9.
Zakat
٩-
كتاب الزكاة


543
Chapter: To Whom Zakat Is To Be Paid And The Definition Of A Wealthy Person

٥٤٣
باب مَنْ يُعْطَى مِنَ الصَّدَقَةِ وَحَدِّ الْغِنَى

Sunan Abi Dawud 1633

Ubaydullah ibn Adl ibn al-Khiyar narrated, ‘Two men informed me that they went to the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) when he was at the Farewell Pilgrimage while he was distributing the Sadaqah and asked him for some of it. He looked us up and down, and seeing that we were robust, he said, ‘if you wish, I shall give you something, but there is nothing spare in it for a rich man or for one who is strong and able to earn a living.’


Grade: Sahih

عبیداللہ بن عدی بن خیار رضی اللہ عنہما کہتے ہیں کہ دو آدمیوں نے مجھے خبر دی ہے کہ وہ حجۃ الوداع میں نبی اکرم ﷺ کے پاس آئے، آپ ﷺ صدقہ تقسیم فرما رہے تھے، انہوں نے بھی آپ سے مانگا، آپ ﷺ نے نظر اٹھا کر ہمیں دیکھا اور پھر نظر جھکا لی، آپ نے ہمیں موٹا تازہ دیکھ کر فرمایا: اگر تم دونوں چاہو تو میں تمہیں دے دوں لیکن اس میں مالدار کا کوئی حصہ نہیں اور نہ طاقتور کا جو مزدوری کر کے کما سکتا ہو ۔

Ubaidullah bin Adi bin Khiyar ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ke do aadmiyon ne mujhe khabar di hai ke woh Hujjat ul Wida mein Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke pas aaye, aap (صلى الله عليه وآله وسلم) sadaqa taqsim farma rahe the, unhon ne bhi aap se manga, aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne nazar uthha kar hamen dekha aur phir nazar jhukha li, aap ne hamen mota taza dekh kar farmaaya: Agar tum dono chaho to main tumhen de dun lekin is mein maldar ka koi hissa nahi aur nah taqtawar ka jo mazdoori kar ke kama sakta ho.

حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا عِيسَى بْنُ يُونُسَ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا هِشَامُ بْنُ عُرْوَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِيهِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ بْنِ عَدِيِّ بْنِ الْخِيَارِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ أَخْبَرَنِي رَجُلَانِ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّهُمَا أَتَيَا النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي حَجَّةِ الْوَدَاعِ وَهُوَ يُقَسِّمُ الصَّدَقَةَ، ‏‏‏‏‏‏فَسَأَلَاهُ مِنْهَا، ‏‏‏‏‏‏فَرَفَعَ فِينَا الْبَصَرَ وَخَفَضَهُ فَرَآنَا جَلْدَيْنِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ إِنَّ شِئْتُمَا أَعْطَيْتُكُمَا وَلَا حَظَّ فِيهَا لِغَنِيٍّ وَلَا لِقَوِيٍّ مُكْتَسِبٍ .