4.
Prayer: Detailed Rules of Law about the Prayer during Journey
٤-
كتاب صلاة السفر


421
Chapter: The Prayer Of The Traveler

٤٢١
باب صَلاَةِ الْمُسَافِرِ

Sunan Abi Dawud 1198

Ummul Momineen Aisha (رضي الله تعالى عنها) narrated that the prayer was prescribed as consisting of two rak'a, both when one was resident and when travelling. The prayer while travelling was left as was prescribed, and the prayer of one who was resident was enhanced.


Grade: Sahih

ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنہا کہتی ہیں کہ سفر اور حضر دونوں میں دو دو رکعت نماز فرض کی گئی تھی، پھر سفر کی نماز ( حسب معمول ) برقرار رکھی گئی اور حضر کی نماز میں اضافہ کر دیا گیا ۔

ummul momineen aishah (رضي الله تعالى عنه)a kehti hain ke safar aur hazar dono mein do do rakat namaz farz ki gayi thi, phir safar ki namaz ( hasb e ma'mul ) barqrar rakhi gayi aur hazar ki namaz mein izafa kar diya gaya 1؎.

حَدَّثَنَا الْقَعْنَبِيُّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ صَالِحِ بْنِ كَيْسَانَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عُرْوَةَ بْنِ الزُّبَيْرِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا، ‏‏‏‏‏‏قَالَتْ:‏‏‏‏ فُرِضَتِ الصَّلَاةُ رَكْعَتَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏رَكْعَتَيْنِ فِي الْحَضَرِ وَالسَّفَرِ، ‏‏‏‏‏‏فَأُقِرَّتْ صَلَاةُ السَّفَرِ، ‏‏‏‏‏‏وَزِيدَ فِي صَلَاةِ الْحَضَرِ .

Sunan Abi Dawud 1199

Ya'la bin Umayyah narrated, ‘I remarked to Umar al-Khattab (رضي الله تعالى عنه) that has he seen the shortening of the prayer by the people today while Allah (جَلَّ ذُو) had said, “If you fear that those who are infidels may afflict you”, whereas those days are gone now?” He replied that he had wondered about the same matter for which Ya'la bin Umayyah is wondering. So, he (Umar al-Khattab رضي الله تعالى عنه) mentioned this to the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم). He said, “it is an act of charity which Allah ( َّعَز َّوَجَل) has done to you, so accept his charity”.


Grade: Sahih

یعلیٰ بن امیہ رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ میں نے عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ سے کہا: مجھے بتائیے کہ ( سفر میں ) لوگوں کے نماز قصر کرنے کا کیا مسئلہ ہے اللہ تعالیٰ تو فرما رہا ہے: اگر تمہیں ڈر ہو کہ کافر تمہیں فتنہ میں مبتلا کر دیں گے ، تو اب تو وہ دن گزر چکا ہے تو آپ نے کہا: جس بات پر تمہیں تعجب ہوا ہے اس پر مجھے بھی تعجب ہوا تھا تو میں نے اس کا تذکرہ رسول اللہ ﷺ سے کیا تو آپ ﷺ نے فرمایا: اللہ تبارک و تعالیٰ نے تم پر یہ صدقہ کیا ہے لہٰذا تم اس کے صدقے کو قبول کرو ۱؎ ۔

Ya'li bin Umaiyah (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke main ne Umar bin Khattab (رضي الله تعالى عنه) se kaha: Mujhe bataiye ke ( safar mein ) logon ke namaz qasar karne ka kya masla hai Allah Ta'ala to farma raha hai: Agar tumhen dar ho ke kafir tumhen fitna mein mubtala kar denge to ab to woh din guzar chuka hai to aap ne kaha: Jis baat par tumhen taajjub hua hai us par mujhe bhi taajjub hua tha to main ne is ka tazkira Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) se kiya to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Allah Tabarak wa Ta'ala ne tum par yeh sadaqa kiya hai lahaza tum is ke sadaqe ko qabool karo

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ، ‏‏‏‏‏‏وَمُسَدَّدٌ، ‏‏‏‏‏‏قَالَا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا يَحْيَى، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ جُرَيْجٍ. ح وحَدَّثَنَا خُشَيْشٌ يَعْنِي ابْنَ أَصْرَمَ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَاعَبْدُ الرَّزَّاقِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ ابْنِ جُرَيْجٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ حَدَّثَنِي عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ أَبِي عَمَّارٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ بَابَيْهِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْيَعْلَى بْنِ أُمَيَّةَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ قُلْتُ لِعُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ:‏‏‏‏ أَرَأَيْتَ إِقْصَارَ النَّاسِ الصَّلَاةَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِنَّمَا قَالَ تَعَالَى:‏‏‏‏ إِنْ خِفْتُمْ أَنْ يَفْتِنَكُمُ الَّذِينَ كَفَرُوا سورة النساء آية 101، ‏‏‏‏‏‏فَقَدْ ذَهَبَ ذَلِكَ الْيَوْمَ ؟ فَقَالَ:‏‏‏‏ عَجِبْتُ مِمَّا عَجِبْتَ مِنْهُ، ‏‏‏‏‏‏فَذَكَرْتُ ذَلِكَ لِرَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ صَدَقَةٌ تَصَدَّقَ اللَّهُ بِهَا عَلَيْكُمْ فَاقْبَلُوا صَدَقَتَهُ .

Sunan Abi Dawud 1200

The tradition has also been narrated through a different chain of transmitters by Abdullah bin Abi Ammar (رضي الله تعالى عنه) who narrated it in the same manner. Imam Abu Dawood said, ‘This has been transmitted by Abu Asim and Hammad bin Mas'adah as transmitted by Ibn Bakr (رضي الله تعالى عنه).


Grade: Sahih

ابن جریج کہتے ہیں کہ میں نے عبداللہ بن ابی عمار کو بیان کرتے ہوئے سنا، پھر انہوں نے اسی طرح کی روایت ذکر کی۔ ابوداؤد کہتے ہیں: اس حدیث کو ابوعاصم اور حماد بن مسعدہ نے بھی اسی طرح روایت کیا ہے جیسے اسے ابن بکر نے کیا ہے۔

Ibn Jareej kehte hain ke main ne Abdullah bin Abi Umar ko bayan karte huye suna, phir unhon ne isi tarah ki riwayat zikr ki. Abu Dawud kehte hain: Is hadees ko Abu Aasim aur Hamad bin Mus'adah ne bhi isi tarah riwayat kiya hai jaise ise Ibn Bukr ne kiya hai.

حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ حَنْبَلٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ، ‏‏‏‏‏‏وَمُحَمَّدُ بْنُ بَكْرٍ، ‏‏‏‏‏‏قَالَا:‏‏‏‏ أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَيْجٍ، ‏‏‏‏‏‏سَمِعْتُ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ أَبِي عَمَّارٍ يُحَدِّثُ، ‏‏‏‏‏‏فَذَكَرَهُ نَحْوَهُ. قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ رَوَاهُ أَبُو عَاصِمٍ، ‏‏‏‏‏‏وَحَمَّادُ بْنُ مَسْعَدَةَ، ‏‏‏‏‏‏كَمَا رَوَاهُ ابْنُ بَكْرٍ.