8.
Prayer: Detailed Injunctions about Witr
٨-
كتاب الوتر
491
Chapter: The Qunut During Witr
٤٩١
باب الْقُنُوتِ فِي الْوِتْرِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘umar bn al-khaṭṭāb | Umar ibn al-Khattab al-'Adawi | Sahabi |
al-ḥasan | Al-Hasan al-Basri | Trustworthy, he narrates many narrations and practices Tadlis |
yūnus bn ‘ubaydin | Yunus ibn Ubayd al-Abdi | Trustworthy, Upright, Excellent, Pious |
hushaymun | Hushaym ibn Bashir al-Salami | Trustworthy, reliable, prone to tadlis (concealing the chain of narrators) and hidden transmission. |
shjā‘ bn makhladin | Shuja' ibn Makhlad al-Falas | Thiqah (Trustworthy) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ | عمر بن الخطاب العدوي | صحابي |
الْحَسَنِ | الحسن البصري | ثقة يرسل كثيرا ويدلس |
يُونُسُ بْنُ عُبَيْدٍ | يونس بن عبيد العبدي | ثقة ثبت فاضل ورع |
هُشَيْمٌ | هشيم بن بشير السلمي | ثقة ثبت كثير التدليس والإرسال الخفي |
شُجَاعُ بْنُ مَخْلَدٍ | شجاع بن مخلد الفلاس | ثقة |
Sunan Abi Dawud 1429
Ubayy ibn Ka'b (رضي الله تعالى عنه) narrated that Al-Hasan reported, ‘Umar ibn al-Khattab (رضي الله تعالى عنه) gathered the people (in Taraweeh prayer) behind Ubayy ibn Ka'b ( رضي الله تعالى عنه) (who led them). He used to lead them for twenty days (during Ramadan and would not recite the supplication except in the second half of it (Ramadan). When the last ten days remained, he kept away from them, and prayed in his house. They used to say, ‘Ubayy (رضي الله تعالى عنه) ran away.’ Imam Abu Dawood said, ‘this tradition shows that whatever has been reported about the recitation of the supplication is not tenable. Moreover, these two traditions from Ubayy bin Ka'b (رضي الله تعالى عنه) indicate that another tradition which tells that the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) recited the supplication in the witr is weak.’
Grade: Sahih
حسن بصری سے روایت ہے کہ عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ نے لوگوں کو ابی بن کعب رضی اللہ عنہ کی امامت پر جمع کر دیا، وہ لوگوں کو بیس راتوں تک نماز ( تراویح ) پڑھایا کرتے تھے اور انہیں قنوت نصف اخیر ہی میں پڑھاتے تھے اور جب آخری عشرہ ہوتا تو مسجد نہیں آتے اپنے گھر ہی میں نماز پڑھا کرتے، لوگ کہتے کہ ابی بھاگ گئے۔ ابوداؤد کہتے ہیں: یہ دلیل ہے اس بات کی کہ قنوت کے بارے میں جو کچھ ذکر کیا گیا وہ غیر معتبر ہے اور یہ دونوں حدیثیں ابی بن کعب رضی اللہ عنہ کی اس حدیث کے ضعف پر دلالت کرتی ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے وتر میں قنوت پڑھی ۔
Hasan Basri se riwayat hai ke Umar bin Khatab (رضي الله تعالى عنه) ne logon ko Abi bin Ka'ab (رضي الله تعالى عنه) ki imamat par jam kar diya, woh logon ko bis raton tak namaz (Tarawih) padhaya karte the aur unhen qunut nalf akhir hi mein padhate the aur jab aakhiri ashra hota to masjid nahin aate apne ghar hi mein namaz padha karte, log kahte ke Abi bhaag gaye. Abudawood kehte hain: yeh dalil hai is baat ki ke qunut ke bare mein jo kuchh zikr kiya gaya woh ghair mutabar hai aur yeh donon hadithen Abi bin Ka'ab (رضي الله تعالى عنه) ki is hadith ke zuf par dilalat karti hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne watar mein qunut padhi
حَدَّثَنَا شُجَاعُ بْنُ مَخْلَدٍ، حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ، أَخْبَرَنَا يُونُسُ بْنُ عُبَيْدٍ، عَنْ الْحَسَنِ، أَنَّ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ جَمَعَ النَّاسَ عَلَى أُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ فَكَانَ يُصَلِّي لَهُمْ عِشْرِينَ لَيْلَةً وَلَا يَقْنُتُ بِهِمْ إِلَّا فِي النِّصْفِ الْبَاقِي، فَإِذَا كَانَتِ الْعَشْرُ الْأَوَاخِرُ تَخَلَّفَ فَصَلَّى فِي بَيْتِهِ، فَكَانُوا يَقُولُونَ: أَبَقَ أُبَيٌّ. قَالَ أَبُو دَاوُد: وَهَذَا يَدُلُّ عَلَى أَنَّ الَّذِي ذُكِرَ فِي الْقُنُوتِ لَيْسَ بِشَيْءٍ، وَهَذَانِ الْحَدِيثَانِ يَدُلَّانِ عَلَى ضَعْفِ حَدِيثِ أُبَيٍّ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَنَتَ فِي الْوِتْرِ .