر واجب ہوتا ہے۔

Umme-ul-Momineen Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) kehti hain ke main ne rasool-ullah sallallahu alaihe wassalam ki hadi ke qiladay bate, phir aap nah maharam hue aur nah hi aap ne koi kapra pehna chorna. Imam Tirmidhi kehte hain: 1. ye hadees hasan sahih hai, 2. baaz ahl-e-ilm ka isi par amal hai, woh kehte hain ke jab aadmi hadi ( ke jaanwar ) ko qilada pehna de aur woh hajj ka irada rakhta ho to us par kapra pehna ya khushbu lagana haram nahi hota jab tak ke woh ihram nah bandh le, 3. aur baaz ahl-e-ilm ka kahna hai ke jab aadmi apne hadi ( ke jaanwar ) ko qilada pehna de to us par woh sab wajib ho jata hai jo ek muhrim par wajib hota hai.

حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ، حَدَّثَنَا اللَّيْثُ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْقَاسِمِ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ عَائِشَةَ، أَنَّهَا قَالَتْ:‏‏‏‏ فَتَلْتُ قَلَائِدَ هَدْيِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏ثُمَّ لَمْ يُحْرِمْ وَلَمْ يَتْرُكْ شَيْئًا مِنَ الثِّيَابِ . قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏وَالْعَمَلُ عَلَى هَذَا عِنْدَ بَعْضِ أَهْلِ الْعِلْمِ، ‏‏‏‏‏‏قَالُوا:‏‏‏‏ إِذَا قَلَّدَ الرَّجُلُ الْهَدْيَ وَهُوَ يُرِيدُ الْحَجَّ، ‏‏‏‏‏‏لَمْ يَحْرُمْ عَلَيْهِ شَيْءٌ مِنَ الثِّيَابِ وَالطِّيبِ حَتَّى يُحْرِمَ، ‏‏‏‏‏‏وقَالَ بَعْضُ أَهْلِ الْعِلْمِ:‏‏‏‏ إِذَا قَلَّدَ الرَّجُلُ هَدْيَهُ، ‏‏‏‏‏‏فَقَدْ وَجَبَ عَلَيْهِ مَا وَجَبَ عَلَى الْمُحْرِمِ