11.
The Rites of Hajj
١١-
كتاب المناسك


590
Chapter: Performing The Ifrad Hajj

٥٩٠
باب فِي إِفْرَادِ الْحَجِّ

Sunan Abi Dawud 1779

Ummul Momineen Aisha (ra narrated, ‘we went out with the Apostle of Allah ( صلى الله عليه وآله وسلم) at the farewell pilgrimage. Some of us had put on Ihram for Umrah and some both for Hajj and Umrah when the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) had put on Ihram for Hajj only. He who had put on Ihram for Umrah, put off Ihram after performing Umrah and he who had worn Ihram both for Hajj and Umrah or only for Hajj did not take it off till the tenth (of the month).’


Grade: Sahih

ام المؤمنین عائشہ رضی اللہ عنہا کہتی ہیں کہ ہم لوگ حجۃ الوداع کے سال رسول اللہ ﷺ کے ساتھ نکلے ہم میں کچھ ایسے لوگ تھے جنہوں نے عمرے کا احرام باندھا، اور کچھ ایسے تھے جنہوں نے حج و عمرہ دونوں کا احرام باندھا، اور کچھ ایسے تھے جنہوں نے صرف حج کا احرام باندھا، رسول اللہ ﷺ نے حج کا احرام باندھا، چنانچہ جن لوگوں نے حج کا یا حج اور عمرہ دونوں کا احرام باندھا تھا انہوں نے یوم النحر ( یعنی دسویں ذی الحجہ ) تک احرام نہیں کھولا۔

Am al-Mumineen Ayesha ( (رضي الله تعالى عنه) ا) Kehti Hain Ke Hum Log Hajj-e-Widaa Ke Saal Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) Ke Sath Nikle Hum Mein Kuchh Aise Log The Jin Hon Ne Umrah Ka Ihram Bandha Aur Kuchh Aise The Jin Hon Ne Hajj Wa Umrah Donon Ka Ihram Bandha Aur Kuchh Aise The Jin Hon Ne Sirf Hajj Ka Ihram Bandha Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) Ne Hajj Ka Ihram Bandha Chunancha Jin Logon Ne Hajj Ka Ya Hajj Aur Umrah Donon Ka Ihram Bandha Tha Un Hon Ne Youm Al-Nahr ( Yani Daswin Zi Al-Hajj ) Tak Ihram Nahin Khola

حَدَّثَنَا الْقَعْنَبِيُّ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَسْلَمَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ مَالِكٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي الْأَسْوَدِ مُحَمَّدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ نَوْفَلٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عُرْوَةَ بْنِ الزُّبَيْرِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عَائِشَةَ زَوْجِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَتْ:‏‏‏‏ خَرَجْنَا مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَامَ حَجَّةِ الْوَدَاعِ فَمِنَّا مَنْ أَهَلَّ بِعُمْرَةٍ وَمِنَّا مَنْ أَهَلَّ بِحَجٍّ وَعُمْرَةٍ وَمِنَّا مَنْ أَهَلَّ بِالْحَجِّ، ‏‏‏‏‏‏وَ أَهَلَّ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِالْحَجِّ، ‏‏‏‏‏‏فَأَمَّا مَنْ أَهَلَّ بِالْحَجِّ أَوْ جَمَعَ الْحَجَّ وَالْعُمْرَةَ فَلَمْ يُحِلُّوا حَتَّى كَانَ يَوْمَ النَّحْرِ .