9.
Zakat
٩-
كتاب الزكاة


543
Chapter: To Whom Zakat Is To Be Paid And The Definition Of A Wealthy Person

٥٤٣
باب مَنْ يُعْطَى مِنَ الصَّدَقَةِ وَحَدِّ الْغِنَى

Sunan Abi Dawud 1632

Abu Hurairah (رضي الله تعالى عنه) narrated that the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said something similar as mentioned in the preceding tradition. This version adds, “But the poor man (miskin) who abstains from begging from the people is one (according to the version of Musaddad who does not get enough so that he may not beg from the people, nor is his need known to the people, so that alms be given to him. This is the one who has been deprived. Musaddad did not mention the words “one who avoids begging from the people.” Imam Abu Dawood said, ‘this tradition has been transmitted by Muhammad bin Thawr and Abd al-Razzaq on the authority of Ma'mar. They mentioned that the word “deprived” in the statement of al-Zuhri, and this is more correct.


Grade: صحیح

اس سند سے بھی ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے اسی کے مثل مروی ہے اس میں ہے: لیکن مسکین سوال کرنے سے بچنے والا ہے، مسدد نے اپنی روایت میں اتنا بڑھایا ہے کہ ( مسکین وہ ہے ) جس کے پاس اتنا نہ ہو جتنا اس کے پاس ہوتا ہے جو سوال نہیں کرتا ہے، اور نہ ہی اس کی محتاجی کا حال لوگوں کو معلوم ہوتا ہو کہ اس پر صدقہ کیا جائے، اسی کو محروم کہتے ہیں، اور مسدد نے «المتعفف الذي لا يسأل»کا ذکر نہیں کیا ہے۔ ابوداؤد کہتے ہیں: یہ حدیث محمد بن ثور اور عبدالرزاق نے معمر سے روایت کی ہے اور ان دونوں نے «فذاك المحروم» کو زہری کا کلام بتایا ہے اور یہی زیادہ صحیح ہے۔

is sindh se bhi abu hurairah (رضي الله تعالى عنه) se usi ke misl marwi hai is mein hai: lekin maskin sawal karne se bachne wala hai, musaddad ne apni riwayat mein itna badhaya hai ke ( maskin woh hai ) jis ke pas itna na ho jitna is ke pas hota hai jo sawal nahin karta hai, aur nahin hi is ki mohtaaji ka hal logon ko maloom hota ho ke is par sadaqah kiya jaye, usi ko mahrum kahte hain, aur musaddad ne «almut'affif alladhi la yasa'al» ka zakr nahin kiya hai. abudao'd kahte hain: yeh hadith muhammad bin thour aur abdul razzaq ne mu'ammar se riwayat ki hai aur in donon ne «fadh'ak al mahrum» ko zahiri ka kalam bataya hai aur yeh hi ziada sahih hai.

حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ، ‏‏‏‏‏‏وَعُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَأَبُو كَامِلٍ الْمَعْنَى، ‏‏‏‏‏‏قَالُوا:‏‏‏‏ حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَاحِدِ بْنُ زِيَادٍ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا مَعْمَرٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنْالزُّهْرِيِّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي سَلَمَةَ،‏‏‏‏عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ مِثْلَهُ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ وَلَكِنَّ الْمِسْكِينَ الْمُتَعَفِّفُ ، ‏‏‏‏‏‏زَادَ مُسَدَّدٌ فِي حَدِيثِهِ:‏‏‏‏ لَيْسَ لَهُ مَا يَسْتَغْنِي بِهِ الَّذِي لَا يَسْأَلُ وَلَا يُعْلَمُ بِحَاجَتِهِ فَيُتَصَدَّقَ عَلَيْهِ فَذَاكَ الْمَحْرُومُ ، ‏‏‏‏‏‏وَلَمْ يَذْكُرْ مُسَدَّدٌ الْمُتَعَفِّفُ الَّذِي لَا يَسْأَلُ. قَالَ أَبُو دَاوُد:‏‏‏‏ رَوَى هَذَا مُحَمَّدُ بْنُ ثَوْرٍ وَ عَبْدُ الرَّزَّاقِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مَعْمَرٍ، ‏‏‏‏‏‏وَجَعَلَا الْمَحْرُومَ مِنْ كَلَامِ الزُّهْرِيِّ وَهُوَ أَصَحُّ.